Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Det har varit varierat, men tex i butiker där du allt som oftast hade någon som gick emot dig med...
Är du säker på att det var GS och inte bara en vanlig kund, var det alltid samma person som gick emot dig med en vagn eller en korg?
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Man går inte ut och dansar då man har kraftig infektion men jobba måste man ju så det var dagligen.
Som sagt, är du helt säker på att det rör sig om GS och att du inte bara råkar vara extra försiktig eller något liknande?
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Har hänt mer då jag pendlade kommunalt till jobbet ( efter att jag polisanmält ett hot från grupp 2 ) från ny ort och jag kände igen släktskapet på ett par på orten och på en på jobbet som ljög om en sak rakt upp i ansiktet
Vad ljög de om?
Är du säker på att de inte bara hade fått höra en annan version om det nu är något som du är inblandad i?
Du får tänka på att folk alltid kommer att försöka att skapa empati för dem och därmed även kan ljuga för andra vilket kan ställa dig i sämre dagar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
och det har jag handskrivna dagböcker på, men just affärerna var de på tills jag lade ut bilder på andra förföljare.
Som sagt, är du helt säker på att det är GS och inte bara du som är extra försiktig då affärer är allmän plats och därmed svårt att säga är ett bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Drönare var utan för min dörr.
Nu vet jag att det är en onödig fråga men vad menar du när du säger att de var "utan för min dörr" menar du att drönarfordon svävade precis utanför ditt hem på en så pass låg nivå att du skulle kunna slå sönder eller se dem tydligt eller menar du att du antar att de var utanför?
Jag undrar då ordentliga övervakningsdrönare inte behöver flyga lågt för att kunna spela in utan de kan flyga rätt högt upp vilket skulle kräva att du aktivt letar efter dem i kikare. (Detta gäller endast om staten är inblandad dock, är det civilpersoner som stalkar dig så är det troligen vanliga drönare)