Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Eftersom ingen efterfrågat om hennes byst så ja då känns det jäkligt konstigt när hon själv börjar beskriva sina bröst.
Nej det hade jag inte eftersom jag inte är speciellt intresserad av stora bröst. Så du kan ju ta dina påståenden och stoppa upp dem

Tror inte jag skulle kolla när en man gör helikoptern heller.
Det går åt båda hållen att man sexualiserar kroppen, har aldrig hört en kille gnällt om att tjejerna står och kollar in hans kropp dock.
Har dessa tjejer börjat prata på om sina bröst som gör att alla män stirrar på dem? Vad dessa tjejer har/hade för uppfattning om dessa bilder vet jag inte, själv kunde jag inte bry mig mindre om dessa kvinnor och deras bröst.
Tråden handlar om bröst och du reagerar negativt när en kvinna pratar om sina bröst men tydligen reagerar du positivt när männen i denna tråd pratar om kvinnors bröst. Hur intresserad du är av bröst tillför inte något, det är du som börjat denna diskussion om bröst och då är du kanske mer intresserad än du själv fattar.
Skrattar åt din naiva föreställning om att du inte skulle titta om en man gör helikoptern, du tolkar det som att jag menar att du skulle titta för att det var sexuellt upphetsande på samma vis som om du kollade in guppande bröst......jag försökte få dig att förstå genom en liknelse hur det kan kännas för en del kvinnor med stor tung byst som guppar men du tänker bara i dina egna sexuella banor så den liknelsen fattade du inte.
Jag har aldrig påstått att inte tjejer sexualiserar mäns kroppar, och din naiva tro om att killar inte skulle gnälla om de blev sexualiserade och dömda av kvinnors blickar är åter fel, för det första utgår du alltså ifrån att killar överlag är mer sexfixerade, men det finns otal pojkar och män som avskyr att bli sexualiserade i dömande blickar från kvinnor, finns otal trådar här om killar som äcklas av feta fula kärringar som glor.....eller just ja...du vill att de som du tycker är snygga tjejer ska titta på dig, alla andra fula ska hålla käft och gömma sig.
Din sista mening är osammanhängande, jag förstår inte vad du menar.