Citat:
Är en comeback från Heynckes helt utesluten? Annars är nog Favré ett bra alternativ ja. Han är ju liksom Pep en tränare med en spelidé som kräver mycket av spelarna. Och i Bayern finns tillräckligt med individuell kvalitet för att göra detta möjligt.Det blir en spännande match ikväll där jag tror att Hannover kan överraska.
Det surras om att Alonso eventuellt kommer få förlängt kontrakt....hmm betyder det att det kan bli en förlängning med Pep också?
Om Pep väljer att sluta som tränare så undrar jag vem som är mest lämpad att ta över, det finns inte så många heta Tyska tränare att tillgå kanske måste man plocka in Schweizaren Favré.
Det surras om att Alonso eventuellt kommer få förlängt kontrakt....hmm betyder det att det kan bli en förlängning med Pep också?
Om Pep väljer att sluta som tränare så undrar jag vem som är mest lämpad att ta över, det finns inte så många heta Tyska tränare att tillgå kanske måste man plocka in Schweizaren Favré.
Utgår från att det blir en riktigt svår match på Schalke men positivt är i alla fall att Zieler tillfrisknat från sin magsjuka och kan stå. Kommer nog att krävas ett par svettiga räddningar från honom om det ska bli vinst/poäng för Hannovers del. Hoppas att anfallsspelet ser lika bra ut som i första halvlek mot Ingolstadt.
Citat:
Trevlig resa önskar jag dig. Dags att dra till Hamburg och morgondagens match på Volksparkstadion. Fick mail från HSV att det är extra stränga säkerhetskontroller imorgon så de rekommenderar att man är där ett par timmar innan.
Hoppas nu att stormen Helga tillåter vår avresa från Arlanda.
Trevlig helg!
Hoppas nu att stormen Helga tillåter vår avresa från Arlanda.
Trevlig helg!

För övrigt så fyller 90-talets målkung Ulf Kirsten 50 år idag. Gubben ligger på en hedrande femteplats i Bundesligas skytteliga genom tiderna. 182 mål på 350 matcher i Leverkusentröjan. Innan murens fall höll han till i Dresden där han gjorde 57 mål på 154 matcher i Oberliga DDR.
Grattis Ulf!