Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-15, 17:28
  #133
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pasis
Jag får väl göra det .

Vilken skulle du säga är bäst Spirit elller Angel ?.

Mycket pengar så jag skulle nog gärna gå på din reko

Det kan ju vara personberoende, så tipset är ju inte 100% säkert, men Spirit är nog snäppet över.
Dessutom lättare att ta sig till.
Citera
2018-10-16, 10:26
  #134
Medlem
Har provat både Angel och Spirit och varit mycket nöjd med bägge.
Om jag tvingas välja så kanske Spirit varit en nyans bättre. Men jag tror att det är oerhört personligt och beror på hur man klickar med massösen.
Du blir säkert nöjd oavsett vad du väljer men kom ihåg att det inte är ett besök hos en eskort så förväntar man sig det så skall man gå någon annanstans.
Citera
2018-10-16, 22:09
  #135
Medlem
Har provat "riktig" tantramassage i Frankfurt, mest utav ren nyfikenhet.

Settingen är inte alls sexuell eller erotisk, utan mer yoga/meditationsliknande. Målet är inte orgasm, utan mer en meditativ/spirituell andning/avslappningsövning med tydliga inslag av erotik.
Jag fick min tantramassage av en äldre kvinna, typ 50+. Hon var helt påklädd och inte särskilt attraktiv. Sessionen som var på 90 minuter började med ca 20 minuters rygg och benmassage inklusive rumpan. Rätt så mycket massageolja. En del fokus på muskelknutar. Damen var grym på att jobba med händerna och kändes strukturerad.
Efter det vänder jag mig om och ovansidan masseras: ben, mage, överkroppen och området runt kuken och pungen, så kallad Lingammassage. Hela tiden påminns jag om att andas ordentligt, vilket leder till ett mer avkopplat tillstånd. Från och till görs olika moves runt om och på kuken, det mesta väldigt skönt.
Inget avrunk, skulle mer klassa det som teasing. Några moves är lite märkliga, särskilt den då hon drar i den som någon typ av stretchövning. Hela grejen verkar vara att inte eftersträva någon orgasm, vilket till en början känns jobbigt då "en avsugning hade suttit fin-fint", men efter andningsövningen slappnar man av och även prestationskraven släpper. Upplevelsen är lite speciell för det är en märklig kombination av att bli direkt sexuellt stimulerad utan att känna konventionell sexuell lust.

Nu har man ju varit på vanlig erotisk massage vilket gör detta till en rolig grej, men hade man inte varit det och provat på detta hade man nog tyckt det var konstigt.

Kan absolut tänka mig att få tantramassage igen, även om jag nog skulle föredra en mer klassisk body-to-body med HE och med en touch av tantrisk teknik och utdragen tease. Men detta är en helt annan grej, det är i gränslandet mellan erotisk massage och yoga/meditation. Det är dock en kul grej och något som alla borde prova på. Betydligt mer sofistikerat än att bli avrunkad av en blasé thaimassörska på nån sunkig otvättad Ikea-madrass med nopprigt dra-på-lakan.
Citera
2018-10-18, 15:21
  #136
Medlem
BokenTPs avatar
ni som varit hos änglarna, vem/vilka har ni besökt och hur har dom varit?
Citera
2018-11-17, 13:51
  #137
Medlem
BokenTPs avatar
nån som har erfarenhet av dethär i Sverige eller utomlands?
Citera
2018-11-19, 21:26
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pasis
Jag får väl göra det .

Vilken skulle du säga är bäst Spirit elller Angel ?.

Mycket pengar så jag skulle nog gärna gå på din reko


Jag tycker att det var stor skillnad. Där spirit var den bättre utav dom.
Kändes mer genuint.

Har tidigare skrivit om båda mina möten på både angel och spirit.
Men kort sammanfattat så var lokalen bättre och lyxigare hos spirit. Tjejen var betydligt charmigare, lugn och harmonisk med ett inslag av flörtig.
Angel(valerie) gav mer ett intryck av att det var straight to business och var ganska ocharmig i hur hon knappt pratade och mest rabblade upp en ''meny''.

Hos spírit var min massös helt naken. Hos angel hade hon trosor på.

Spirit gav en helt klart erotisk upplevelse utöver det vanliga imo. Medan angel mest var en dålig massage med erotiska inslag, skulle säga att du får ut mer av en snygg thai för samma pengar. Ska tilläggas att jag hade fri tillgång till att nyttja valeries bröst till allt jag ville

JAG skulle lagt pengarna på spirit av dom två(även om det är en slant extra) eller lägga pengarna på en bra thai.
Citera
2018-11-19, 21:34
  #139
Medlem
A little birdie told me att det finns en tantrisk behandling på östermalm. Det är två stycken brasilianska medelålderskvinnor som håller i det. Har själv inte besökt stället. Men låter lovade av vad jag hört.
Citera
2018-11-20, 16:06
  #140
Medlem
Jag har besökt Spirit ett par gånger och är mycket nöjd. Samma tjej båda gångerna, hon var mycket trevlig och hade ett vänligt bemötande. Hon var naken hela tiden och hade en vacker kropp. Tiden hölls med råge. Väl värt den lite dyrare pengen. Någon som provat att lägga till body to body där?
Citera
2018-11-20, 19:29
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Jag har besökt Spirit ett par gånger och är mycket nöjd. Samma tjej båda gångerna, hon var mycket trevlig och hade ett vänligt bemötande. Hon var naken hela tiden och hade en vacker kropp. Tiden hölls med råge. Väl värt den lite dyrare pengen. Någon som provat att lägga till body to body där?

Tyckte min massage var ganska mkt b2b. Så vet inte riktigt vad mer dom gör.

''Angel'' hade varit trevligt. Man var ju ruskigt sugen på att få interagera mer med massösen
Citera
2018-11-21, 07:34
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulge
J Medan angel mest var en dålig massage med erotiska inslag, skulle säga att du får ut mer av en snygg thai för samma pengar. Ska tilläggas att jag hade fri tillgång till att nyttja valeries bröst till allt jag ville

JAG skulle lagt pengarna på spirit av dom två(även om det är en slant extra) eller lägga pengarna på en bra thai.


Detta med fri tillgång till brösten, var det något hon sa ingick eller tog du för dig?
Citera
2018-11-21, 22:03
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Detta med fri tillgång till brösten, var det något hon sa ingick eller tog du för dig?
Både och. Hon började med att använda till att....massera mig. Sen tog jag mig friheten att massera dom.
Citera
2018-12-31, 11:35
  #144
Medlem
Någon som besökt salongen i GBG nyligen? Får inte svar på mail till dem!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback