Citat:
Ursprungligen postat av absolut vacker
Är det bara jag som begriper att frågeställningen från 2010 inte densamma som den DoÅ lägger fram i sin (före detta) tråd? Bara för att de två trådarna berör samma ämne så innebär väl inte det per automatik att frågeställningarna är desamma?
Att slå ihop de här två trådarna tycker jag är lika märkligt som om man skulle slå ihop en tråd som handlar om hurvida Hitler var bög och en som undrar om Hitler var djurvän eller ej. Båda trådarna handlar ju om Hitler, men det vore ju trots det inte särskilt logiskt att slå ihop trådarna för det, eller hur?
Fingetoppskänsla, kallas det. Något som mod verkar sakna nu för tiden.
Regler är väl till för att uppmuntra till livlig och god debatt, eller har jag fel? Tycker ni att man gör det här? Fick man många klagomål från användare som tyckte att det var förvirrande att de två trådarna samexisterade, eller är det här ett utslag av sedvanlig dogmatism från mods sida?
Båda trådarna handlar om att jorden kretsar runt solen.
Det är som att starta två trådar om att jorden är platt.
En kan ju tycka att DoÅ borde vara glad över sammansagningen, då det finns någon annan med en snarlik teori och tråden blev tjockare och mer substansrik iomed ihopslagningen, samt att dom som redan fanns i den gamla tråden då hade ett intresse sen innan, men nej då, det viktigaste är inte teorin alls utan att DoÅ får sin tid i rampljuset.
Så tolkar jag det iallafall.
Men å andra sidan är jag totalt dum i huvudet så jag har antagligen helt fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbro
Tro mig, om det fanns 700 trådar som behandlade ämnet "hur lång tid tar det för Adolf Hitler att rotera ett varv kring sin egen axel", så skulle de slås ihop.
Hrm, finns det någon källa på hur lång tid det tog för fyhrern att vrida sig kring sin egen axel?
Det om något vore en icebreaker på fester och så.