2015-08-05, 16:01
Medlem
z80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Instinkten
Ujujuj nu luktar det kiss av upphetsning i alla skadeglada sommarlovspojkars pojkrum.

Ni låter som fundamentalistiska islamister, förstår ni inte det, ni som önskar livet ur henne? Precis samma skrot och korn. Är inte våra västerländska humanistiska värderingar värda att försvara? Det handlar faktiskt om ett barn, en tonåring. När man var 15 tog man en hel radda förbannat dåliga beslut beslut baserat på emotionella nycker, vilket detta då lär vara det bästa exemplet på. Det finns en anledning till att myndighetsåldern är satt till 18.

Touch down!!
Citera
2015-08-05, 16:06
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Som en sista kommentar: som du säger har jag också för mig att när det kommer till Homo Sapiens brukar man inte prata om raser längre, vi är helt enkelt för lika varandra för att någon normalbegåvad biolog ska vilja ta begreppet i sin mun.

De som kallar sig finnar, danskar, norrmän, engelsmän, tyskar, osv, har de också samma komplicerade förhållande till sin härstamning som svenskar? Eller är det så att just svenskar unikt har en så otroligt invecklad familjehistoria att de egentligen inte finns? Släktforskning har visat att alla mina släktingar har fötts och levt på svensk mark sen kyrkoböckerna började skrivas på 1600-talet. Existerar jag ens?
Citera
2015-08-05, 16:10
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uran233
De som kallar sig finnar, danskar, norrmän, engelsmän, tyskar, osv, har de också samma komplicerade förhållande till sin härstamning som svenskar? Eller är det så att just svenskar unikt har en så otroligt invecklad familjehistoria att de egentligen inte finns? Släktforskning har visat att alla mina släktingar har fötts och levt på svensk mark sen kyrkoböckerna började skrivas på 1600-talet. Existerar jag ens?

Forskning visar att ca var tionde barn inte har den pappa man tror.
Jag skulle säga att det är mkt otroligt att alla kvinnor i leden innan dig, i din släkt, att just dessa allihop varit trogna. Säkert var det någon kringflackande Rom som din mormorsmormorsmor fick till det med. Om jag var du skulle jag göra en koll på mitt genom, om du får som resultat att du är 100% skandinavisk, grattis till att tillhöra den promillen av befolkningen.
Citera
2015-08-05, 16:16
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Forskning visar att ca var tionde barn inte har den pappa man tror.
Jag skulle säga att det är mkt otroligt att alla kvinnor i leden innan dig, i din släkt, att just dessa allihop varit trogna. Säkert var det någon kringflackande Rom som din mormorsmormorsmor fick till det med. Om jag var du skulle jag göra en koll på mitt genom, om du får som resultat att du är 100% skandinavisk, grattis till att tillhöra den promillen av befolkningen.

Romer verkar existera enligt dig iallafall. Varför är det så viktigt att föra i bevisning att det inte finns svenskar? Skulle du argumentera på samma sätt för andra folkgrupper? Finns det somalier? Finns det judar? Finns det samer? Finns det tibetaner? Finns det kurder? Den svenska folkgruppen verkar helt unik i världen, genom att de inte finns - men genom att neka de som har rötter i Sverige en egen etnicitet skapar du ju väldefinierad människor grupp som är helt unika - så då kunde vi definiera den grupp av människor som saknar etnicitet som just "äkta svenskar".
Citera
2015-08-05, 16:35
Medlem
norrlandsguldares avatar
Vilken. Jävla. Idiot. Nog för att hon är 15 år gammal, men nog hade jag - och förhoppningsvis resten av Sveriges befolkning - bra mycket mer vett än denna tös i den åldern.
Citera
2015-08-05, 16:46
Medlem
När man va 15 bestod olydnaden av att supa, röka gräs och kanske ett slagsmål, åka till Syrien för att ansluta sig till IS? Vafan är det för fel på 15åringar nu för tiden?

Sen hur fan kan fosterföräldrarna bara tro på hennes "tillstånd" utan att kolla det med biologiska päronen, borde fan skicka ner dom till Syrien också.
Citera
2015-08-05, 16:58
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
It's called "karma" and pronounces "haha, fuck you!"

Sedan undrar man ju hur lämpliga fosterföräldrarna är, de verkar inte ha någon koll alls
Citera
2015-08-05, 17:07
Moderator
manamanahs avatar
Integration och invandring --> Terrorism
/Moderator
Citera
2015-08-05, 17:18
Medlem
Usch vad smutsig.. hennes föräldrar borde skämmas 15 år gravid med en IS krigare.. fyfan stanna där istället hora.
Citera
2015-08-05, 17:25
Moderator
^Eazs avatar
Sammanfogade två trådar om samma ämne
/Mod
Citera
2015-08-05, 17:51
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammar
Är man så dum då får acceptera att ta konsekvenserna av sina val, hon kan väl bli en hora för dessa vidriga massmördare.

"Bli"? Det är nog precis vad hon _är_ ska du se.

Hur som helst tragiskt självklart men ingen större förlust då hon redan rasblandat.
Citera
2015-08-05, 18:50
Medlem
Moysess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Kunde inte bry mig mindre.

En syrisk tjej åker ned till Syrien och blir med barn med en Jihadist. Varför ska vi, svenskar, bry oss om det?

Tycker i stället att vi ska uppmuntra återvandring bland alla invandrare.
Det framgår att hon är svenskfinsk.

I fall hon återvänder så kommer hon få frätande syra kastat i ansiktet. Det är bäst för henne att hon håller sig kvar i öknen med hennes blatteäckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in