2019-01-03, 13:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Personligt tänker jag stämma de som är bakom min stalking på miljonbelopp i skadestånd.

Är det inte enklare och billigare att polisanmäla? Då fixar åklagaren stämningen.
Men du kanske inte har några bevis?

Då är det nog rätt kört, det är inte många som tror att GS förekommer och du kommer bara bli avförd som en stolle.
Citera
2019-01-03, 14:33
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
"Kul" maktpryl som missbrukar riktig makt för att jävlas med en enda person? Det som är otroligt är hur det hela hålls hemligt även från nära & kära.

Det är mycket som hålls hemligt för de när o kära. det är en del av grejen, ytterligare en dimension av makt och spänning.

Varför jag skriver i denna tråd är för att jag var som yngre med i att gangstalka.

I en del fall välförtjänt och ett måste men i merpart ren djävla galenskap av rena skitsaker och bara för att det går. En maktpryl utfört av snedvridna individer men även med syfte att påverka i en för dem lukrativ riktning, det är inte alltid personligt agg bakom.
Det var väl vuxna män som höll i planering och utförande
Vi har ju för fan ett pissuselt lagskydd vad gäller egen person och egendom, risken att åka dit är noll och allt som offret påstår vänds emot den, dårhuset nästa.
Citera
2019-01-03, 14:49
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det är mycket som hålls hemligt för de när o kära. det är en del av grejen, ytterligare en dimension av makt och spänning.

Varför jag skriver i denna tråd är för att jag var som yngre med i att gangstalka.

I en del fall välförtjänt och ett måste men i merpart ren djävla galenskap av rena skitsaker och bara för att det går. En maktpryl utfört av snedvridna individer men även med syfte att påverka i en för dem lukrativ riktning, det är inte alltid personligt agg bakom.
Det var väl vuxna män som höll i planering och utförande
Vi har ju för fan ett pissuselt lagskydd vad gäller egen person och egendom, risken att åka dit är noll och allt som offret påstår vänds emot den, dårhuset nästa.

Ok, hur blev du rekryterad? Vilka ligger bakom? Hur utses offer?
Citera
2019-01-03, 16:24
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ok, hur blev du rekryterad? Vilka ligger bakom? Hur utses offer?

Precis som gängmedlemmar blir idag, man börjar som kompisar.
Vad som står över ligger bakom och varför kan man få glimtat av men i regel så hålls sådant bortom en liten knapps horisont.
En radda av lögner förs fram där vi är den goda sidan.
Man tror på det som sägs och ställer upp för sina vänner och som sagt att det är kul och spännande, ungeför som att jaga ett djur, jakt alltså.

Konsekvenserna finns inte med i skallen där och då.
Citera
2019-01-03, 17:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Precis som gängmedlemmar blir idag, man börjar som kompisar.
Vad som står över ligger bakom och varför kan man få glimtat av men i regel så hålls sådant bortom en liten knapps horisont.
En radda av lögner förs fram där vi är den goda sidan.
Man tror på det som sägs och ställer upp för sina vänner och som sagt att det är kul och spännande, ungeför som att jaga ett djur, jakt alltså.

Konsekvenserna finns inte med i skallen där och då.

Ok, har du berättar nu för de som du stalkade?
Citera
2019-01-03, 17:30
Medlem
Hursomhelstings avatar
Jag tror att det här fenomenet är hyfsat vanligt men inte att det utförs av vanliga normala medborgare men utav grupperingar som har många stänga på sin lyra, småkriminella figurer som tycker att det är lite Lasse-Majja rackarspel över det hela och att dom sitter och garvar när dom träffas i mansgrottan för att ta sig ett järn.

Min första gangstalking började med att utöva sattyg mot en gubbe i ett hus, vi gick in på tomten och flyttade runt på saker medan att dom äldre stod gömda i lä med kikare och höll vak över oss, efter tag så höjdes nivån och att vi förde röster med köksrullar in igenom öppna vädringsfönster, spelade hartsfiol, katt läten och fan och hans moster, vi fick inte hålla på efter eget huvud utan att allt var planerat i steg.

Andra som jag inte kände körde bil på nätterna och lite random tider runt i kring och fram och tillbaka vid och runt gubbens hus och att bilar följde på när gubben lämnade huset.
Ledarna hade pejl på gubben och fick feedback av honom självt om att tricken gick hem.

Då så var vi i tutade att gubben var en djävla bock och gris som djävlades med allt och alla och sagt saker till kvinnor och skulle därför läxas upp en gång för alla.

Så här i en vuxen ålder så vet jag att det var huset hans som dom var ute efter och med dom så menar jag ortens starke man med följe.

Ja vad fan att man var ju bara barnet men att lite sådant har jag ju upplevt och har den meningen att det är mycket sådant smått skit som pågår bara för att det funkar här i Sverige då allt är så djävla slappt hållet och smått är det ju egentligen inte men i skuggan av stor kriminalitet som man knappt klarar av att tackla så smiter den här typen av svenska seder och bruk igenom alldeles galant och att det finns en mängd variabler och aktörer.
Citera
2019-01-03, 17:59
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ok, har du berättar nu för de som du stalkade?

Det var inte i går direkt om jag säger så och att jag var i princip ett barn så inte fan sitter jag med info kvar i skallen om person utan det var något som man gjorde där och då.
Men att om det gläder dig så har jag själv fått plikta med samma mynt, en gång alltid, man tror att folk glömmer då man själv har glömt på riktigt.
Ingenting glöms i en del kretsar 1o 2o 3o år är ingenting, tiden den står still och den samma skit mal på i en cirkel gång, det kan också vara en orsak till gangstalking, hämnd för något som den drabbade har lagt bakom sig för länger sedan och aldrig går och tänker på, en ren skit sak.

Men att du vet att en del är sjuka i huvudet och när de känner att de har blivit kränkta så sitter det i och så har dem sina gubbar och nätverk.

Du vet ju som alla andra hur det skjuts idag, folk mördas till höger o vänster.

Min botgörning är att här delge vad jag kan om gangstalking, att det är en maktpryl som inte kräver mer expertis än en ledarfigur som kan uppbåda folk och att många tycker att det är förbannat kul att få busa lite.
Citera
2019-01-03, 18:36
Medlem
GothamCitys avatar
När ni TI förstår alla lager och vilka ni egentligen är målas en mörkare sanning upp än ni kan tänka er.
Vi TI är under eliminering och orsaken är vårt DNA och vår koppling till skaparkraften - Gud. De flesta av er har troligen inte förstått detta ännu. Vilseledarna har tagit över världen och ALLT går ut på att eliminera sådana som oss.
Vi är jordänglar (blommor) som har förutsättningar att få sanningen till oss via skaparkraften och därigenom väcka andra. Target Individual ska utläsa "Tar Get Individual" (och Geten vet ni vem det är). Hela Big Tech och övervakning av IT med AI (övervakningssamhället) går ut på att identifiera och spåra oss. Big Pharma går också ut på att eliminera oss. Skapare mår dåligt av en anledning, det är egentligen p.g.a. det som är på väg att hända i världen. Medicin ska sättas in, helst psykofarmaka. Medicin vars livsfarliga biverkningar egentligen är det riktiga syftet; blocka kommunikation via tallkottkörteln, dålig libido och förkortad livslängd.

Det är en utrensning, genocide, av skapare som sker och det hela är regisserat av satanistiska Illuminati för att bereda vägen för NWO. Jag har fått veta och "uppleva" detta på ett unikt sätt.
Ni har säkert förstått skaparvarningar. Ni är biologiska. Bio logiska. Förstår att det är varningar om Satans plan vi ser i filmer och annan skaparinformation. Satanisterna har förstått detta sedan länge och har därför korrumperat och kapat "skapande" verksamheter (som film- och musikindustri). Vilseledarna har infiltrerat DNA. De är inte 100% människor, reptilhjärnan styr! Smaka på orden rättsVÄSENDE, bankVÄSENDE. Infiltrerad och kapad verksamhet. "Väsende" ska avkodas "väs i, en de i" samtidigt som "väs" är en referens till reptilen. De som är med i konspirationen kallas "i" eller "in". Jordänglar som får länken aktiverad kallas "on". Det är detta som vilseledarna försöker förhindra till varje pris. Ett effektivt sätt är psykisk nedbrytning för att formellt kunna klassa individen som "knäpp" och inte trovärdig. Om personen aktiveras, förstår och försöker berätta är de därmed normalt Icke trovärdiga i samhället.
Gang stalkers vet sannolikt inte vad de EGENTLIGEN sysslar med. De är för långt ner i pyramiden och får bara "coola" uppdrag. "Fy fan" säger jag bara och jag menar verkligen båda orden! Men det är nåt som Satanisterna inte räknat med: Att hjälpen vi har är den mäktigaste och att de gått i en fälla. Bakslaget kommer för dem och de vet det nu! Tyvärr har de ändå förstört för oss alla.
Citera
2019-01-03, 20:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Är det inte enklare och billigare att polisanmäla? Då fixar åklagaren stämningen.
Men du kanske inte har några bevis?

Då är det nog rätt kört, det är inte många som tror att GS förekommer och du kommer bara bli avförd som en stolle.

Polisanmälning om ORGANISERAD stalking kräver hård bevis för att ens misstänka det samt i de flesta fall har polisen redan haft kontakt med de som organiserar stalkingen. Det är nästan omöjligt att utreda utan ett vittne. Det är inte heller lätt att bevisa att stalkingen är livsfarlig & utgör ett hot mot en.
Citera
2019-01-03, 20:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Polisanmälning om ORGANISERAD stalking kräver hård bevis för att ens misstänka det samt i de flesta fall har polisen redan haft kontakt med de som organiserar stalkingen. Det är nästan omöjligt att utreda utan ett vittne. Det är inte heller lätt att bevisa att stalkingen är livsfarlig & utgör ett hot mot en.

Stalking, oavsett om den är organiserad eller inte, är brottsligt.
Stalking, oavsett om den utgör ett hot, är brottsligt.

Har du ens försökt polisanmäla?
Min gissning är nej - och det för att du antagligen vet att du inte kan bevisa att förekommer någon stalking.

Citat:
Personligt tänker jag stämma de som är bakom min stalking på miljonbelopp i skadestånd.

Det är ju fullständigt meningslöst eftersom du uppenbarligen saknar bevis för det du påstår. Det kommer bara sluta med att du förlorar och får stå för rättegångskostnaderna.
Citera
2019-01-03, 20:47
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Det var inte i går direkt om jag säger så och att jag var i princip ett barn så inte fan sitter jag med info kvar i skallen om person utan det var något som man gjorde där och då.
Men att om det gläder dig så har jag själv fått plikta med samma mynt, en gång alltid, man tror att folk glömmer då man själv har glömt på riktigt.
Ingenting glöms i en del kretsar 1o 2o 3o år är ingenting, tiden den står still och den samma skit mal på i en cirkel gång, det kan också vara en orsak till gangstalking, hämnd för något som den drabbade har lagt bakom sig för länger sedan och aldrig går och tänker på, en ren skit sak.

Men att du vet att en del är sjuka i huvudet och när de känner att de har blivit kränkta så sitter det i och så har dem sina gubbar och nätverk.

Du vet ju som alla andra hur det skjuts idag, folk mördas till höger o vänster.

Min botgörning är att här delge vad jag kan om gangstalking, att det är en maktpryl som inte kräver mer expertis än en ledarfigur som kan uppbåda folk och att många tycker att det är förbannat kul att få busa lite.

Tack för ditt vittnesmål för f.d. stalker. Det behövs många fler för att hjälpa alla offer få rättvisa & rädda deras egna liv i det långa loppet.

Jag vet med säkerhet att den som är ledaren i organiserade stalkingen troligen är med i en mäktigt nätverk där de utför dessa PsyOps för att uppfylla deras agenda. Om det nu är att få rätt till egendom så som en tomt/ett hus - de mäktiga har alltid agendor i att utforma samhället efter deras tycke. En person som utgör ett hot mot den verkliga agenda kan bli utsatt som ett motmedel. Mina vänner har också tyckt att det är roligt med det de gör mot mig men inte efter ett tag då jag berättat exakt vad som sker mot mig. De vet ju att det är sant även om det tiger. Efter ett tag börjar de fundera om de kommer åka i fängelse om jag polisanmäler saken.

Jag är helt övertygad att de som är ansvariga för att ha börjat stalkandet är en del av ett nätverk eller grupp som finns i samhället. Ju längre det pågår desto mer inser de flesta inblandade att det är mer allvarligt än bara en enda maktperson mot en T.I. Gang Stalkers får inte reda på att det är en mäktig men tyst/hemlig grupp bakom det hela. Det är tyvärr för lätt att få med personer i enkla handlingar (stalkande) mot en annan.

Tyvärr är mycket som påstås om organiserad gang stalking sant i den operativa meningen. ALLA kan bli övertygade att stalka - det är en form av Mind Control att kunna få folk att agera även om de inte vet den verkliga syftet bakom handlingen.
Citera
2019-01-03, 20:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Stalking, oavsett om den är organiserad eller inte, är brottsligt.
Stalking, oavsett om den utgör ett hot, är brottsligt.

Har du ens försökt polisanmäla?
Min gissning är nej - och det för att du antagligen vet att du inte kan bevisa att förekommer någon stalking.

Det är ju fullständigt meningslöst eftersom du uppenbarligen saknar bevis för det du påstår. Det kommer bara sluta med att du förlorar och får stå för rättegångskostnaderna.

Jag har försökt övertyga flera vänner att erkänna & även ge vittnesmål till mig eller polisen direkt. Jag har frågat efter olika bevis så som textmeddelanden, telefonsamtal, e-mejl etc som visar att det har konspirerats att stalka mig. Jag vet inte om någon av dem har redan kontaktat polisen eftersom polisen har aldrig kontaktat mig angående det här men jag har pratat med polisen 2013 om vad jag ska göra för att bevisa det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in