Citat:
Ursprungligen postat av
PantherE
Om jag mins rätt så så är det avfärdat för länge sen i huvudtråden och att det inte var sant, eller samma dag.

Hur kan Du styrka att det inte är sant...????
Cafe-ägarinnan verka lida av tung-häfta och inte berättar de hon har fått reda på.
Hon verkar strunta i Lisa....hon bara tänker på sin egen ekonomi.
Här är mer info som jag sparat:
raettvisa
Vi vet det sista vittnet ,(en granne) såg Liza stå å prata med någon lr några i en SVART SUV,, ,,hon hade hjälmen uppträdd på armen,,DETTA ÄR DET SISTA VI VET,,det brukar vara den som ser offret levande sist som är förövaren,,eller vem tjänar på brottet,,
JO DET VET VI , det finns både tidningsintervjuer och tv intervjuer på DETTA ,,Det sista vi vet om Liza Holm är att hon pratade och verkade bekväm med någon i en SVART SUV,,,,utan för cafeet, ca 18:30,,6-7 min efter hon skickat sitt sista mess till pappan /familjen)
Då även hennes telefon blev "dödad",,,DET ÄR HÄR VI MÅSTE STARTA VÅRAT SÖK,,Hoppas polisen fattat det samma,,Hittas inte mördaren före 48 tim ,minskar chansen dramatiskt att hitta förövare, Därför genomförde polisen förhör hela natten med omkringboende,,EN GRANNE SÅG LIZA STÅ OCH PRATA MED EN SVART SUV 18.30,,här slutar alla spår av Liza ,tills hon hittas på nästgårds,,samt vissa tillhörigheter utmed ,och på en åker,,