2018-10-15, 17:28
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pasis
Jag fr vl gra det .

Vilken skulle du sga r bst Spirit elller Angel ?.

Mycket pengar s jag skulle nog grna g p din reko

Det kan ju vara personberoende, s tipset r ju inte 100% skert, men Spirit r nog snppet ver.
Dessutom lttare att ta sig till.
Citera
2018-10-16, 10:26
Medlem
Har provat bde Angel och Spirit och varit mycket njd med bgge.
Om jag tvingas vlja s kanske Spirit varit en nyans bttre. Men jag tror att det r oerhrt personligt och beror p hur man klickar med masssen.
Du blir skert njd oavsett vad du vljer men kom ihg att det inte r ett besk hos en eskort s frvntar man sig det s skall man g ngon annanstans.
Citera
2018-10-16, 22:09
Medlem
Har provat "riktig" tantramassage i Frankfurt, mest utav ren nyfikenhet.

Settingen r inte alls sexuell eller erotisk, utan mer yoga/meditationsliknande. Mlet r inte orgasm, utan mer en meditativ/spirituell andning/avslappningsvning med tydliga inslag av erotik.
Jag fick min tantramassage av en ldre kvinna, typ 50+. Hon var helt pkldd och inte srskilt attraktiv. Sessionen som var p 90 minuter brjade med ca 20 minuters rygg och benmassage inklusive rumpan. Rtt s mycket massageolja. En del fokus p muskelknutar. Damen var grym p att jobba med hnderna och kndes strukturerad.
Efter det vnder jag mig om och ovansidan masseras: ben, mage, verkroppen och omrdet runt kuken och pungen, s kallad Lingammassage. Hela tiden pminns jag om att andas ordentligt, vilket leder till ett mer avkopplat tillstnd. Frn och till grs olika moves runt om och p kuken, det mesta vldigt sknt.
Inget avrunk, skulle mer klassa det som teasing. Ngra moves r lite mrkliga, srskilt den d hon drar i den som ngon typ av stretchvning. Hela grejen verkar vara att inte efterstrva ngon orgasm, vilket till en brjan knns jobbigt d "en avsugning hade suttit fin-fint", men efter andningsvningen slappnar man av och ven prestationskraven slpper. Upplevelsen r lite speciell fr det r en mrklig kombination av att bli direkt sexuellt stimulerad utan att knna konventionell sexuell lust.

Nu har man ju varit p vanlig erotisk massage vilket gr detta till en rolig grej, men hade man inte varit det och provat p detta hade man nog tyckt det var konstigt.

Kan absolut tnka mig att f tantramassage igen, ven om jag nog skulle fredra en mer klassisk body-to-body med HE och med en touch av tantrisk teknik och utdragen tease. Men detta r en helt annan grej, det r i grnslandet mellan erotisk massage och yoga/meditation. Det r dock en kul grej och ngot som alla borde prova p. Betydligt mer sofistikerat n att bli avrunkad av en blas thaimassrska p nn sunkig otvttad Ikea-madrass med nopprigt dra-p-lakan.
Citera
2018-10-18, 15:21
Medlem
BokenTPs avatar
ni som varit hos nglarna, vem/vilka har ni beskt och hur har dom varit?
Citera
2018-11-17, 13:51
Medlem
BokenTPs avatar
nn som har erfarenhet av dethr i Sverige eller utomlands?
Citera
2018-11-19, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pasis
Jag fr vl gra det .

Vilken skulle du sga r bst Spirit elller Angel ?.

Mycket pengar s jag skulle nog grna g p din reko

Jag tycker att det var stor skillnad. Dr spirit var den bttre utav dom.
Kndes mer genuint.

Har tidigare skrivit om bda mina mten p bde angel och spirit.
Men kort sammanfattat s var lokalen bttre och lyxigare hos spirit. Tjejen var betydligt charmigare, lugn och harmonisk med ett inslag av flrtig.
Angel(valerie) gav mer ett intryck av att det var straight to business och var ganska ocharmig i hur hon knappt pratade och mest rabblade upp en ''meny''.

Hos sprit var min masss helt naken. Hos angel hade hon trosor p.

Spirit gav en helt klart erotisk upplevelse utver det vanliga imo. Medan angel mest var en dlig massage med erotiska inslag, skulle sga att du fr ut mer av en snygg thai fr samma pengar. Ska tillggas att jag hade fri tillgng till att nyttja valeries brst till allt jag ville

JAG skulle lagt pengarna p spirit av dom tv(ven om det r en slant extra) eller lgga pengarna p en bra thai.
Citera
2018-11-19, 21:34
Medlem
A little birdie told me att det finns en tantrisk behandling p stermalm. Det r tv stycken brasilianska medellderskvinnor som hller i det. Har sjlv inte beskt stllet. Men lter lovade av vad jag hrt.
Citera
2018-11-20, 16:06
Medlem
Jag har beskt Spirit ett par gnger och r mycket njd. Samma tjej bda gngerna, hon var mycket trevlig och hade ett vnligt bemtande. Hon var naken hela tiden och hade en vacker kropp. Tiden hlls med rge. Vl vrt den lite dyrare pengen. Ngon som provat att lgga till body to body dr?
Citera
2018-11-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Jag har beskt Spirit ett par gnger och r mycket njd. Samma tjej bda gngerna, hon var mycket trevlig och hade ett vnligt bemtande. Hon var naken hela tiden och hade en vacker kropp. Tiden hlls med rge. Vl vrt den lite dyrare pengen. Ngon som provat att lgga till body to body dr?

Tyckte min massage var ganska mkt b2b. S vet inte riktigt vad mer dom gr.

''Angel'' hade varit trevligt. Man var ju ruskigt sugen p att f interagera mer med masssen
Citera
2018-11-21, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
J Medan angel mest var en dlig massage med erotiska inslag, skulle sga att du fr ut mer av en snygg thai fr samma pengar. Ska tillggas att jag hade fri tillgng till att nyttja valeries brst till allt jag ville

JAG skulle lagt pengarna p spirit av dom tv(ven om det r en slant extra) eller lgga pengarna p en bra thai.

Detta med fri tillgng till brsten, var det ngot hon sa ingick eller tog du fr dig?
Citera
2018-11-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Detta med fri tillgng till brsten, var det ngot hon sa ingick eller tog du fr dig?
Bde och. Hon brjade med att anvnda till att....massera mig. Sen tog jag mig friheten att massera dom.
Citera
2018-12-31, 11:35
Medlem
Ngon som beskt salongen i GBG nyligen? Fr inte svar p mail till dem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in