Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Förmodligen mer sant att de flesta av oss kvinnor ej har behov av att ha pattarna framme.
Fråga kvinnor i stället för att TRO saker och ting.
Jag tycker att det är framförallt mer praktiskt att ha tunga bröst i en bh.
Däremot kan jag bada helt näck om jag har hittat en sjö i skogen OCH ingen iakttar mig.
Du kommer få olika svar beroende på olika tid och kultur de lever i och vilka normer som de lever under, människan är så lätt att hjärntvätta.
Nog har kvinnor individuellt sett ett behov av att visa upp sig och gör så till den graden moder matriarkat tillåter. Tjejer går ofta i ganska så slampaktiga kläder så nog har de ett behov av att visa upp sig.
Jag tycker du säger emot dej själv, du säger ena stunden att du inte vill det av praktiska skäl, sedan anger du i meningen efter att det är normer, för du skulle bada naken om ingen tittade? Så då finns det alltså ett behov? Det naturliga är sedan att vara naken, om det inte vore för alla normer så skulle bra många fler gå runt nakna.
Jag är dock glad för att de flesta inte går runt nakna, då de flesta är fula nakna. Men det förändra inte att de skulle göra det om man tog bort alla samhällsregler som du har lärt dej.