Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Jag kan inte förstå hur en sida som swefilmer kan locka besökare öht när det finns gratis och enklare sätt att få tag i filmerna de erbjöd.
piratebay finns ju för vem som helst googla filmen du vill se och piratebay och vips. Sen har vi DC++ där i stort sett varenda film som gjorts finns, allt från nyaste batman/whatever till obskyra italienska zombiefilmer.
Så varför skulle ngn betala för att ta del av swefilmers ganska magra sortiment?
kan ngn förklara detta.
Vill DU vara vänlig och förklara hur i helvete TPB eller DC++ (vilket är ett EXTREMT dåligt exempel på något smidigt i jämförelse) är det minsta enklare än att se film på t.ex. swefilmer?
Jag säger inte att TPB är "komplicerat" för det är det verkligen inte, men hur fan kan du få för dig att det skulle vara enklare eller ens lika enkelt som att streama en film på en hemsida? Jag har aldrig använt en streamingsida som denna men jag har ändå hjärna nog för att förstå varför den lockar besökare.
Du tror väl inte att "it-kids" är dom enda som tittar på illegal film? Pga. sidor som just swefilmer så är det även folks mammor och pappor, småsyskon och liknande som också tar del av illegal film för att det varit så enkelt och att de inte kräver någon vidare kvalitét.