Citat:
Nej jag har inga filmer kvar av just de där grannarna som koordinerade gang stalking där jag bodde eftersom jag raderade alla dessa videos i ren panik när polisen sa att dom tänker ta till rättsliga åtgärder om jag inte raderar allt med omedelbar verkan kunde ha stått på mig och sparat dessa videoklipp på en hemlig usb eller hårddisk 🤔
Jag tänkte att dom säkert är nån typ av super organisation som kan göra husrannsakan tillsammans med polisen om jag inte gör som polisen har uppmanat mig att göra vilket jag inte tror idag 🤔
Men man tänker inte logiskt när man är under hot så fungerar hjärnan tyvärr 🤔
Men det är definitivt nån typ av underrättelsetjänst involverad i detta när dom börjar hota en på det där sättet jag kan inte tänka mig något annat 🤔
Enda jag har kvar är när några av dessa gang stalkare kör bil utanför min lägenhet och tutar vilket inte är mycket till bevis mot dessa som organiserade detta 🙄
Jag tänkte att dom säkert är nån typ av super organisation som kan göra husrannsakan tillsammans med polisen om jag inte gör som polisen har uppmanat mig att göra vilket jag inte tror idag 🤔
Men man tänker inte logiskt när man är under hot så fungerar hjärnan tyvärr 🤔
Men det är definitivt nån typ av underrättelsetjänst involverad i detta när dom börjar hota en på det där sättet jag kan inte tänka mig något annat 🤔
Enda jag har kvar är när några av dessa gang stalkare kör bil utanför min lägenhet och tutar vilket inte är mycket till bevis mot dessa som organiserade detta 🙄
Jag har det mesta från sociala media som facebook på de namn jag fått serverat från arbetsplatser mm och ser tex släktskap på folk som varit runt mig helt plötsligt.
Minna som jag har efter mig har ju kontakter överallt och kan tom leda sjukvård åt fanders så att du får lida av smärtor. jag har allt som felande undersökningar och läkare som ljuger, och det finns i journaler som de har ändrat, men deras "släktingar" på positionerna som ska utreda och då går det inte. Jag hoppas på nya tjänstemän nu med nya regeringen och har ett par kraftiga anmälningar inne och ska skicka in en ytterligare inom kort.
Jo de kan stressa dig och de kan arrangera olyckor för dig så stå inte nära tunnelbanespåret eller relingen på en passagerarfärja eller arbeten där du kan tex falla på grund av andras "misstag" . Makten är viktigast för dessa så de tar dit liv om de känner sig hotade , men då genom olycka eller " råkade komma i vägen vid en gänguppgörelse". Stay safe!
Ang "super org" som kan göra husrannsakan; så går de in hos dej, de buggar dej med bild och ljud. Hos mig visade dem det genom att tex laga en sak som jag pratat om dagen innan på telefon om att den var trasig, tom bild buggningen fick jag två pikar om, så att du skulle i lönndom kunna spara ner något ovetandes om övervaknings möjligheterna är svårt. Kan du inte köra recuva på dessa enheter där du raderade? Har du dem efter dig så kanske du aldrig blir av med dem utan bevis.. Har du något område du kan ange så att jag som har flera adresser till dem nu, kan kanske presentera bilder till dej (med maskning) här i tråden?
Senast redigerad av regafra 2023-09-11 kl. 22:21.
Senast redigerad av regafra 2023-09-11 kl. 22:21.