Citat:
Ursprungligen postat av
cyberkalle
Bland det sjukaste jag har sett!!!
Fan alltså!
Vissa sorters mygel, fusk, bluff & båg kan ju ärligt talat vara skoj. Så är det faktiskt. Alla älskar ju skurkar som Jönssonligan & liknande grejer. Bovarna i Pippi Långstrump & den typen. När det blir så ballt att man lägger moralen åt sidan. Det här är fan i klass med den störtsköne spelaren i brasilianska ligan som rätt nyligen drog i
sin egen tröja för att försöka finta domaren.
Just straffar ger ju utrymme för olika typer av grejer. Jag hade uppe Cesenas gamle kultmålvakt Lamberto Boranga, som hatade filmare, men när Gigi Riva skulle skjuta straff så stod han & jonglerade med kepsen vilket störde Riva som sköt i stolpen.
Ryssen som springer runt bollen när Arne Hegerfors kommenterar VM-94 då Tomas Brolin ska lägga straff. Hans Van Breukelen i EM 1992 är ju så jävla ball när jag går ut till Kim Christofte för att "avslöja" vilket håll han tänker kasta sig åt. Diego Simeone som i VM 2002 plötsligt vill be om ursäkt till David Beckham & bli vänner igen. Just när Beckham är koncentrerad på att lägga straff. Fast sistnämnda är nästan för ful för att vara rolig. Den ligger i gränslandet.