Citat:
Ursprungligen postat av
BAB7
Nu ska jag vara ärlig, vissa här uppskattar säkert inte det jag skriver nu, men nåja..
Det finns en grupp i samhället som är kraftigt överrepresenterade här på detta forum, det handlar om mer eller mindre svagbegåvade etniskt svenska män med en politisk uppfattning långt till höger.
I det svenska samhället uppgår dessa till knappt 15% av befolkningen.
Suck. Kan du inte bara skriva att du tycker det handlar om SD-röstare? Siffran 15 % gör det plågsamt uppenbart att det är det du syftar på. Sedan måste jag säga dig en sak, och inte bara dig förresten: 15 % av den svenska befolkningen röstade inte på SD. Det handlar om 15 % av den RÖSTBERÄTTIGADE delen av befolkningen. Blir så trött på folk som inte kan skilja på dessa.
EDIT: Och vacker kamdragning, förresten. Som om det skulle finnas fler människor bland SD-röstarna som har aversioner mot romer än bland andra röstberättigade.
Citat:
Ursprungligen postat av
GrevePlasma
Oavsett vad man tycker om tiggeri, så är dessa människor uppenbart försvarslösa och är sällan aggressiva eller angriper andra på något sätt. Det är så fegt, så lågt att ge sig på dom. Ni som gör det, jag betraktar er som mycket lågt stående varelser också jämfört med tiggare.
Så du tycker att tiggare är
lågt stående varelser? Där avslöjade du dig. Var det inte du som sa att man inte skulle kalla människor för saker?