Citat:
Ursprungligen postat av BeÖ
Under min tid har jag träffat Nässén ett otal ggr i gemensamma aktioner på Krim och ALDRIG haft någon anledning till misstanke gentemot honom. Han hade ett oerhört stort kontaktnät bland buset och många av dessa existenser vände sig till honom för att han var "sjysst" och behandlade dem med respekt. Som spanare med kontakter i den undre världen skaffar man sig också ovänner och det är dessa som gör sig hörda. Alla vilt fabulerande personer som påstår saker om N borde komma med lite mer konkreta bevis än bara spekulationer.
Betr Palme-mordet är det faktiskt så att Lisbeth Palme med 100 %-ig säkerhet pekade ut Christer Petterson som mördaren. Någon konspiration med inblandade poliser el dyl är bara trams. CP var en galning som plötsligt kunde få för sig att misshandla eller skada en för honom okänd person. Jag vet, för jag bär fortfarande på ärr efter CP. ( efter en incident när jag var ej i tjänst och han inte visste vem jag var överhuvudtaget)
Det är mycket prat på dig tycker jag, är det Nässen själv som skriver kanske?
Påstår saker om N? Han blir bland annat utpekad i dokumentären som sändes, även om det var en miss att hans namn både hörs och kan läsas på papper i den så tror jag Mikael Hylin ville få ut hans namn. Kan man läsa människor ser man på dom i dokumentären att man gärna inte pratade högljutt om den polisen förr heller.
Less på att läsa ditt trams nu. Sabba inte tråden tack. Sluta glorifiera Polisen med tack, det finns så mycket skit inom den kåren att det är skrattretande att läsa dina påståenden om att alla "badcops" omedelbart blir omplacerade och att så alltid varit.