Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-17, 19:05
  #1
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Ungern bygger mur mot invandrare http://www.svtplay.se/video/3015508/...581?start=auto 4 minuter in i programmet.
Det som var intressant i inslaget var att enligt SVT så tar sig 56 000 personer in i Ungern men bara 500 personer har fått politisk asyl.
Då blir min nästa fråga vart tar dessa 55 000 plus personer vägen? JO Tyskland, Österrike och Sverige så klart! Så här sitter vi med SVARTEPETTER bokstavligt talat och Regeringen gillar upplägget.
Citera
2015-06-17, 19:09
  #2
Avstängd
Dirrtyfingerss avatar
Det som är så sjukt är att ingen funderar på varför 95% av EU tycker annorlunda än oss Svenskar?

Man behöver inte vara Rasist det räcker med att vara realist.
Citera
2015-06-17, 19:15
  #3
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Det som är så sjukt är att ingen funderar på varför 95% av EU tycker annorlunda än oss Svenskar?

Man behöver inte vara Rasist det räcker med att vara realist.

Det vet ju alla att de är sjuka upp i huvudet där ute i Europa med lagliga sexköp, drogliberalism, mindre feminism, etc. vi svenskar är Guds utvalda att genomdriva kulturmarxismen på jorden, vi ska bli en HBTGHB-Stormakt!
Citera
2015-06-17, 19:27
  #4
Medlem
Luzurs avatar
Känns som att det verkligen börjar koka i södra Europa nu, Österrike har väl närapå stängt gränsen, Italien använder invandrarna som utpressningsmedel mot EU och Ungern bygger en mur.
Citera
2015-06-17, 19:29
  #5
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Det som är så sjukt är att ingen funderar på varför 95% av EU tycker annorlunda än oss Svenskar?

Man behöver inte vara Rasist det räcker med att vara realist.
I dagens samhälle så uppskattas inte realister, eller helt enkelt någon som tycker eller känner annorlunda än en själv. "Jag håller inte med dig och är inte beredd att dö för din rätt att framföra dina fascistiska åsikter." -Anti-rasist på flashback som försvarar censur och skiter över demokratins grundpelare.
Citera
2015-06-17, 19:30
  #6
Medlem
TheHollyhockGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Känns som att det verkligen börjar koka i södra Europa nu, Österrike har väl närapå stängt gränsen, Italien använder invandrarna som utpressningsmedel mot EU och Ungern bygger en mur.
Ja, det förstår nog vem som helst att det inte kan fortsätta så här. Även den fria rörligheten inom EU är utom all kontroll.

Se också vad som händer i Frankrike och England med Calais och allt det där...
Citera
2015-06-17, 20:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHollyhockGod
Ja, det förstår nog vem som helst att det inte kan fortsätta så här. Även den fria rörligheten inom EU är utom all kontroll.

Se också vad som händer i Frankrike och England med Calais och allt det där...


Calais herregud...jösses det är verkligen sjukt. Jag som chaufför är glad att slipper åka där.
Citera
2015-06-17, 20:08
  #8
Avstängd
Dirrtyfingerss avatar
Hi five Ungern

Jag fattar inte att tråden inte får fler läsare detta är ett steg i rätt riktining om man är en Svensk med drömmar om en framtid.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/ung...l-mot-serbien/ DN ETTAN

– Vi talar om ett stängsel utmed en 175 kilometer lång sträcka, som med sin höjd på fyra meter helt sätter stopp för möjligheten att passera, sade Szijjarto vidare.

Nu snackar vi om folk som älskar sitt land.
Citera
2015-06-17, 20:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Jag fattar inte att tråden inte får fler läsare detta är ett steg i rätt riktining om man är en Svensk med drömmar om en framtid.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/ung...l-mot-serbien/ DN ETTAN

– Vi talar om ett stängsel utmed en 175 kilometer lång sträcka, som med sin höjd på fyra meter helt sätter stopp för möjligheten att passera, sade Szijjarto vidare.

Nu snackar vi om folk som älskar sitt land.

Det är väl gissningsvis brojäveln till danskarna som ställer till det mest här. Fast stänger man bron får väl båtflyktingar likt nere i Italien från hela EU hit....
Citera
2015-06-17, 21:19
  #10
Medlem
Känns skönt att EU kommer försvinna och vi kommer bli nationalister igen innan jag dör! Hade varit underbart med raskrig med!
Citera
2015-06-17, 21:33
  #11
Medlem
fendadens avatar
Svenskar och resterande europeiska folk som är slavar under den judeomarxistiska doktrinen bör känna tacksamhet och lycka över att det finns fria nationer i Europa som fortfarande använder sin suveränitet till gagn för landets och befolkningens bästa.
Citera
2015-06-17, 21:53
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echox
Calais herregud...jösses det är verkligen sjukt. Jag som chaufför är glad att slipper åka där.

Kan någon förklara vad som händer där i Calais?
Jag såg ett klipp på Avpixlat men fattade inte vad det går ut på.
Massa asylanter som röjde runt på baksidan av en lastbil.
Varför?
Var var polisen?
Blir de inte stoppade längre fram?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback