Strikt sett är detta inget genmäle utan snarare inlägg där Död o återfödd driver in ytterligare spikar i sin kista, då han här extremt tydligt visar att varningarna varit fullt berättigade och han själv inte begripit ett smack
Citat:
Nej, faktiskt inte. Alla har varit helt enligt regelverket.
Citat:
Jag kan ge ännu fler exempel på era många grova regelbrott mot mig (denna gång från 2014), utan att ni någonsin straffat den största regelbrytaren av alla bland er moderatorer; KimNeilJung:
Varningarna som exempelvis ledde till den första 1/2-års avstängningen 2013 var även de fullständigt horribla - ett par av varningarna fick jag bara för att jag FRÅGADE varför det tillåts hur många Big Bang-trådar, Hasch-trådar och Reinfeldt-trådar som helst, men endast 1 Geocentrism-tråd (den sista kvarvarande sedermera deletad av Flashback-ledningen)?
Hittills har ingen Flashback-moderator svarat på denna berättigade fråga!
Varningarna som exempelvis ledde till den första 1/2-års avstängningen 2013 var även de fullständigt horribla - ett par av varningarna fick jag bara för att jag FRÅGADE varför det tillåts hur många Big Bang-trådar, Hasch-trådar och Reinfeldt-trådar som helst, men endast 1 Geocentrism-tråd (den sista kvarvarande sedermera deletad av Flashback-ledningen)?
Hittills har ingen Flashback-moderator svarat på denna berättigade fråga!
Kanske för att vi alla sitter här med hängande haka och inte för våra liv kan begripa hur någon kan vara dum nog att tro att det skulle vara ok att kommentera moderering i trådarna (se regel 0.06)
Du får gärna fråga honom om han överhuvudtaget vet om att vi har ett regelverk.
Citat:
Ett par av varningarna fick jag för att jag kallade trollen i min Geocentrism-tråd för just troll, medan de inte fick så mycket som en tillsägelse för sina hatfulla utfall och invektiv, som att kalla mig för idiot, pedofil, horunge, mongo, retard etc. Idiot och horunge går bra, men inte troll...
Återigen framstår din vän som fullkomligt retarderad. Detta har förklarats om och om igen; det är helt ok att förlämpa folk så länge det görs inom ämnet för tråden. Dumskallarna som bara kallar folk för troll, idiot, pedofil i sina inlägg etc åker givetvis på varning för OT.
Citat:
VARNINGAR 2014 MOT MIG - NONSENS-VARNINGAR:
Regelvidrighet - 19 maj 2014:
Flashback-ledningen hivade iväg den fullständigt unika tråden "Varför går det 366,25 stjärnvarv på 365,25 solvarv? Unik geocentrisk modell ger svar!", från astronomiforumet till "papperskorgen" (Kate80, på order av KimNeilJung), trots att världen aldrig tidigare skådat något liknande, en fullständigt ny, originell kosmologisk teori framtagen av mig:
(FB) Varför går det 366,25 stjärnvarv på 365,25 solvarv? Unik geocentrisk modell ger svar!
Det riktigt skumma var att Flashback-ledningen genast efter min publicering av den unika Geocentrism-tråden (som alltså papperskorgades), tillsatte den notoriske, geocentrism-fientlige, KimNeilJung som ny moderator i just astronomiforumet...
Ännu skummare är det att bara några dagar innan föregående avstängning hävdes i maj 2014, så återinsatte Flashback-ledningen denne "grindvakt", KimNeilJung, i konspirationsforumet...
Hur kommer det sig att Flashback-ledningen anlitar en mörkläggare/desinformatör som KimNeilJung (tillika rabiat Geocentrism-förnekare), att punktmarkera och moderera mina inlägg på Flashback?
Regelvidrighet - 19 maj 2014:
Flashback-ledningen hivade iväg den fullständigt unika tråden "Varför går det 366,25 stjärnvarv på 365,25 solvarv? Unik geocentrisk modell ger svar!", från astronomiforumet till "papperskorgen" (Kate80, på order av KimNeilJung), trots att världen aldrig tidigare skådat något liknande, en fullständigt ny, originell kosmologisk teori framtagen av mig:
(FB) Varför går det 366,25 stjärnvarv på 365,25 solvarv? Unik geocentrisk modell ger svar!
Det riktigt skumma var att Flashback-ledningen genast efter min publicering av den unika Geocentrism-tråden (som alltså papperskorgades), tillsatte den notoriske, geocentrism-fientlige, KimNeilJung som ny moderator i just astronomiforumet...
Ännu skummare är det att bara några dagar innan föregående avstängning hävdes i maj 2014, så återinsatte Flashback-ledningen denne "grindvakt", KimNeilJung, i konspirationsforumet...
Hur kommer det sig att Flashback-ledningen anlitar en mörkläggare/desinformatör som KimNeilJung (tillika rabiat Geocentrism-förnekare), att punktmarkera och moderera mina inlägg på Flashback?
Det verkligt skumma är ju varför din vän kan få för sig att vi skulle bry oss om hans teorier. Fråga honom om han någonsin läser något på Flashback och inte bara postar sitt eget material. Om han läste lite vad andra skriver här så kanske det till och med i hans konspiratioriska huvud föds ett frö till förståelse kring att vi faktiskt skiter i folks åsikter.
För inte ens din vän kan väl tro att han på något sätt skulle posta något som får oss att höja på ögonbrynen jämfört alla den enorma flora av bisarra inlägg som frodas här.
Citat:
1:a nonsens-varningen - 30 maj 2014:
KimNeilJung gav mig en fullständigt horribel, regelvidrig varning, som skylldes på 0.03, Trams och off-topic. Detta efter att jag skrivit följande inlägg som svar på en fråga från en forummedlem i astronomiforumet kring "Axis-of-Evil" och "Finns det ett centrum i universum":
KimNeilJung gav mig en fullständigt horribel, regelvidrig varning, som skylldes på 0.03, Trams och off-topic. Detta efter att jag skrivit följande inlägg som svar på en fråga från en forummedlem i astronomiforumet kring "Axis-of-Evil" och "Finns det ett centrum i universum":
Tja det var ett sjok av ot-inlägg som raderas från flera FB:are och där din vän ensam stod för hälften av ot-inläggen.
Citat:
2:a nonsens-varningen - 2 juni 2014:
KimNeilJung´s geocentrism-fientlige gelike, bernad_law (bägge modererar konspirationsforumet, bägge kända konspirations-förnekare), gav mig en fullständigt horribel, regelvidrig varning. Detta efter att jag skrivit följande inlägg på konspirationsforumet, och som anledning till varningen höftade han till med att "din text hade likheter med en text du skrivit på ett annat delforum":
KimNeilJung´s geocentrism-fientlige gelike, bernad_law (bägge modererar konspirationsforumet, bägge kända konspirations-förnekare), gav mig en fullständigt horribel, regelvidrig varning. Detta efter att jag skrivit följande inlägg på konspirationsforumet, och som anledning till varningen höftade han till med att "din text hade likheter med en text du skrivit på ett annat delforum":
Ja, korspostning är förbjuden. Återigen måste jag be dig att be din vän läsa reglerna. Denna gång särskilt 0.04. Jag kollade hans inlägg nu och det raderade inlägget innehåller exakt samma länkar som det han tidigare postat + att han lagt till några smileys
Han får som sagt gärna ha vilka åsikter han vill men att massbomba Flashback med samma saker om och om igen är inte tillåtet
Citat:
3:e nonsens-varningen - 9 juni 2014:
KimNeilJung´s geocentrism-fientlige kumpan, bernad_law, gav mig en fullständigt horribel, regelvidrig varning. Detta efter att jag skrivit följande inlägg i min forna Geocentrism-tråd, som den 17 december 2012 kapades åt Alex Singh av KimNeilJung, i ett desperat försök av Flashback-ledningen att tysta min omåttligt populära och kommenterade tråd med mina 108 vetenskapliga argument för den heliga Geocentrismen.
Till saken hör att Flashback fullkomligt vägrade att länka till dessa 108 punkter, trots att min trådrubrik fick vara kvar. Jag gjorde senare en tråd, en anklagan mot Flashback, på "Feedback gällande avstängningar", vilken de regelvidrigt har stängt möjligheten att kommentera, då de inte längre klarar av att försvara sig mot sina regelvidriga övergrepp.
KimNeilJung´s geocentrism-fientlige kumpan, bernad_law, gav mig en fullständigt horribel, regelvidrig varning. Detta efter att jag skrivit följande inlägg i min forna Geocentrism-tråd, som den 17 december 2012 kapades åt Alex Singh av KimNeilJung, i ett desperat försök av Flashback-ledningen att tysta min omåttligt populära och kommenterade tråd med mina 108 vetenskapliga argument för den heliga Geocentrismen.
Till saken hör att Flashback fullkomligt vägrade att länka till dessa 108 punkter, trots att min trådrubrik fick vara kvar. Jag gjorde senare en tråd, en anklagan mot Flashback, på "Feedback gällande avstängningar", vilken de regelvidrigt har stängt möjligheten att kommentera, då de inte längre klarar av att försvara sig mot sina regelvidriga övergrepp.
Ja, som påpekats tidigare, att kommentera moderatorsåtgärder i trådarna är ett regelbrott.
Det är remarkabelt att din vän fortfarande inte förstår detta. Hade han slutat upp med sitt tjatande om kapade trådar och liknande hade han inte fått den varningen.
Citat:
4:e nonsens-varningen - 9 juni 2014:
Det hade inte ens gått 6 timmar efter att bernad_law gett mig sin regelvidriga varning, så dyker plötsligt hans geocentrism-fientlige kumpan KimNeilJung upp, och skickar även han en fullständigt horribel varning till mig, som han försökte motivera med 0.06, att jag skulle ha kommenterat moderatorsåtgärder - vilket alla med bara ett halvt fungerande öga kan se är en särdeles grov lögn.
Det hade inte ens gått 6 timmar efter att bernad_law gett mig sin regelvidriga varning, så dyker plötsligt hans geocentrism-fientlige kumpan KimNeilJung upp, och skickar även han en fullständigt horribel varning till mig, som han försökte motivera med 0.06, att jag skulle ha kommenterat moderatorsåtgärder - vilket alla med bara ett halvt fungerande öga kan se är en särdeles grov lögn.
Ja, ovan...
För övrigt är det påfallande hur kemiskt rena din väns inlägg är från argument. https://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentation
Du får gärna förklara för honom hur man argumenterar, dvs för fram belägg för sin sak och inte bara som en aspergerpapegoja påstå att sin motdebattör har fel. Jag har sällan här i Feedback stött på någon som är i så här total avsaknad av argument.
Citat:
Ja, de allra flesta tror jag.
Citat:
Avstängning - 11 juni 2014, klockan 08.21, utfärdad av Cousin Cocaine:
Jag blev avstängd för 1.06, avslöjande av användares identitet, bara för att jag skickade ett PM till en känd Geocentrism-förnekares kumpan (sic!), vilket är ett stort skämt, då dessa två mörkläggare bör känna varann ganska väl!
Från Död o återfödd till 2014-06-10 00:47.
Jag blev avstängd för 1.06, avslöjande av användares identitet, bara för att jag skickade ett PM till en känd Geocentrism-förnekares kumpan (sic!), vilket är ett stort skämt, då dessa två mörkläggare bör känna varann ganska väl!
Från Död o återfödd till 2014-06-10 00:47.
Din vän har alltså mage att klaga på denna också. Stor humor.
Först ser vad det står i reglerna för 1.06 (jag har fetat delar din vän bör specialstudera:
Citat:
Att på forumet (via inlägg, PM eller chat) eftersöka, posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information, med uppsåt att avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet. Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet.
Sedan ser vi vad han postat: jo, ett pm där han rakt ut skriver till en FB:are vad en annan FB:ares konto på ett annat forum har för nick där.
Din vän är faktiskt en av de mest besynnerligt obildbara människor jag någonsin stött på. Det är fullkomligt galet att han inte ens nu verkar begripa sina fula regelbrott.
Remarkabelt!
Citat:
Den näst senaste 1/2 års-avstängningen (juli 2014-januari 2015) drabbade mig dagen efter att jag skickat ett PM till Admin, där jag grundligt redogjorde för KimNeilJungs brottsliga bana som moderator, alla hans regelvidriga varningar mot mig, efter att jag i oktober 2012 exklusivt för Flashback publicerade Flashbacks genom tiderna längsta trådstart, om den heliga Geocentrismen.
"Ohörsamhet" fick jag som svar dagen efter, från ännu en för mig okänd moderator (varför Najas ">20 olika moderatorer" är ett pseudoargument), och begravdes därmed för ett 1/2 år till...
"Ohörsamhet" fick jag som svar dagen efter, från ännu en för mig okänd moderator (varför Najas ">20 olika moderatorer" är ett pseudoargument), och begravdes därmed för ett 1/2 år till...
Ohörsamhet råkar man ut för om man är oförmögen att följa regelverket ja.
Det står i din profil vem som utannonserat den, alla moderatorer röstar ju som bekant om ohörsamhet. Att han inte begriper att han fått varningar av ett mycket stort antal moderatorer är inget pseudoargument. Däremot skjuter det hans konspirationsteorier i sank...
Teckengränsen slog i nu...