Citat:
Ursprungligen postat av
SWAGINATION
Seriöst, har snubben en piercing i högra ögonbrynet?
Hade jag vetat det så hade jag inte ens varit inne hos dom.
Rätt åt dom

Ingen ring i ögonbryn på Ol* Joh*nsson, däremot ring i vänster öra.
Samtidigt ger killen intryck av att vara sinnesslö...
1) att erkänna allt i en video är urkorkat
2) att i videon uppmana folk att streama fritt till slutet visar att han inte fattat att han skall få betala för alla nedladdningar
3) Han bor i "Göteborgs unionen", något som inte finns, men förmodligen är hans sinnesslöa tolkning av begreppet "Göteborgsregionen".
4) Han visar mest smärta över att facebooksidan med 28000 likes försvunnit, men han har skapat en ny med 170 likes. Han är sjukligt intresserad av hur många likes han har. Han räknar även antalet tweets som skickats när siten låg nere. Jag förstår att det är en slags omröstning i dagens ungdomskultur att få många likes eller tweets, men han tävlar ju på en annan spelplan än Julia, 22 som visar upp sitt nya läppstift. Klart han spöar henne, men det betyder ju inte att han är mer attraktiv än hon...
Killen förefaller med andra ord vara en social haverist som inte hamnat rätt i livet.
Det vore mycket intressant att få veta mer om killen. Det finns ingen M*ximili*n Ol* Joh*nsson i Sverige, däremot finns det en M*x Ol* Joh*nsson i Kungsbacka, vilket ju hör till Göteborgsregionen. Är det rätt kille?