2015-06-12, 13:05
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
Fakta är också att dom sen århundraden är grovt diskriminerade i Rumänien, Ungern och ett par till länder. Vad skulle du själv göra om du stod helt utanför samhället? Skulle du ge upp och dö, för jag tror inte att dom får någonting av någon myndighet i de länderna.

Ja, det är ett annat socialt jämviktsläge än förtroendesamhället vi varit vana vid här i Sverige. Kommer samförpackat med lågt välstånd i allmänhet.

Men varför vill du ha det så också i Sverige? Är det inte bättre att hålla parasiterna på avstånd än hård diskriminering av dem och en allmän välståndssänkning?

Du är så förvirrad. Man får intrycket att du tror att människor blir skötsamma, hjälpsamma och pålitliga så fort de kommer över Öresundsbron. Men de som inte är skötsamma, hjälpsamma eller pålitliga har mycket större anledning att komma hit, där de finner många godtrogna som dig. Hemmavid är de (ö-)kända och kammar noll.
Citera
2015-06-12, 13:15
Medlem
healthyasfucks avatar
Har full förståelse för detta även om jag inte går så lågt själv. När regeringen spottar oss i ansiktet och det ligger bajs i hela innerstaden för tiggarna har svämmat över så mycket så vi tvingas se misär och få pappmuggar upptryckta vart man än går, då tar tillslut folket till egna medel.

Trots åtskilliga mätningar och undersökningar där man märker att gemene svensk tycker det har blivit för mycket fortsätter vi ta in busslaster fulla med dessa smutsiga parasiter.

Tryck upp bajset i ansiktet på dem säger jag, spotta gärna på dem också då de fullständigt skiter i vad de faktiskt gör i vårat land annat än att skräpa ner överallt de är och vara en jävla odåga för folk.

De stjäl, tigger, skräpar ner, skiter lite var som helst, gör vad som helst för att tjäna en krona, snor folks pant, sitter i vägen, tvingar folk att se misär i deras kanske gamla fina park de en gång lekte i. Listan kan göras lång, men detta folkslag kan mer betraktas som primater eller djur i mina ögon. Finns inget mänskligt beteende i det de gör överhuvudtaget.
Citera
2015-06-12, 13:18
Medlem
TheHollyhockGods avatar
Jag brukar tända eld på dem, köra över dem med mitt Stridsfordon-90, grilla dem på spett och sänka ner dem med betongskor i Nybroviken.

Varför, tja, i början var det mest en kul grej, men sen blev det som en livsstil. Ett sätt att vara och förhålla sig, helt enkelt.

Sen har jag träffat många underbara människor som håller på med samma sak och gemenskapen är blir ju en anledning till att man fortsätter engagera sig.
Citera
2015-06-12, 13:24
Medlem
Nu tillhör jag då inte gruppen "Ni" här men enda gången jag med egna ögon sett en s.k. tiggare råka ut för något likt detta så var det en av manligt kön som satt bredvid en av kvinnligt kön och inför mina ögon vände sig mot sin "kamrat" och gå henne en ordentlig smäll med knytnäve rakt över munnen. Detta skedde då framför Åhléns mitt under dagtid en vardag för cirka ett år sedan inför några hundra människor. Denna grupp "Ni" som här åsyftas verkar således för mig även innehålla människor från de s.k. tiggarnas gruppering. Kvinnan gick efter denna smäll, enligt mig en ordentlig sådan, iväg från mannen gråtandes. Poliser fanns 20meter bort men trots att jag påpekade dessa för kvinnan så gick hon åt andra hållet. Förr var det människor som älskade alkohol eller diverse rusade som stod för detta men nu tycks även nyktra människor av alla dess möjliga slog hamna bland de "Ni". Olyckligt är väl det som för mig beskriver det bäst.
Citera
2015-06-12, 13:44
Medlem
Citat:
Hörde att våldet och trakasserierna mot tiggare har accelererat bara de sista månaderna. Det är tydligen rätt vanligt att tiggare blir utsatt för alltifrån elaka kommentarer till ren misshandel. Sist var det en ungdom som helt enkelt körd över en tiggare med sin moped, vilket ledde till skador förstås. Att de här sakerna verkligen sker och är vanligt är det ingen tvekan om. Det finns både anmälningar och reportage om saken. Förmodligen anmäls bara en bråkdel.

Det skulle vara intressant att höra om någon har gjort liknande och vilka era motiv är. Ni är väl inte fega, så kom igen och berätta.

Jag skiter i de, låt de sitta där och vråla ut sin smärta... ( jag vill ha dina pengar )
Citera
2015-06-12, 13:54
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
En del av dom verkar hålla till här. Jag kan tänka mig att det är ganska många s.k. tvättäkta svenskar som ser sig som samhällets stöttepelare och förfasas över dessa "snyltare"

Generellt är svensken mer en som vrålar bakom en skärm. Jag ska slå en tiggare. Personen i verkligheten tittar neråt, muttrar något elakt och går förbi tiggaren.

Fall media uppmärksammat har våldet kommit ifrån personer med utländskt härkomst. Självklart finns en och annan svensk även om svensken förmodligen är i minoritet när det kommer till våld och trakasserier.
Citera
2015-06-12, 14:03
Medlem
Quaser4.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasmask1113
Det är inget svenskt beteende så varför ställer du frågan på ett svenskt forum?

Yeah right. Fäll ner pungen och landa för fan.
Har flertal ariska svenska vänner som tar varje tillfälle dom kan att ge sig på tiggarna, skrika åt dom, sparka ut muggen samt kasta mat på dom.

Nu pratar vi inte om några bönder i norrland heller.
Citera
2015-06-12, 14:11
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Blir svårt att få svar, inte så många muslimer/kurder m.m. som håller till här.

Exakt rätt!
Man får svar som man frågar och skriker man rätt ut i skogen så blir det ytterst sällan ett klokt svar.

TS får väl fråga Özz Nujen och hans kurdiska föreningar och kurdiska polare hur och varför de gör på detta vis.

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering!
Citera
2015-06-12, 14:12
Bannlyst
Naww elaka kommentarer puttenutt.

Om ziggekräk (som mer ofta än sällan SITTER I VÄGEN) får för sig att säga något till mig så tycker jag inte de är värda mer än en isig blick. Andra människor resonerar uppenbart annorlunda. Jag bryr mig inte i vilket fall för precis som med råttor och andra skadedjur dödar vissa människor dem medan andra gullar med dem. Det är de som gullar med dem som förjänar spott och förakt. Skulle aldrig falla mig in att starta slagsmål med en ziggis och riskera att få ziggisbaciller. Sådant kan araber (som redan är smutsiga och inte heller har något att förlora) syssla med.

Hade jag med egna ögon sett någon ge något alls åt en zigenare DÅ hade jag eventuellt kunnat ge mig på givaren (verbalt dock fysiskt vete fan då det inte känns rätt att slå ner folk för sakens skull...då har man sänkt sig till arabnivå).

Precis som med folk som inte plockar upp hundskit, slänger skräp på gator osv bör svenskar se det som en plikt att se till att givaren inte bara kan gå därifrån och känna sig överlägsen utan precis tvärtom. Gör ner dessa "samariter" offentligt så har du gjort samhället en tjänst.
Citera
2015-06-12, 14:15
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quaser4.
Yeah right. Fäll ner pungen och landa för fan.
Har flertal ariska svenska vänner som tar varje tillfälle dom kan att ge sig på tiggarna, skrika åt dom, sparka ut muggen samt kasta mat på dom.

Nu pratar vi inte om några bönder i norrland heller.

Jag har fällt ner pungen och vi har tiggare utanför varenda djävla butik i byhålan och INTE en djävla gång att en pursvensk har gjort det du skriver/ påstår.

Kaosblattar och de analfabetiska Afrikanerna är de som står för det här uppförandet/ uppträdandet.

Citera
2015-06-12, 14:23
Medlem
Quaser4.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Jag har fällt ner pungen och vi har tiggare utanför varenda djävla butik i byhålan och INTE en djävla gång att en pursvensk har gjort det du skriver/ påstår.

Kaosblattar och de analfabetiska Afrikanerna är de som står för det här uppförandet/ uppträdandet.

Är mycket i stockholm och jag tyckas se detta hela tiden. Svenskar.
Fattar inte varför det skulle vara så svårt och se en svensk bete sig som skit mot lägre stående.
Citera
2015-06-12, 14:29
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Hörde att våldet och trakasserierna mot tiggare har accelererat bara de sista månaderna. Det är tydligen rätt vanligt att tiggare blir utsatt för alltifrån elaka kommentarer till ren misshandel. Sist var det en ungdom som helt enkelt körd över en tiggare med sin moped, vilket ledde till skador förstås. Att de här sakerna verkligen sker och är vanligt är det ingen tvekan om. Det finns både anmälningar och reportage om saken. Förmodligen anmäls bara en bråkdel.

Det skulle vara intressant att höra om någon har gjort liknande och vilka era motiv är. Ni är väl inte fega, så kom igen och berätta.

Jag har använt våld mot zigenartiggare vid ett antal tillfällen utomlands. De omringade mig i grupp och började dra i mig och försökte komma in i fickorna. Då small det och då stack de med svansen mellan benen, trots att de var 5-10 mot mig ensam. I Sverige har jag aldrig behövt ta till fysiskt våld - än. Men jag är övertygad om att det bara är en tidsfråga innan de blir lika påflugna här och våld kommer krävas för att värja sig. Man kan inte agera så mesigt som svenskarna gör när det gäller zigenare. Zigenare måste hållas kort.

Däremot brukar jag ibland trampa på muggar och skyltar och säga rasistiska saker till dem. Det är något jag gör mot de som visar tecken på att börja bli påflugna/aggressiva/krävande. Någon måste sätta ner foten innan zigenarplågan spårar fullständigt ur kontroll och om ingen annan tar initiativet utan bara fegar så är jag inte den som är den. Jag sätter gärna ner foten. Zigenartiggare som bara sitter snällt och inte säger något går jag däremot förbi och ignorerar. Jag tycker inte om dem, men jag låter dem vara ändå. Kalla mig mesig, men jag kan inte riktigt förmå mig att göra något mot dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in