Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jo tjena.. Dina sakliga analyser består ju av en massa tro uppenbarligen blandat med expressens löpsedlar och falska påståenden om att folk uttalat sig om styckningar.
Du får tro vad du vill, men ska du komma med påståenden och hävda "sanningar" så krävs det lite mer än hemgjorda gissningar angående vem som gått på en åker blandat med vad Saida gjorde för 15 år sedan.
Utifrån vad du skrivit här så tror jag ärligt talat att du inte ens skulle kvalificera för att utreda en kabelhärva i polisens telefonväxel.
Det är många som påstår att NB är skyldig till mordet på Lisa, men jag har aldrig sett någon som lagt fram något konkret bevis på det, utan alltsammans är endast påstående "han är mördaren" men som det saknar all grund till.
Man kan påstå att de kommer med intetsägande flosker och försöker skapa någon Baltfobi som kan ses som något främlingsfientligt.
Det finns inga bevis mot NB att han hade med mordet på Lisa att göra, därför saknar häktningen all grund och är ett rättsövergrepp.
Att få en sådan anklagelse som mordet på Lisa utan att det finns minsta bevis mot NB är en oerhörd kränkning mot en oskyldig människa.
För svenska politiker har det varit populärt att kritisera andra länders rättssystem att personer blivit oskyldigt häktade med långa häktningstider, men jag anser att de borde sopa framför egen dörr innan, därför där finns mycket att sopa.