2015-09-20, 18:35
Medlem
Prio4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Torres!
Torres är en egen produkt
Citera
2015-09-20, 18:43
Medlem
Prio4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Om det är så lätt så kan du väl förklara denna simpla sakfrågan då.
Som vanligt missar du poängen, hade jag bott i Spanien hade jag utan tvekan kunnat svara på det
Citera
2015-09-20, 19:16
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prio4
Som vanligt missar du poängen, hade jag bott i Spanien hade jag utan tvekan kunnat svara på det

Jaså? Det hade du alltså? Även fast bosatta personer i Spanien inte kan svara på det ens.

Helt klart intressant.
Citera
2015-09-20, 19:36
Medlem
Cybereye303s avatar
Deportivo-Sporting 2-3.
Halilovic gör en fin insats för Sporting idag. Han är en sån spelare som jag vill ska ha bollen så mycket som möjligt. Kul att se. Synd att han inte finns till hands för Barca nu.
Citera
2015-09-21, 16:57
Medlem
NirvanAs avatar
Hur tror ni Alves skulle hantera en mittfältsroll? Kan inte det bli nåt riktigt bra, i teorin iaf?
Med skador och luftningar (till följd av 7 matcher på 22 dagar) kanske det krävs i vilket fall

Citat:
Alves: "Playing in midfield? I'm willing to play wherever the team needs me. I started playing as midfielder, so it wouldn't be a problem."
Citera
2015-09-21, 18:23
Medlem
Cybereye303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur tror ni Alves skulle hantera en mittfältsroll? Kan inte det bli nåt riktigt bra, i teorin iaf?
Med skador och luftningar (till följd av 7 matcher på 22 dagar) kanske det krävs i vilket fall

Inget vidare problem nej. Han har tillfälligt spelat både som mittfältare och anfallare när det behövts.
Lustigt om det blir ett lyckat drag. Platsbyte Roberto och Alves.
Citera
2015-09-21, 19:48
Medlem
bajsfittkorvens avatar
Hur många ggr har inte d här varit uppe?

La Liga hotar Barca om uteslutning om deras regionval innebär ett självständigt katalonien

Ofta att de skulle stänga ute så mkt pengar ? Måste ju ligga båt annat bakom... Vet inte hur snacket går men antar att det trycks på från madriområdet och de styrande att katalonien måste tillhöra spanien...
Citera
2015-09-21, 21:16
Medlem
NirvanAs avatar
Mycket snack nu senaste timmarna om att man kanske kommer kunna registrera Arda i och med Rafinhas skada.. hoppas hoppas.
Citera
2015-09-21, 22:15
Medlem
KitabAlAzifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsfittkorven
Hur många ggr har inte d här varit uppe?

La Liga hotar Barca om uteslutning om deras regionval innebär ett självständigt katalonien

Ofta att de skulle stänga ute så mkt pengar ? Måste ju ligga båt annat bakom... Vet inte hur snacket går men antar att det trycks på från madriområdet och de styrande att katalonien måste tillhöra spanien...

Ganska logiskt, iofs. Tillhör man inte Spanien har man ingenting i spanska ligan att göra.
Citera
2015-09-21, 22:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitabAlAzif
Ganska logiskt, iofs. Tillhör man inte Spanien har man ingenting i spanska ligan att göra.
Lag från Andorra har ju möjlighet att vara med, tyckte jag mig läsa.. hur kommer det sig?
Citera
2015-09-21, 22:25
Medlem
Cambijaos avatar
Om det skulle förekomma borde det vara ganska förödande för Barcelona och Espanyol.
Det var ju varit diskussion om att Barcelona skulle få spela i Franska ligan. Men hur skulle det gå till? Tror ingen klubb är villig att ge upp sin plats för Barcelona ska få spela. Kommer de få börja från lägsta ligan skulle det fortfarande flera år ifrån att spela i Ligue 1.

De har säkert en plan, men det låter luddigt.
Citera
2015-09-21, 22:31
Medlem
KitabAlAzifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lag från Andorra har ju möjlighet att vara med, tyckte jag mig läsa.. hur kommer det sig?

Jag är osäker på detaljerna, men förmodligen är det en amatörklubb, och dessutom tillhörande katalanska förbundet, inte det spanska. Men, som sagt, jag kan ha helt fel om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in