2015-08-05, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag diskuterar och jämför med de som har samma erfarenheter eller liknande , du med fler har ju ingen kunskap alls och bara sitter och skriver nonsens.

Nej, du undviker ämnet med dina disparata utläggningar. Ämnet är mycket enkelt, att du överhuvudtaget inte kan bidra med klarhet tyder på att du helt enkelt är i fel tråd.
Detta är inte en chattråd för "TIs".
Citera
2015-08-05, 19:48
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Nej, du undviker ämnet med dina disparata utläggningar. Ämnet är mycket enkelt, att du överhuvudtaget inte kan bidra med klarhet tyder på att du helt enkelt är i fel tråd.
Detta är inte en chattråd för "TIs".

Självklart så måste BO:s lägga fram sina erfarenheter för att klargöra att detta används i Sverige. Du har inget att bidra med då du är helt okunnig (uppvisar i en nekande stil iaf) Sitt still och läs vad de som har erfarenhet utav detta delger här så kan du sedan dra dina slutsatser , nu är det bara energi tjuveri . Frågan är varför flera är så anti. Om jag hade varit med i ett stalker gäng så hade jag hållet på på samma sätt som vissa här om jag fått chansen. Såg även då jag beskrev dessa utförare som att de inte kunnat ta ett vanligt jobb att någon tycktes ta illa vid sig...

Förmåner som kan ges en duktig idiot tex så här http://www.expressen.se/tv/nyheter/utrikes/lotterifusk-upptacks---i-tv-sandningen/
Senast redigerad av Harfager 2015-08-05 kl. 20:07.
Citera
2015-08-05, 19:55
Medlem
Citat:
Självklart så måste BO:s lägga fram sina erfarenheter för att klargöra att detta används i Sverige. Du har inget att bidra med då du är helt okunnig (uppvisar i en nekande stil iaf) Sitt still och läs vad de som har erfarenhet utav detta delger här så kan du sedan dra dina slutsatser , nu är det bara energi tjuveri . Frågan är varför flera är så anti. Om jag hade varit med i ett stalker gäng så hade jag hållt på på samma sätt som vissa här om jag fått chansen. Såg även då jag beskrev dessa utförare som att de inte kunnat ta ett vanligt jobb att någon tycktes ta illa vid sig...

Jag är anti för att "TIs" utlovat bevis i 600 inlägg utan att presentera ett.
Enskilda anekdoter är inte stöd för att organiserad gang stalking förekommer, det är i bästa fall stöd för att någon tror att organiserad gang stalking förekommer - vilket inte är ämnet.
Citera
2015-08-05, 20:01
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag är anti för att "TIs" utlovat bevis i 600 inlägg utan att presentera ett.
Enskilda anekdoter är inte stöd för att organiserad gang stalking förekommer, det är i bästa fall stöd för att någon tror att organiserad gang stalking förekommer - vilket inte är ämnet.

Som sagt du kan inte ämnet, detta är som spöken för dig och det finns ju inte ..
Citera
2015-08-05, 20:04
Medlem
Citat:
Som sagt du kan inte ämnet, detta är som spöken för dig och det finns ju inte ..

Ämnet är mycket tydligt utlagt av moderatorn. Frågan är trots allt bara fyra ord.

Jag accepterar möjligheten för både spöken och gang stalking, men utan något som stödjer dess existens kan jag inte vara annat än hälsosamt skeptisk - och ingenting i denna tråd har gett mig anledning att vara annat än fortsatt hälsosamt skeptisk, trots att det är trådens syfte.
Citera
2015-08-05, 20:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Menar du att det faktiskt finns spöken? Då kan det ju vara spökerier du är utsatt för istället för GS? Hur vet du att det är en stalker och inte ett spöke som har flyttat runt dina suddgummin eller tittar lite för länge efter dig vid busshållplatsen?
Citera
2015-08-05, 20:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Är det här något ni TI's kan tänkas känna igen er i? Är kvinnan i artikeln kanske utsatt för GS utan att veta om det? Vad skulle i så fall målet vara med detta hemska förfarande? Eller är det rentutav en av er här i tråden detta handlar om=
https://www.nwt.se/grums/2015/08/04/mystisk-fimpstold-pa-balkong
Citera
2015-08-05, 21:13
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är det här något ni TI's kan tänkas känna igen er i? Är kvinnan i artikeln kanske utsatt för GS utan att veta om det? Vad skulle i så fall målet vara med detta hemska förfarande? Eller är det rentutav en av er här i tråden detta handlar om=
https://www.nwt.se/grums/2015/08/04/mystisk-fimpstold-pa-balkong
Spontant känner jag att en tjuvaktig fågel skulle vara en enklare förklaring än gang stalking... Men man vet ju aldrig. Det kan ju finnas andra som känner annorlunda och då vill inte jag vara okänslig och påstå att deras känslor är mindre värda än mina. Hade det stått något om cyklar så hade det nog varit mer uppenbart.
Citera
2015-08-05, 21:26
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ämnet är mycket tydligt utlagt av moderatorn. Frågan är trots allt bara fyra ord.
(...)
Och inget av de fyra orden är bevis. Att berätta om sina upplevelser av gs bevisar inte att gs förekommer men det är on topic. Det är nog inte on topic att tjata om bevis som ingen egentligen har utlovat. Det finns mycket som förekommer utan bevis.

Du är helt off topic i alla avseenden.
Citera
2015-08-05, 21:34
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Och inget av de fyra orden är bevis. Att berätta om sina upplevelser av gs bevisar inte att gs förekommer men det är on topic. Det är nog inte on topic att tjata om bevis som ingen egentligen har utlovat. Det finns mycket som förekommer utan bevis.

Du är helt off topic i alla avseenden.
Bara för att du inte accepterar min känslomässiga evidens efter att du framställt det som någon slags helig jävla gral så finner jag det fruktansvärt respektlöst och förmätet av dig att sedan kontinuerligt nedvärdera värdet av denna typ av bevisning.

Tråden handlar inte om den filosofiska frågeställningen om gang stalking är möjligt. Tråden handlar om huruvida det faktiskt förekommer eller ej. Bevis bidrar till att besvara frågeställningen. Tjat om att bevis inte bevisar något alls bidrar inte till att besvara frågeställningen.
Citera
2015-08-05, 21:57
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Bara för att du inte accepterar min känslomässiga evidens efter att du framställt det som någon slags helig jävla gral så finner jag det fruktansvärt respektlöst och förmätet av dig att sedan kontinuerligt nedvärdera värdet av denna typ av bevisning.

Tråden handlar inte om den filosofiska frågeställningen om gang stalking är möjligt. Tråden handlar om huruvida det faktiskt förekommer eller ej. Bevis bidrar till att besvara frågeställningen. Tjat om att bevis inte bevisar något alls bidrar inte till att besvara frågeställningen.
Om tråden skulle betraktas som någon sorts tribunal, så skulle TI betraktas som vittnen medan du och några till skulle betraktas som sabotörer utan respekt för tribunalen.

Inte för att jag har med det att göra, men knarkar ni? Vi skriver ju ändå på Flashback så varför skulle man inte kunna ställa den frågan..?
Citera
2015-08-05, 22:11
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Om tråden skulle betraktas som någon sorts tribunal, så skulle TI betraktas som vittnen medan du och några till skulle betraktas som sabotörer utan respekt för tribunalen.

Inte för att jag har med det att göra, men knarkar ni? Vi skriver ju ändå på Flashback så varför skulle man inte kunna ställa den frågan..?
Den senaste tidens känslobevis indikerar tydligt att du en av gängledarna inom gang stalking. Ditt beteende här i tråden styrker det påståendet rejält.

Men tyvärr, tråden handlar inte om vad som händer efter att kriget är över heller. Jag kan bara dra slutsatsen att du medevetet motarbetar trådens mål, just av den enkla anledningen att du faktiskt är en gang stalker.

Edit: Just nu känns det som att ni inte bara gang stalkar människor utan att ni även har börjat att gang stalka forumstrådar.
Senast redigerad av kurrekotte 2015-08-05 kl. 22:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in