2015-08-05, 13:04
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Är hon vid liv eller? Finns det någon uppföljning?
Citera
2015-08-05, 13:08
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Jävla rasist, du skall bara köpa en hund, raser finns inte eftersom att 98% av hundarnas DNA är samma oavsett ras...ursäkta...finns inte....

Och med det inlägget tog du tyvärr steget från sammanhängande resonemang till osammanhängande blajj och blev därmed helt ointressant att prata med.

Som en sista kommentar: som du säger har jag också för mig att när det kommer till Homo Sapiens brukar man inte prata om raser längre, vi är helt enkelt för lika varandra för att någon normalbegåvad biolog ska vilja ta begreppet i sin mun.
Citera
2015-08-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Hon är 15 år och flicka, döm henne inte för hennes impulsiva beslut.
Hur ska hon annars lära sig?
Citera
2015-08-05, 13:40
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Och med det inlägget tog du tyvärr steget från sammanhängande resonemang till osammanhängande blajj och blev därmed helt ointressant att prata med.

Som en sista kommentar: som du säger har jag också för mig att när det kommer till Homo Sapiens brukar man inte prata om raser längre, vi är helt enkelt för lika varandra för att någon normalbegåvad biolog ska vilja ta begreppet i sin mun.

Vet inte om du trollar men att det finns människoraser är lika självklart som att det finns hundraser.

Men du trollar förmodligen så jag antar att jag precis matade trollet.
Citera
2015-08-05, 13:47
Medlem
Var det inte samma tjej det talades om för några dagar/veckor sedan? I så fall får hon, som vi redan konstaterat på flashback; skylla sig själv.

Fattar inte hur familjen inte kan hålla koll på henne bättre. Men är man 15 och gör ett sådant beslut får man stå för det.
Citera
2015-08-05, 13:57
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai

Detta är enbart vita människor enade om, diskutera detta faktum med valfri afrikan som inte befinner sig i medieutrymme så skall vi se om de delar din uppfattning. Enligt mig så är hudfärg en stor raslig skillnad, en jävligt stor. Normalbegåvad biolog borde med ditt resonemang se hundar som lika, och inte skilda raser eftersom att det kan skilja precis lika mycket som mellan två hundraser och afrikan med nordeuropée - vi kan för att nämna ta inandning genom näsan, afrikaner har breda hål för att kyla luften och vi har lite mer trängre hål för att värma luften. Mänskliga raser är uppenbara, och existerar, förutom enl. vita.
Senast redigerad av Spirituality 2015-08-05 kl. 13:59.
Citera
2015-08-05, 14:11
Medlem
Vi kan och ska givetvis inte göra några extraordinära ansträngningar att få tillbaka 15-åringen. Lyckas hon ta sig till Sverige så måste vi ju tyvärr ta hand om henne, troligen genom att lämna över henne till sociala myndigheter. Jag utgår då från att hon har svenskt medborgarskap. Har hon dubbelt så ska hon utvisas till det andra landet för att tas om hand av deras sociala myndigheter (eller motsvarigheten till det).

Vad gäller 19-åringen väntar andra öden vid en eventuell återkomst. Förutom grovt människorov och våldtäkt av barn så tillkommer terrorbrott. Jag förväntar mig att aset spärras in i ett Guantanamo-liknande fångläger på livstid, vid någon blötmyr uppe vid Treriksröset.
Citera
2015-08-05, 14:16
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zalkan
Var det inte samma tjej det talades om för några dagar/veckor sedan? I så fall får hon, som vi redan konstaterat på flashback; skylla sig själv.

Fattar inte hur familjen inte kan hålla koll på henne bättre. Men är man 15 och gör ett sådant beslut får man stå för det.

Så vitt jag förstår var hon "familjehemsplacerad" när hon gav sig iväg. De biologiska föräldrarna fick inte förrän efter ett tag veta att hon rest.
Placerad... det säger något om att den här flickan (och hennes familj)var ett problem redan innan. Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att hon stannar där hon är.
Så slipper man en massa utredningar om graviditeten också - var hon fjorton år när hon blev gravid? Ett barn! Men där hon befinner sig nu är det helt normalt.
Stanna där du är lilla vän.
Citera
2015-08-05, 14:16
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Det är lite skillnad att snatta på Ica och åka ner och stöda terrorister i deras kamp att massmördare och förtrycka oskyldiga människor.
Ska hon "hem" får hon ta sig tillbaks själv och straffas hårt när hon kommer hit som den terrorist hon är. Hon är femton, straffmyndig och gammal nog för att förstå vad hon håller på med. Jag har inga sympatier för denna människa.
Citera
2015-08-05, 14:19
Medlem
undrande1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aftonlusen
Kan du formulera det så man förstår?

tror han försöker framföra att du och alla svenskar är idioter
Citera
2015-08-05, 14:29
Medlem
Torshammars avatar
Är man så dum då får acceptera att ta konsekvenserna av sina val, hon kan väl bli en hora för dessa vidriga massmördare.
Citera
2015-08-05, 14:49
Medlem
Citat:

Om hon är svensk och gravid med en muslim/blatte så borde hon fråntas medborgarskapet och utvisas till Syrien på livstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in