2016-01-28, 20:11
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Är du säker på att det var GS och inte bara en vanlig kund, var det alltid samma person som gick emot dig med en vagn eller en korg?

Som sagt, är du helt säker på att det rör sig om GS och att du inte bara råkar vara extra försiktig eller något liknande?

Vad ljög de om?

Är du säker på att de inte bara hade fått höra en annan version om det nu är något som du är inblandad i?

Du får tänka på att folk alltid kommer att försöka att skapa empati för dem och därmed även kan ljuga för andra vilket kan ställa dig i sämre dagar.

Som sagt, är du helt säker på att det är GS och inte bara du som är extra försiktig då affärer är allmän plats och därmed svårt att säga är ett bevis.

Nu vet jag att det är en onödig fråga men vad menar du när du säger att de var "utan för min dörr" menar du att drönarfordon svävade precis utanför ditt hem på en så pass låg nivå att du skulle kunna slå sönder eller se dem tydligt eller menar du att du antar att de var utanför?

Jag undrar då ordentliga övervakningsdrönare inte behöver flyga lågt för att kunna spela in utan de kan flyga rätt högt upp vilket skulle kräva att du aktivt letar efter dem i kikare. (Detta gäller endast om staten är inblandad dock, är det civilpersoner som stalkar dig så är det troligen vanliga drönare)

Om du från i dag helt plötsligt var och varannan gång går in i en affär och olika personer stöter mot dig , så skulle du lägga märke till det. Sedan en tid så har det upphört ( lade ut min granne på nätet och började skriva här )

GS och GS , bor på en mindre ort och märkte snabbt att jag fått folk mot mig och det behövs tex bara ett par som börjar sprida något om dig för att få med andra . Var mycket unga först och sedan var det äldre så möjligen deras föräldrar och släktingar som ska dra på sig elden ?

Ang lögnen så var det ang en detalj på jobbet som jag hade ställt fel och personen sade att det hade jag gjort det många gånger även om det var första gången som jag blivit tvungen att ändra saken och glömde ställa tillbaka den.
Lade märke till en ung som spexat och pratat väldigt latjo på tex bussen och såg att denne var mycket lik denne på jobbet. Som sagt mer står i dagböckerna men de unga tog jag inte med så utförligt utan fattat att det var någon som passade på att snacka skit då man var tyst.

Jag nämner dessa då det är tydliga exempel på att GS används och hur man får med andra som inte är invigda i tex det som allt började med. Så just nu är dessa ganska ointressanta att gå in djupare på , men jag kan peka ut dem och omnämnt dem i dagböckerna.

Drönaren var högt upp i luften ovanför mig mitt ute i skogen som jag fick med på ett fota jag skulle pröva en bildtjänst med , en slump alltså , som jag först såg då jag förstorade bilden . Har hört ett vinande ofta då jag kommit hem sent då det varit mörkt så det är nog en metod de använde sig av (skulle jag göra) .Detta vinnande började uppträda en tid efter att jag såg drönare på bilden. Jag har inte avslöjat det genom att spana uppåt utan detta är första gången jag nämner det.

Ska tillägga att det jobbet jag hade då så började mycket hända och fick även pikar mot att jag skulle vara rasist. Var skadegörelse och massa "lattjo" kommentarer som tydde på att fler var informerade om en annan.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-28 kl. 20:34.
Citera
2016-01-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag hittade ju som bekant den möjliga orsaken 2015 efter nästan 20 års undran.
Harfager, några snabba Ja-/Nej-frågor för att förstå dig bättre. Svara endast Ja och Nej, absolut inte några (långa) utläggningar.

- Har du kontakt med någon familjemedlem?
- Har du några nära vänner?
- Har någon av ovanstående någonsin sagt att du inbillar dig saker?
- Har du ofta lyckats göra dig ovän/brutit med folk i din närhet?
- Om ja, har det nästan alltid varit deras fel?

Endast Ja/Nej, inga historier. Tack på förhand!
Citera
2016-01-28, 21:18
Medlem
Citat:
Det har varit varierat, men tex i butiker där du allt som oftast hade någon som gick emot dig med korg, vagn etc var det ju inte svårt att planera in , då de vet när jag får pengar . Man går inte ut och dansar då man har kraftig infektion men jobba måste man ju så det var dagligen.

Har hänt mer då jag pendlade kommunalt till jobbet ( efter att jag polisanmält ett hot från grupp 2 ) från ny ort och jag kände igen släktskapet på ett par på orten och på en på jobbet som ljög om en sak rakt upp i ansiktet , och det har jag handskrivna dagböcker på ( som är skannade och kopierade ) , men just affärerna var de på tills jag lade ut bilder på andra förföljare.

Drönare var utanför min dörr.

Du är dålig på att hålla isär folket som skriver här, blandar en massa uppgifter så att man bli tvungen att korrigera.

Jag nämner bara dem jag sätt och kan spåra upp , sedan hur många som försörjer sig på detta runt omkring vet jag inte. Skälet i mitt fall är nog PU och för att tysta mig , vilka jag sett och vilka metoder de har .

Tack för teknik hjälpen.

Harfager nu får du en sista chans att svara på frågan.
Tyvärr blir det tjatigt men vi tar en kort version.

-Att försöka komma vidare genom att ställa frågor om hur tekniken och övervakningen tekniskt och praktiskt fungerar har inte fungerat.

Då frågade jag vilka som kan tänkas vara GS, jag har inte sagt att du sagt men andra har hävdat att det varit förföljda av 250-300 pers. Andra har vittnat om att de oplanerat mitt i natten sett ut genom fönstret och då upptäckt personer som stirrar mot lägenheten. Andra hävdar att de varit GS i 20 år men inte märkt något de första åren.

Jag hävdar då att om man ska organisera en sådan jätteapparat hur många kvällar har de stått stirrande GS som ingen märkt. Hur motiverar man GS som arbetar flera år utan att offret märker det. För varje lyckad GS aktion måste det rimligen vara massor med GS tid som inte givit ett dugg.

Min fråga är då hur och vilka människor är det som sysslar med GS. De flesta försöker få ihop livspusslet med, familj,fru,barn,handla, köra till barnens aktiviteter osv. Min erfarenhet är att dessa personer om de får egen tid väljer att softa,läsa,se en film, sova eller annat. Att i parti och minut ljuga för sina nära och kära att man måste sticka ut och är tillbaks om 6 tim skulle vara prövande för de flesta äktenskap.

Sen detta med att det räcker att ljuga om att TI är knarklangare för att ett medborgargarde börjar GS:a kan omöjligt vara sant. Om du sprider ut att du är kriminell så kommer folk att undvika dig så gott det går, du kan däremot få flertalet anonyma tips som leder till att Polisen kommer på besök.

Så frågan kvarstår kan du ge en rimlig förklaring till vilka dessa GS personer är, vad är rekryteringsbasen.
Citera
2016-01-28, 21:39
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Tack för teknik hjälpen.

Harfager nu får du en sista chans att svara på frågan.
Tyvärr blir det tjatigt men vi tar en kort version.

-Att försöka komma vidare genom att ställa frågor om hur tekniken och övervakningen tekniskt och praktiskt fungerar har inte fungerat.

Då frågade jag vilka som kan tänkas vara GS, jag har inte sagt att du sagt men andra har hävdat att det varit förföljda av 250-300 pers. Andra har vittnat om att de oplanerat mitt i natten sett ut genom fönstret och då upptäckt personer som stirrar mot lägenheten. Andra hävdar att de varit GS i 20 år men inte märkt något de första åren.

Jag hävdar då att om man ska organisera en sådan jätteapparat hur många kvällar har de stått stirrande GS som ingen märkt. Hur motiverar man GS som arbetar flera år utan att offret märker det. För varje lyckad GS aktion måste det rimligen vara massor med GS tid som inte givit ett dugg.

Min fråga är då hur och vilka människor är det som sysslar med GS. De flesta försöker få ihop livspusslet med, familj,fru,barn,handla, köra till barnens aktiviteter osv. Min erfarenhet är att dessa personer om de får egen tid väljer att softa,läsa,se en film, sova eller annat. Att i parti och minut ljuga för sina nära och kära att man måste sticka ut och är tillbaks om 6 tim skulle vara prövande för de flesta äktenskap.

Sen detta med att det räcker att ljuga om att TI är knarklangare för att ett medborgargarde börjar GS:a kan omöjligt vara sant. Om du sprider ut att du är kriminell så kommer folk att undvika dig så gott det går, du kan däremot få flertalet anonyma tips som leder till att Polisen kommer på besök.

Så frågan kvarstår kan du ge en rimlig förklaring till vilka dessa GS personer är, vad är rekryteringsbasen.

Är du inte läskunnig? Jag har beskrivit flera gånger vad för troligt motiv dessa har och som jag först 2015 fick se svart på vitt.

Vilka människor som utför detta ? Det får utredningen visa.
Citera
2016-01-29, 05:24
Medlem
Citat:
Är du inte läskunnig? Jag har beskrivit flera gånger vad för troligt motiv dessa har och som jag först 2015 fick se svart på vitt.

Vilka människor som utför detta ? Det får utredningen visa.

Jodå kan läsa det är de tre utredningarna om Palmemordet där två inte stämde men den tredje kunde placera dig kring mordplatsen det skulle vara motivet, de du tror är GS är antingen säkerhetstjänsten eller personer som är utefter de 50 miljonerna som ges till tipsare som gör så att Palmemordet klaras upp.

Men du och andra säger ju (ja det är ju det tråden går ut på) att GS är vanligt och har pågått länge så Ni måste väl ta ett kollektivt ansvar för fenomenet. Det kan väl inte vara så att det i själva verket borde vara en tråd per TI och alla fall är fullständigt unika, för om du hävdar det så kan du börja läsa tråden från början det var väldigt enigt i början vad GS var.

Så gör ett nytt försök vilka är dessa GS var är rekryteringsbasen,
Citera
2016-01-29, 06:10
Medlem
TemplarKnights avatar
Jag tror personligen att "gangstalking" med många personer inblandade och avancerade tekniska hjälpmedel är något som i stort sett inte förekommer. Skulle det någon gång förekomma (vilket inte är omöjligt) så tror jag inte staten eller myndigheter är inblandade.

Jag har själv utsatts för något som kan tolkas som långvarigt trakasseri. Detta har främst bestått av (om det är samma person/personer bakom) att någon kletade skit på min cykel på gården under längre tid och obehagliga kemiska lukter jag får in i min lägenhet. Jag vet inte om detta är trakasseri eller beror på oaktsamhet som en följd av annat. För mig okända personer har också skickat (ibland hotfulla) sms till mig. Om detta är relaterat till de andra sakerna kan jag inte veta. Hur som helst är allt detta på olika sätt bevisat eller dokumenterat, vilket jag ser som en viktig faktor i sammanhanget.

Jag är inte korkad utan inser såklart att detta kan tolkas som symptom på sinnesförvirring. Jag var därför noga med att få det bekräftat på olika sätt såsom att ta foton, få det bevittnat, m.m.

Tyvärr tror jag själv att många som talar om "gangstalking" faktiskt har mentala problem. Visst förekommer trakasserier som kan pågå under lång tid i samband med arbete, relationer, grannar etc. Jag tror dock att det i de flesta fall inte handlar om s.k. gangstalking, utan är mer "vanligt" trakasseri. De som tror att myndigheter och liknande lägger ner tid på "targeting" av enskilda civilpersoner, lider nog i en del fall av paranoia eller liknande.

En viktig fråga att ställa sig är om det är rimligt? Visst känner jag folk som utsatts för stalking under lång tid i form av mångåriga trakasserier. I de fallen handlar det nog om enskilda personer som själva är störda och vill ha hämnd. Sen kan naturligtvis en person benyttja sig av andra men det är troligen inte "organiserat" utöver personens vänkrets. Det viktiga är dock att se till att skaffa bevis. Långvarigt trakasseri och stalking förekommer såklart ibland men det krävs mer än någons ord för att få andra att tro på det.
Senast redigerad av TemplarKnight 2016-01-29 kl. 06:15.
Citera
2016-01-29, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TemplarKnight
Jag tror personligen att "gangstalking" med många personer inblandade och avancerade tekniska hjälpmedel är något som i stort sett inte förekommer. Skulle det någon gång förekomma (vilket inte är omöjligt) så tror jag inte staten eller myndigheter är inblandade.

Jag har själv utsatts för något som kan tolkas som långvarigt trakasseri. Detta har främst bestått av (om det är samma person/personer bakom) att någon kletade skit på min cykel på gården under längre tid och obehagliga kemiska lukter jag får in i min lägenhet. Jag vet inte om detta är trakasseri eller beror på oaktsamhet som en följd av annat. För mig okända personer har också skickat (ibland hotfulla) sms till mig. Om detta är relaterat till de andra sakerna kan jag inte veta. Hur som helst är allt detta på olika sätt bevisat eller dokumenterat, vilket jag ser som en viktig faktor i sammanhanget.

Jag är inte korkad utan inser såklart att detta kan tolkas som symptom på sinnesförvirring. Jag var därför noga med att få det bekräftat på olika sätt såsom att ta foton, få det bevittnat, m.m.

Tyvärr tror jag själv att många som talar om "gangstalking" faktiskt har mentala problem. Visst förekommer trakasserier som kan pågå under lång tid i samband med arbete, relationer, grannar etc. Jag tror dock att det i de flesta fall inte handlar om s.k. gangstalking, utan är mer "vanligt" trakasseri. De som tror att myndigheter och liknande lägger ner tid på "targeting" av enskilda civilpersoner, lider nog i en del fall av paranoia eller liknande.

En viktig fråga att ställa sig är om det är rimligt? Visst känner jag folk som utsatts för stalking under lång tid i form av mångåriga trakasserier. I de fallen handlar det nog om enskilda personer som själva är störda och vill ha hämnd. Sen kan naturligtvis en person benyttja sig av andra men det är troligen inte "organiserat" utöver personens vänkrets. Det viktiga är dock att se till att skaffa bevis. Långvarigt trakasseri och stalking förekommer såklart ibland men det krävs mer än någons ord för att få andra att tro på det.

Du är den hittills mest sansade IT som skrivit i många av trådarna, håller inte med om allt men som sagt en hel del.

Det finns dock en djävulsk ganstalking i Sverige idag och det är mobbing på skolor och arbetsplatser. Det är nästan lika omöjligt att förklara varför och hur, vilka deltar osv och svara logiskt.
Att detta pågår dagligen är en stor skam, det hade varit intressant at diskutera och kanske kunna hjälpa en som är utsatt för mobbing, nä då istället ska vi hitta på GS som vi vill att alla på FB ska tro på baa för att vi har fdantastiska berättelser som vi delar med oss av. Att lägga fram bevis är inte att tänka på.

Så istället för att ta ett konkret riktigt problem så kom igen med fler fantastiska historier som Ni aldrig kommer att bevisa.
Citera
2016-01-29, 13:33
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jodå kan läsa det är de tre utredningarna om Palmemordet där två inte stämde men den tredje kunde placera dig kring mordplatsen det skulle vara motivet, de du tror är GS är antingen säkerhetstjänsten eller personer som är utefter de 50 miljonerna som ges till tipsare som gör så att Palmemordet klaras upp.

Men du och andra säger ju (ja det är ju det tråden går ut på) att GS är vanligt och har pågått länge så Ni måste väl ta ett kollektivt ansvar för fenomenet. Det kan väl inte vara så att det i själva verket borde vara en tråd per TI och alla fall är fullständigt unika, för om du hävdar det så kan du börja läsa tråden från början det var väldigt enigt i början vad GS var.

Så gör ett nytt försök vilka är dessa GS var är rekryteringsbasen,

Tråden handlar om ut i fall det förekommer organiserad gangstalkning.

Gangstakning ingick i Stasis zersetszung och har använts var stans här i världen, om det är vanligt eller ej kan jag inte säga , bara att det finns och används, efter att ha hittat ett par exempel på nätet, en som kallar sitt för zersetzen ( bara googla) och en annan i en byhåla i USA där de tutade på mannen efter en granndispyt.

Fånigt av dig att säga att de som skriver här har något kollektivt ansvar då man själv ger lite av sin berättelse.

Vilka som ingår i detta (mitt) är bla minst en polis, minst två läkare som sedan förmodligen gjort det svårt att få hjälp hos andra läkare med tex infektion , blödningar etc då ena läkaren ND kände alla andra och var omvittnat duktig (mot andra , men jag har ju bevis som talar för att denne var köpt genom undersökningsfynd som inte åtgärdades)och var även känd på det tidigare jobbets företagshälsovård (har det på band). Mfl etc osv

Ser ut som om de kommer tex från samma skola och håller ihop mot världen.

Får se vad tisdagen ger.
Citera
2016-01-29, 14:27
Medlem
Citat:
Tråden handlar om ut i fall det förekommer organiserad gangstalkning.

Gangstakning ingick i Stasis zersetszung och har använts var stans här i världen, om det är vanligt eller ej kan jag inte säga , bara att det finns och används, efter att ha hittat ett par exempel på nätet, en som kallar sitt för zersetzen ( bara googla) och en annan i en byhåla i USA där de tutade på mannen efter en granndispyt.

Fånigt av dig att säga att de som skriver här har något kollektivt ansvar då man själv ger lite av sin berättelse.

Vilka som ingår i detta (mitt) är bla minst en polis, minst två läkare som sedan förmodligen gjort det svårt att få hjälp hos andra läkare med tex infektion , blödningar etc då ena läkaren ND kände alla andra och var omvittnat duktig (mot andra , men jag har ju bevis som talar för att denne var köpt genom undersökningsfynd som inte åtgärdades)och var även känd på det tidigare jobbets företagshälsovård (har det på band). Mfl etc osv

Ser ut som om de kommer tex från samma skola och håller ihop mot världen.

Får se vad tisdagen ger.

Ska du försöka ta till dig av texten denna gång.

Om jag idag fått en första information om IB-affärren eller Quick frisläppt. Du kan kalla mig skeptiker men jag hade initialt inte trott att det var sant. Där efter hade jag lagt ned ett jävla jobb på att få fram info från trovärdiga källor. IB var jag för ung för men Quick har jag läst samtliga böcker (även van Kratz och Lambertz) oerhört spännande att sitta på första parkett och se en rättskandal rullas upp och personer begraver sig själva på eget bevåg.

Nu kan du anmäla mig för att det inte tillhör GS men det är precis det, det gör med men precis tvärt om.

Tråden börjar med att beskriva totyr och rättsskandal kallat GS. Det finns rätt många drabbade sk IT och vittnar, så här långt är allt som det ska.

Men plötsligt händer två saker, (1) en skeptiker frågar efter bevis eller ber om mer information.
(2) två utsatta IT råkar i luven på varandra.

Sedan övergår det i en fas där skeptikernas frågor blir så många så att IT måste börja svara och då börjar den riktiga cirkusen, det är allt från Alien till hembyggdsföreningen och allt där emellan.

Nu är IT inte överens om i princip något och de tycker inte det är det viktiga vad de alltid vill är att berätta en händelse, det slutar aldrig däremot lusten att förklara,
vem,barför, hur osv finns det ingen som vill beröra.

Till slut dör tråden för det som finns ärt en stor hög med obesvarade frågor och de flesta IT har skamset med svansen mellan benen letat upp någon ny liknande tråd där man kan få berätta.

Så vad jag vill säga dig

1. IT måste ta ett kollektivt ansvar för att beskriva vad GS är.
2. Tanken när du berättar och andra frågar är att det ska öka förståelsen genom större insikter (typ mitt ex med Quick) Som dessa trådar om GS fungerar så blir förvirringen större ju längre in i tråden man kommer.

PS: Har läst din blogg och samma som jag skriver här gäller bloggen DS
Citera
2016-01-29, 14:50
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ska du försöka ta till dig av texten denna gång.

Om jag idag fått en första information om IB-affärren eller Quick frisläppt. Du kan kalla mig skeptiker men jag hade initialt inte trott att det var sant. Där efter hade jag lagt ned ett jävla jobb på att få fram info från trovärdiga källor. IB var jag för ung för men Quick har jag läst samtliga böcker (även van Kratz och Lambertz) oerhört spännande att sitta på första parkett och se en rättskandal rullas upp och personer begraver sig själva på eget bevåg.

Nu kan du anmäla mig för att det inte tillhör GS men det är precis det, det gör med men precis tvärt om.

Tråden börjar med att beskriva totyr och rättsskandal kallat GS. Det finns rätt många drabbade sk IT och vittnar, så här långt är allt som det ska.

Men plötsligt händer två saker, (1) en skeptiker frågar efter bevis eller ber om mer information.
(2) två utsatta IT råkar i luven på varandra.

Sedan övergår det i en fas där skeptikernas frågor blir så många så att IT måste börja svara och då börjar den riktiga cirkusen, det är allt från Alien till hembyggdsföreningen och allt där emellan.

Nu är IT inte överens om i princip något och de tycker inte det är det viktiga vad de alltid vill är att berätta en händelse, det slutar aldrig däremot lusten att förklara,
vem,barför, hur osv finns det ingen som vill beröra.

Till slut dör tråden för det som finns ärt en stor hög med obesvarade frågor och de flesta IT har skamset med svansen mellan benen letat upp någon ny liknande tråd där man kan få berätta.

Så vad jag vill säga dig

1. IT måste ta ett kollektivt ansvar för att beskriva vad GS är.
2. Tanken när du berättar och andra frågar är att det ska öka förståelsen genom större insikter (typ mitt ex med Quick) Som dessa trådar om GS fungerar så blir förvirringen större ju längre in i tråden man kommer.

PS: Har läst din blogg och samma som jag skriver här gäller bloggen DS

Ang dit kollektiva ansvar så ... jag fick ett batongslag en gång då jag var ung i ett förhörsrum, det var olagligt då det var omotiverat .Men måste jag kunna kollektivt med alla batongslagna i världen, beskriva vilka dessa tillhörde , vad vi som fick dessa slag åt till frukost och gillar att se för filmer ... du ser vad fånigt det låter nu va ?

Övriga frågor ang IB o den snabba så
Detta är ett mycket grovt övergrepp de gjort i mitt fall , de hotar med att kasta bort nyckeln där du bara velat skydda från början och blivit inkastad i ett kallt krig , de hotar de du velat skydda , de tar bort läkarvård och låter dig slita ont etc etc . DE väcker dig etc etc.
Citera
2016-01-29, 15:10
Medlem
Citat:
Ang dit kollektiva ansvar så ... jag fick ett batongslag en gång då jag var ung i ett förhörsrum, det var olagligt då det var omotiverat .Men måste jag kunna kollektivt med alla batongslagna i världen, beskriva vilka dessa tillhörde , vad vi som fick dessa slag åt till frukost och gillar att se för filmer ... du ser vad fånigt det låter nu va ?

Övriga frågor ang IB o den snabba så
Detta är ett mycket grovt övergrepp de gjort i mitt fall , de hotar med att kasta bort nyckeln där du bara velat skydda från början och blivit inkastad i ett kallt krig , de hotar de du velat skydda , de tar bort läkarvård och låter dig slita ont etc etc . DE väcker dig etc etc.

Hur lyckades du trolla fram det svaret, otroligt.

Vi tar det i två steg.

Steg 1: Måste du och alla ta ett kollektivt ansvar för alla batongslag.

Svar: NEJ det kan med fördel göras individuellt. Men kruxet är att om du skriver att du blivit slagen med en batong av en Polis så kan alla som läser förstå. Batonger finns, polisen har, folk blir slagna. Har testat själv hört någon berättat sett det 1000 ggr på tv.

Tycker du Harfager att Ni givit samma logiska svar på vad GS är och hur det fungerar??????????

Steg 2 : Fattar inte ett smack, du kunde lika gärna skrivit på latin. Läs själv din andra del av texten, är den skriven så någon annan kan förstå.
Citera
2016-01-29, 15:28
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Hur lyckades du trolla fram det svaret, otroligt.

Vi tar det i två steg.

Steg 1: Måste du och alla ta ett kollektivt ansvar för alla batongslag.

Svar: NEJ det kan med fördel göras individuellt. Men kruxet är att om du skriver att du blivit slagen med en batong av en Polis så kan alla som läser förstå. Batonger finns, polisen har, folk blir slagna. Har testat själv hört någon berättat sett det 1000 ggr på tv.

Tycker du Harfager att Ni givit samma logiska svar på vad GS är och hur det fungerar??????????

Steg 2 : Fattar inte ett smack, du kunde lika gärna skrivit på latin. Läs själv din andra del av texten, är den skriven så någon annan kan förstå.

Förstår du inte 2an så ...

Ang din 1:a. Ta då och byt batongslag och sätt in hot, väckningar, trakasserier och öppen förföljelse mm som jag inte fattade varför tills jag såg länken med mitt namn 2015 där de runt mig sades utav en kommission att dessa borde utredas mera. Kommissionens uttalande kom tidsmässigt då mitt startade.

Jag hade ju som sagt sänt ett mejl till PU för ca 10 år sedan där jag ändra mitt vittnesmål lite då jag undanhållit lite som jag sett då jag tänkte att det kan inte vara till gagn för utredningen + personlig säkerhet .

Efter en tid så raderades hela mitt mejl konto utav en olycka sades det med bland annat detta mejl och även andra mejl till mr org och andra . Vad jag tänker nu kring raderingen var kanske för att någon inte skulle ställa frågor om varför jag precis då kom på att sända ett sådant mejl till PU. Jag hade ju bara kunnat säga vad jag då varit med om OM jag då kunnat berätta , inte vad jag hittade 2015 med kommissionen.

Finns det någon tråd här på FB om HUR har ni drabbats utav palmeutredningen/ andra utredningar ? Kanske ska starta en sådan
Senast redigerad av Harfager 2016-01-29 kl. 15:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in