Citat:
Ursprungligen postat av
Sebbe.Straxx
Jävla snack om judar. Du låter som en SVPare och alla ser hur bra det gick för de. Judehatare är det sista SD behöver nu.
Om du kan markera vart i min text jag uttryckte hat mot judar vore det lämpligt eftersom att du påstår att jag gör det. Att inte lita på är inte samma sak som att hata. Du / ni andra kanske inte känner att det är märkligt hur alla partier fortsätter bekämpa SD med samma medel även fast dom ser att SD växer mer än något annat parti gjort i Sveriges politiska historia. Samt att alla andra partier + media sitter i samma båt och motar SD med samma medel allihopa, jättemärkligt.
Varje ord som kommer från DÖ partiets polikers munhålor är en röst mer till SD. Batras uppdrag t.ex är att få över så många som möjligt från M till SD. Det är hennes jobb. Ingen kan väl på allvar rösta M när M frivilligt bedriver S politik för att mota SD. Det är så uppenbart att jag blir gråtfärdig över hur vilseledda fårskocken är.
För att skydda mig mot kommande påhopp var det alltså Sebbe.Straxx som tillskrev mig åsikter jag inte har. Jag skrev ingenstans att jag hatade judar eller det judiska folket jag skrev däremot att jag inte litade på judarna i SD då det är uppenbart att dom använder etablerad media och andra partier och lobbyorganisationer till att boosta SD rakt upp till toppen i rekordfart - tänk "järnrörsskandalen" -. Att inte har förtroende är inte synonymt med att hata, tack.
Hade SD varit ett genuint hot mot makthavarna så hade dom behandlats på ett helt annat sätt. Inte på det sätt som ger dom mest stöd snabbast. Mobbingtaktiken fungerar inte, det blir martyrskap av det hela och folk blir nyfikna på om den lilla mobbade har rätt kanske. Utstuderat.
Varför är SD så Israelvänliga? Vad har Sverige att vinna på judiskt inflytande i politiken?
Kommer dom andra partierna att ta tillbaka sina "palestina är en stat" kommentarer eller står det fast? Kommer andra partier börja fjäska för Israel för att media i sin tur ska stryka dom medhårs?