Citat:
Ursprungligen postat av
Goonsteady
Dina sagor blir inte mer sanna för att du upprepar dem trettio gånger. Vi är ett antal i tråden som har efterfrågat källhänvisning och belägg för allt ditt grundlösa svammel. Är du inte kapabel att leverera detta så framstår du enbart som ett skogstroll.
Än en gång. Källhänvisningar på det du skriver här. Så fort detta efterfrågas så svarar du med ett inlägg som du har lagt in tidigare. Ytterst oseriöst av dig.
Jag skrev mitt första inlägg i det här fallet den 14/6 på ett annat forum, men då var jag övertygad att de tre litauerna som blivit häktade hade ingenting med mordet på Lisa att göra, jag nämnde också att sannolikt är de utsedda att få skulden för mordet på Lisa.
Sedan har det framkommit nya uppgifter, som bekräftat min mycket tidiga teori om fallet och även lett fallet in på en smalare väg.
En intressant sak är att när Lisas kropp hittades fanns det samma dag på en Engelsk hemsida att gärningsmännen hade kommit som invandrare från Mellan Östern och var bosatta i Sverige.
De här uppgifterna på den engelska hemsidan, kunde man inte ta som någon seriös uppgift.
När jag fick uppgiften om att SOG varit verksamma i MÖ och att Lisas far varit verksam i den gruppen, då inser jag att uppgifterna på den engelska hemsidan kanske var inget påhitt.
Jag är själv helt övertygad att det här fallet kommer aldrig att lösas där gärningsmännen får stå till svars för mordet på Lisa, jag anser det som helt felaktigt att en oskyldig person skall få skulden för något som han aldrig gjort, det medför att den personens liv blir till stor del fördärvad.
Nu är inte den misstänkte mördaren NB varken åtalad eller dömd och mycket svårt att förutse vad som skall hända, därför mycket är oberäkneligt i det här fallet.