Citat:
Ursprungligen postat av
Grottmongo101
Men för helvette lägg ned det där jävla snacket om att hon skulle säljas i människohandel! Det har gång efter annan konstaterats här på Flashback att tvångsprostitution är en myt påhittad av media och manshatande feminister.
18.23-18.30 Sanningen är ju den att hon omöjligen själv kunnat gått/sprungit den där långa sträckan och även hunnit slå sönder sin egen telefon och kasta delarna ut mot åkern och sen sprungit vidare.
Varför flyttar man på en död kropp?
Allt talar för att hon faktiskt var vid liv, telefonen var satt ur spel för att hon ej skulle kunna kontakta någon, nycklarna satt kvar i moped vilket talar för att GM eller GM's hade bråttom med handlingen och att forsla bort henne.
Inga spår av våld eller blod ( detta utesluter dock inte strypning) detta talar för att hon var vid liv.
Inga likhundar fick upp vittring på död kropp förens dag 5 då DRM skällde där vid ladan som dem redan gått förbi dagar innan utan skall.
Lisa Holm var vid hög grad vid liv isf dag 1 och två.
Anledningen till detta grundar sig på text ovan.
Min tes är att nån/några kidnappade henne, hon var antingen vid medvetande och fasthållen av ena GM eller medvetslös/ bunden. Gm trodde ingen skulle leta efter bevis där dem gjorde det. Därav slängde dem bara ut Lisas onödiga saker genom bilrutan. Var dem förvarat Lisa är för oss icke poliser en gåta? Har hon befunnit sig i huset? Flyttats till lada nr2, fraktats till värktygsboden, sedan vart? Mycket vi dödliga ännu inte vet men polisen kommer ta hand om detta och bevisa med uteslutningsmetoder hur och om det är rimligt för tex en död person att självmant gå från en byggnad till en annan plats.
Man är aldrig så pass oskyldig dom man är när man är som skyldigast/karma: dem menar på att bägge bröderna höll i handsken när den återfanns... vad var poängen med det? Dem visste ju att polisen och tusentals personer letade efter saker och DNA..?
Jag tror att 90% utav oss i tråden krånglar till det för mycket inklusive mig själv!
Vi spinner runt på helt galna teorier och tror att det är någon sorts Dexter mördare fast vi egentligen borde gå tillbaka till basic.
Allt är inte alltid så genomtänkt och förövare agerar jävligt irrationellt när dem har adrenalin och press på sig :/