Citat:
Benitez borjar med att gora bort sig totalt med sin laguppstallning. Bales styrka ar hans snabbhet och alla utom Benitez forstar att en 10a behover andra kvaliteter. RM skall bara vinna ligan med tanke pa hur tunn Barcas trupp ser ut, iaf fram till Jan fonstret. Hoppas han inser sina misstag och varfor Bale ber om att spela centralt ar for mig en gata och talamodet med hans svaga insatser borjar tryta, iaf for mig. Benitez (och vad jag antar ar Florentinos envisande med Bale) ar min storsta oro for sasongen. Sant att mittfaltet sag rostigt ut, men det forbattrades direkt nar James kom in. Att han inte startade hoppas jag bara var en funktion av underskattande av Gijon och att han anslutit sent. Danilo sag lovande ut, Varane ar en klippa och det kanske gor att backlinjen kan ha rad med Marcelos defensiva svagheter. Jeses attityd borjar oroa mig nagot, han springer runt och tror han ar Ronaldo for att han gjorde nagra bra matcher tva ar sedan, och aven om han ser nagot rappare ut sa ar det svagt att ha honom som 1a alt. till Benzema. Kovacic sag spannande ut de minuter man fick se honom.
Tror som sagt ligan ar dar for Benitez att vinna eller torska och han borjade inte bra.
Tror som sagt ligan ar dar for Benitez att vinna eller torska och han borjade inte bra.
Det är givetvis Perez, han bara måste ha en Barbie Ken i laget, det blev fiasko med Beckham och det ser inte mycket bättre ut med Bale, men men, det skall ju säljas tröjor i Asien