Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Min gang stalking mellan 2013-2022 påminner väldigt mycket om Steiner fallet. Bilar som kör runt och tutar när dom kommer nära min lägenhet svarta och vita skåpbilar som stannar utanför helt utan orsak. Svarta bilar som står utanför min arbetsplats och kör iväg när jag närmar mig.
Och precis som i Steiner fallet verkar dom ha en motivering och ett mål problem reaction solution.
Målet verkar att ha varit att få mig att flytta tillbaka till en viss stad där dom håller mig i ett slags fängelse utan jobb inga pengar och utan brudar ingenting absolut meningslös tillvaro🤔
Det är någon i den där staden som vill hålla mig i en väldigt meningslös tillvaro kan hända att det också handlar om pengar för om en flyttar bort så kanske andra kommer på samma idé och då förlorar staden pengar 🤔
Deras tilltag blev mer och mer desperata det slutade med att dom började använda släktingar som nå slags torpeder genom att dom ofta hade väldigt farliga och smittsamma sjukdomar när dom kom på besök målet verkar att ha varit att göra mig så sjuk så att jag blir tvungen att flytta tillbaka till den där staden.
Och precis som i Steiner fallet så tror jag att det är en rik person som ligger bakom
Men skillnaden är att Steiner verkar ha lite mer pengar än vad jag har och därför kunde de exponera hela sammansvärjning.
Jag tror som sagt att "Gang Stalking" är en social engineering-program som utformas, sponsras och styrs från toppen av samhället vilket inkluderar rika och "eliten". Det är mer än troligt att det här sponsrar av korrupta pengar eller privata pengar drivet genom privata företag som i Ebay-GangStalking-affären.
Skillnaden mellan oss och Steiner-paret är att paret var väl omtalade i sitt community så de hade polisens fulla förtroende och aktion. I vårt fall är vi redan innan "Gang Stalking"-operationen startar noga utstuderade och vår sociala nätverk är påverkade "rekryterade" av denna operation. I många fall kan polisen "rekryteras" som i mitt egna fall där polisen agerade som clowner och gjorde narr av mitt klagomål precis som den typiska GS-clown.
Jag har mina aningar att det här har en mycket mer irrationell anledning än strikt företagsmässigt såsom i Steiner-Ebay-fallet. I vårt fall verkar de utgå från att det föreligger exempelvis schizofreni bakom det hela eller Gud/Satan. Exempelvis: ateister tror att vi är sjuka i huvudet och teister tror att vi är "Guds utvalda". Oavsett vad folk "tror" om oss så föreligger det en psykologisk och social engineering-operation mot oss och därmed är vi fullt medvetna om att vi är påverkade och att vissa följer order/skript/protokoll. Det betyder också att vi har inget val än att anpassa oss till denna påverkan och trakasseri eftersom de påverkar hur människor ser på oss och därmed deras beteende.
De påbörjade min operation aggressivt år 2013 och sedan dess har jag fått det bekräftat 100-tals gånger att en operation föreligger därför finns det ingen tvekan i mitt egna fall. Nu undrar andra varför de "tillåter" oss att få jobb? Det handlar om kontroll. De ser till att de arbetsgivare som anställer oss är de som går mer på deras agenda och därmed är villiga att följa order/skript/kontroll mot oss. Alltså får kontroll av oss.
"Gang Stalking" är en social engineering-program som finns integrerat i samhället till syfte av kontroll sedan finns olika agendor, syften och mål. Just i mitt fall verkar det finnas en religiös agenda bakom det men jag misstänker även att de använder t.ex. schizofreni som paraply för allt negativt som händer oss. Att de sprider lögner om sjukdomar och "fel" om oss är för att skada vår karaktär och rykte samt att få kontroll över vår omgivning att agera som de vill mot oss eftersom våra "handlers" utger sig säkert att vara psykologer och dylikt som vill "hjälpa" oss (fast min vänner kallar dem för "psykopater"). Däremot tvivlar jag även att det här är så enkelt. Deras planer är mycket större och bredare än att bara trakassera oss som det skrivs om online.
Det är en mind fuck att sålla igenom all desinformation online samtidigt som de utverkar psykologisk operation mot oss där vad vi tror använder de mot oss. Därför tog det flera år för mig att inse att det här handlar i grunden om vår uppfattning eller vad som kallar inom militären "Perception Management" - styra vår uppfattning men de styr också vår sociala krets uppfattning om oss och om själva operationen (dem).
Jag tror utan tvekan att de flesta som får den aggressiva formen av GS (ex. jag) blir förföljda och trakasserade livet ut. De har ingen anledning att sluta om vi existerar - ingen kan stoppa en sådan aggressiv operation som är skoningslös. Det är en form av mind control men inte bara mot oss men de som deltar (även om de blir betalda att delta). Ett sätt att styra samhället efter deras agenda mot oss eller dem själva. I en annan mening skapar de slavar runt oss som går i "handlers" agenda. Jag tror att de flesta som deltar är obetalda dock är ju "handlers" professionella i sina yrken vilket verkar vara psykologisk krigföring exempelvis, och då ingår mycket psykologi.
Psykologer = psykopater -> psykopatisk krigföring dock tror jag att de som sponsrar det här inte är självaste "handlers" som är anställda att styra operationen.
I deras värld spelar det ingen roll vad sanningen är men vad de kan få folk att tro därmed är lögner och manipulation deras huvudverktyg att skapa illusioner och förvirring. Exempelvis vill de att vi ska tro på schizofreni som svar på det som pågår mot oss, eller så försöker de manifestera det genom psykologiska operationer bakom scenen. Som sagt verkar människor för dumma att inse hur manipulerade de är och vad som egentligen pågår. Eller så använder de "sjukdomar" för att komma undan med deras olagliga operation som ett täckmantel ifall vi klagar och ifrågasätter. På det sätt kan de garantera att det här förblir i deras kontroll eftersom de påstås vara experter i "psykologi" så alla som deltar "litar" på deras omdöme om oss utan att inse hur onda avsikter de har och att folk har begått självmord av det de gör.