2024-05-31, 13:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Men ni gör ju ALDRIG något åt saken. Mesproppar! Bara offerkoftan på. Konfrontera, filma bevis, anmäl. Varför är det så svårt för er att inhämta bevis?

Hur skulle du samla "bevis" på att en operation lik COINTELPRO och Zersetzung pågick? Beviset finns online att det pågår ifall du ignorerar 90% som är desinformation och osann information. Frågan i sig OM det föreligger en operation som populärt kallas "Gang Stalking" är själva underlaget till att det pågår. Det är designat att ifrågasättas i grunden. De vill att vi ska diskutera fråga och ifrågasätta de som utsätts offentligt. Det är psykologisk krigföring att få med civila självmant i agenda. A society-based gaslighting, där ingen är ensam ansvarig men alla gör lite - death by a thousand cuts.

Därför är frågan i forumet en del av problemet. Den psykologiska krigföring-enhet som driver det här gör er alla till clowner för att ni inte tror på oss och ni faller för deras strategi att göra deras jobb åt dem. Clowner som är slavar för det osynliga cirkuset
Citera
2024-05-31, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hur skulle du samla "bevis" på att en operation lik COINTELPRO och Zersetzung pågick? Beviset finns online att det pågår ifall du ignorerar 90% som är desinformation och osann information. Frågan i sig OM det föreligger en operation som populärt kallas "Gang Stalking" är själva underlaget till att det pågår. Det är designat att ifrågasättas i grunden. De vill att vi ska diskutera fråga och ifrågasätta de som utsätts offentligt. Det är psykologisk krigföring att få med civila självmant i agenda. A society-based gaslighting, där ingen är ensam ansvarig men alla gör lite - death by a thousand cuts.

Därför är frågan i forumet en del av problemet. Den psykologiska krigföring-enhet som driver det här gör er alla till clowner för att ni inte tror på oss och ni faller för deras strategi att göra deras jobb åt dem. Clowner som är slavar för det osynliga cirkuset

Fast du vet ju det bara förekommer i ditt huvud, du vet även hur du kan bli kvitt det. Men klart du tycker det är bättre att spela offer och skylla ditt misslyckade liv på andra, bättre så än att faktiskt ta tag i sitt liv.

Så synd om lilla dig att stora stygga världen är så elak mot just lilla dig som har en sådan fin offerkofta på sig.
Citera
2024-05-31, 16:14
Medlem
Citat:
Här har vi en RIKTIG "Gang Stalking"-fall som är väldokumenterad och exponerad i massmedia samt i domstol där de ansvariga fick fängelse och böter som dom vilket inkluderar en f.d. polisofficer som var del av det team som orkestrerade operationen mot offren (paret): https://youtu.be/8GOzesv6rmw

Du är dock inne på rätt spår: mina vänner har beskrivit de som koordinerar det här mot mig för "psykopater" och de använder huvuddelen mobilen för kontakt och kommunikation dock ska det ske undangömt för oss så vi inte kan samla bevis och de hela ska verka osynligt (som ockult). Det är vad operationen är designad att vara och samtidigt utverka påverkan på oss främst psykologiskt.

Är det enda beviset ni har?
Du är fullt medveten om att den händelsen triggades av offerkoftorna själva genom att vara rövhål, sen att agerandet inte är ok men det initierades av dem själva. Vissa gillar att göra vad som helst för att få ha sin söta offerkofta på sig helt enkelt.
Konstigt att du under över 11 års tid INTE har ett enda bevis på ditt fjanteri, måste även du anse vara konstigt.

Skulle vilja påstå att filmen istället handlar om vilka konsekvenserna kan bli av att publicera information på nätet och absolut inget om det du i ditt sjuka huvud fantiserar om att du är utsatt för.
Senast redigerad av Homogeneous-Evil 2024-05-31 kl. 16:18.
Citera
2024-05-31, 16:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Fast du vet ju det bara förekommer i ditt huvud, du vet även hur du kan bli kvitt det. Men klart du tycker det är bättre att spela offer och skylla ditt misslyckade liv på andra, bättre så än att faktiskt ta tag i sitt liv.

Så synd om lilla dig att stora stygga världen är så elak mot just lilla dig som har en sådan fin offerkofta på sig.

Citat:
Är det enda beviset ni har?
Du är fullt medveten om att den händelsen triggades av offerkoftorna själva genom att vara rövhål, sen att agerandet inte är ok men det initierades av dem själva. Vissa gillar att göra vad som helst för att få ha sin söta offerkofta på sig helt enkelt.
Konstigt att du under över 11 års tid INTE har ett enda bevis på ditt fjanteri, måste även du anse vara konstigt.

Skulle vilja påstå att filmen istället handlar om vilka konsekvenserna kan bli av att publicera information på nätet och absolut inget om det du i ditt sjuka huvud fantiserar om att du är utsatt för.

Använde du alla dina IQ-poäng för att förolämpa mig sådär? Har du inte bättre att göra en fredag eftermiddag efter jobb? Ska du fortsätta vara en clown under fredagskväll också?

"Gang Stalking" är långt över dina IQ-poäng dessvärre. Jag kan ju rekommendera studiematerial dock tror jag att du föredrar att förolämpa okända online som uppenbarligen "inte mår bra". Det påvisar din karaktär. Det är precis vad "Gang Stalkers" definieras som - låg-IQ empatistörda som lyder order eller vill självmant trakassera spenderar sina fria tid att göra andra misära. Vilka jävla clowner - skaffa er ett liv!

Hur många timmar studie har du inom ämnet ifråga? Förväntar mig inte ett ärligt svar från en clown
Citera
2024-05-31, 18:14
Medlem
Citat:
Använde du alla dina IQ-poäng för att förolämpa mig sådär? Har du inte bättre att göra en fredag eftermiddag efter jobb? Ska du fortsätta vara en clown under fredagskväll också?

"Gang Stalking" är långt över dina IQ-poäng dessvärre. Jag kan ju rekommendera studiematerial dock tror jag att du föredrar att förolämpa okända online som uppenbarligen "inte mår bra". Det påvisar din karaktär. Det är precis vad "Gang Stalkers" definieras som - låg-IQ empatistörda som lyder order eller vill självmant trakassera spenderar sina fria tid att göra andra misära. Vilka jävla clowner - skaffa er ett liv!

Hur många timmar studie har du inom ämnet ifråga? Förväntar mig inte ett ärligt svar från en clown

Du förolämpar dig själv bra genom att ha din snuttefilt till offerkofta på dig, det är inte ens en utmaning att förolämpa dig lille vän.
Jag har noll timmar i din dåraktiga värld som endast existerar i ditt sjuka sinne, det har du helt rätt i. Jag är inte sjuk så som du säger dig vara så jag kan inte studera din värld då den inte existerar utanför dina sjukliga tankar.
Vågar du ställa upp på ett standardiserat IQ-test, är rätt övertygad om att min amöba i petridisken kommer slå dig trots dens begränsade kapacitet 😁
Citera
2024-05-31, 18:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Du förolämpar dig själv bra genom att ha din snuttefilt till offerkofta på dig, det är inte ens en utmaning att förolämpa dig lille vän.
Jag har noll timmar i din dåraktiga värld som endast existerar i ditt sjuka sinne, det har du helt rätt i. Jag är inte sjuk så som du säger dig vara så jag kan inte studera din värld då den inte existerar utanför dina sjukliga tankar.
Vågar du ställa upp på ett standardiserat IQ-test, är rätt övertygad om att min amöba i petridisken kommer slå dig trots dens begränsade kapacitet 😁

Jag jämför mig inte med clowner men tack för erbjudandet!

Studiematerial om "Gang Stalking" är inte "dåraktig". Det existerar många industrier värda biljoner i att kontrollera individer, grupper och samhället. Googla: Scientologi+fair game, COINTELPRO och Zersetzung. Om du inte läser finns videos på Youtube om ämnet.

Men jag misstänker att du kommer clown istället för att utbilda dig så mina förhoppningar är i botten. Trevlig helg din outbildade och ignoranta loser clown
Citera
2024-05-31, 19:23
Medlem
Citat:
Fanns en elev när jag gick i skolan som var lika galen som du och de andra tomtarna. Under behandling mådde personen bra, var social som andra, sen fiskade några andra tomtar in denne och tutade i personen en massa sjuka idéer. Idag har hela släkten tagit avstånd eftersom personen i fråga anklagar hela sin omgivning för allt möjligt. Lever ensam i en folieklädd husvagn mitt i ingenstans och anklagar fortfarande släkten som inte ens vart i närheten av personen.

Så sök hjälp, ta hjälp medans den erbjuds, förstå att ni är sjuka. Det är inte resten av världen som är sjuka utan det är ni som skadar er omgivning.

Är det några under? Har haft släkt som smittat ner mig med väldigt farliga patogener en gång hamnade jag in på sjukhus eftersom jag var i väldigt kritiskt tillstånd. Nu senast gången dom smitta mig med en farlig patogen så har jag haft lunginflammation liknande symptomer i 2 år det är först nu som sjukdomen börjar ge lite med sig. Så jag har full förståelse för om han isolerar sig från sådana släktingar som är ute efter att skada covert men ändå väldigt tydligt 😡
Senast redigerad av Anders43J 2024-05-31 kl. 19:32.
Citera
2024-05-31, 19:26
Medlem
Citat:
Jag jämför mig inte med clowner men tack för erbjudandet!

Studiematerial om "Gang Stalking" är inte "dåraktig". Det existerar många industrier värda biljoner i att kontrollera individer, grupper och samhället. Googla: Scientologi+fair game, COINTELPRO och Zersetzung. Om du inte läser finns videos på Youtube om ämnet.

Men jag misstänker att du kommer clown istället för att utbilda dig så mina förhoppningar är i botten. Trevlig helg din outbildade och ignoranta loser clown

Då antar vi att du är för sjuk för att tävla med min amöba, den känner sig rätt stolt att slagit ut dig i testet måste jag säga.
Du kan tramsa vidare hur mycket du vill men vi alla här vet nu hur sjuk du är och i vilket behov av vård du är. Att du ignorerar det och klär dig i offerkoftan är ju ditt val, men du är inte frisk för det och definitivt tycker ingen synd om dig för det. Tycker mer synd om de som måste vara i din närhet för de riskerar sina liv på grund av din sjukdom.
Citera
2024-05-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Är det några under? Har haft släkt som smittat ner mig med väldigt farliga patogener en gång hamnade jag in på sjukhus eftersom jag var i väldigt kritiskt tillstånd. Nu senast gången dom smitta mig med en farlig patogen så har jag haft lunginflammation liknande symptomer i 2 år det är först nu som sjukdomen börjar ge lite med sig. Så jag har full förståelse för om han isolerar sig från sådana släktingar som är ute efter att skada på covert men ändå väldigt tydligt 😡

Jo vi vet att du fantiserar om kvinnor som visar brösten och släktingar som vill dig illa. Men vet du vad lille vän, varken kvinnan eller de där illvilliga släktingarna existerar utanför ditt sjuka sinne.
Citera
2024-05-31, 19:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Min gang stalking mellan 2013-2022 påminner väldigt mycket om Steiner fallet. Bilar som kör runt och tutar när dom kommer nära min lägenhet svarta och vita skåpbilar som stannar utanför helt utan orsak. Svarta bilar som står utanför min arbetsplats och kör iväg när jag närmar mig.

Och precis som i Steiner fallet verkar dom ha en motivering och ett mål problem reaction solution.

Målet verkar att ha varit att få mig att flytta tillbaka till en viss stad där dom håller mig i ett slags fängelse utan jobb inga pengar och utan brudar ingenting absolut meningslös tillvaro🤔

Det är någon i den där staden som vill hålla mig i en väldigt meningslös tillvaro kan hända att det också handlar om pengar för om en flyttar bort så kanske andra kommer på samma idé och då förlorar staden pengar 🤔

Deras tilltag blev mer och mer desperata det slutade med att dom började använda släktingar som nå slags torpeder genom att dom ofta hade väldigt farliga och smittsamma sjukdomar när dom kom på besök målet verkar att ha varit att göra mig så sjuk så att jag blir tvungen att flytta tillbaka till den där staden.

Och precis som i Steiner fallet så tror jag att det är en rik person som ligger bakom

Men skillnaden är att Steiner verkar ha lite mer pengar än vad jag har och därför kunde de exponera hela sammansvärjning.

Jag tror som sagt att "Gang Stalking" är en social engineering-program som utformas, sponsras och styrs från toppen av samhället vilket inkluderar rika och "eliten". Det är mer än troligt att det här sponsrar av korrupta pengar eller privata pengar drivet genom privata företag som i Ebay-GangStalking-affären.

Skillnaden mellan oss och Steiner-paret är att paret var väl omtalade i sitt community så de hade polisens fulla förtroende och aktion. I vårt fall är vi redan innan "Gang Stalking"-operationen startar noga utstuderade och vår sociala nätverk är påverkade "rekryterade" av denna operation. I många fall kan polisen "rekryteras" som i mitt egna fall där polisen agerade som clowner och gjorde narr av mitt klagomål precis som den typiska GS-clown.

Jag har mina aningar att det här har en mycket mer irrationell anledning än strikt företagsmässigt såsom i Steiner-Ebay-fallet. I vårt fall verkar de utgå från att det föreligger exempelvis schizofreni bakom det hela eller Gud/Satan. Exempelvis: ateister tror att vi är sjuka i huvudet och teister tror att vi är "Guds utvalda". Oavsett vad folk "tror" om oss så föreligger det en psykologisk och social engineering-operation mot oss och därmed är vi fullt medvetna om att vi är påverkade och att vissa följer order/skript/protokoll. Det betyder också att vi har inget val än att anpassa oss till denna påverkan och trakasseri eftersom de påverkar hur människor ser på oss och därmed deras beteende.

De påbörjade min operation aggressivt år 2013 och sedan dess har jag fått det bekräftat 100-tals gånger att en operation föreligger därför finns det ingen tvekan i mitt egna fall. Nu undrar andra varför de "tillåter" oss att få jobb? Det handlar om kontroll. De ser till att de arbetsgivare som anställer oss är de som går mer på deras agenda och därmed är villiga att följa order/skript/kontroll mot oss. Alltså får kontroll av oss.

"Gang Stalking" är en social engineering-program som finns integrerat i samhället till syfte av kontroll sedan finns olika agendor, syften och mål. Just i mitt fall verkar det finnas en religiös agenda bakom det men jag misstänker även att de använder t.ex. schizofreni som paraply för allt negativt som händer oss. Att de sprider lögner om sjukdomar och "fel" om oss är för att skada vår karaktär och rykte samt att få kontroll över vår omgivning att agera som de vill mot oss eftersom våra "handlers" utger sig säkert att vara psykologer och dylikt som vill "hjälpa" oss (fast min vänner kallar dem för "psykopater"). Däremot tvivlar jag även att det här är så enkelt. Deras planer är mycket större och bredare än att bara trakassera oss som det skrivs om online.

Det är en mind fuck att sålla igenom all desinformation online samtidigt som de utverkar psykologisk operation mot oss där vad vi tror använder de mot oss. Därför tog det flera år för mig att inse att det här handlar i grunden om vår uppfattning eller vad som kallar inom militären "Perception Management" - styra vår uppfattning men de styr också vår sociala krets uppfattning om oss och om själva operationen (dem).

Jag tror utan tvekan att de flesta som får den aggressiva formen av GS (ex. jag) blir förföljda och trakasserade livet ut. De har ingen anledning att sluta om vi existerar - ingen kan stoppa en sådan aggressiv operation som är skoningslös. Det är en form av mind control men inte bara mot oss men de som deltar (även om de blir betalda att delta). Ett sätt att styra samhället efter deras agenda mot oss eller dem själva. I en annan mening skapar de slavar runt oss som går i "handlers" agenda. Jag tror att de flesta som deltar är obetalda dock är ju "handlers" professionella i sina yrken vilket verkar vara psykologisk krigföring exempelvis, och då ingår mycket psykologi.

Psykologer = psykopater -> psykopatisk krigföring dock tror jag att de som sponsrar det här inte är självaste "handlers" som är anställda att styra operationen. I deras värld spelar det ingen roll vad sanningen är men vad de kan få folk att tro därmed är lögner och manipulation deras huvudverktyg att skapa illusioner och förvirring. Exempelvis vill de att vi ska tro på schizofreni som svar på det som pågår mot oss, eller så försöker de manifestera det genom psykologiska operationer bakom scenen. Som sagt verkar människor för dumma att inse hur manipulerade de är och vad som egentligen pågår. Eller så använder de "sjukdomar" för att komma undan med deras olagliga operation som ett täckmantel ifall vi klagar och ifrågasätter. På det sätt kan de garantera att det här förblir i deras kontroll eftersom de påstås vara experter i "psykologi" så alla som deltar "litar" på deras omdöme om oss utan att inse hur onda avsikter de har och att folk har begått självmord av det de gör.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-05-31 kl. 20:26.
Citera
2024-05-31, 20:19
Medlem
Citat:
Jag tror som sagt att "Gang Stalking" är en social engineering-program som utformas, sponsras och styrs från toppen av samhället vilket inkluderar rika och "eliten". ....

Redan där går du vilse. Det finns inte en (1) topp och en (1) elit.

Vilken "elit" tror du att det är som jagar dig? Soros? Trump? Kineserna eller kanske några muslimska sheiker? Eller kanske till och med Wallenberg?

Ni låter som ett gäng fotbollsknattar som precis har förlorat en fotbollsmatch. Ingen av en reflekterar över er egen roll utan i stället flyger ursäkterna hej vilt. Domaren, motvind, solen i ögonen, underlaget, bollen, fotbollskorna...
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-05-31 kl. 20:26.
Citera
2024-05-31, 20:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Redan där går du vilse. Det finns inte en (1) topp och en (1) elit.

Vilken "elit" tror du att det är som jagar dig? Soros? Trump? Kineserna eller kanske några muslimska sheiker? Eller kanske till och med Wallenberg.

Varför finns ingen topp och elit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in