Citat:
Ursprungligen postat av
Hunden309
Vad stort av dig. Jag vet att du fått en del skit i forumet.
Jag inskränker gärna folks yttrandefrihet om det inkräktar för mycket på mitt nöje att läsa forumet.
Då läser jag ändå en hel del inlägg från både nazister och annat löst folk som jag inte delar åsikter med men ändå finner det intressant att läsa deras diskussoner.
Jag skulle kunna skriva några användare som förslag på vad jag menar förstör men jag hoppar över det.
Admin är säkert nöjd med alla diskusdionsförstörare då det skapar trafik och intäkter till sidan.
Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Jag har själv inte använt funktionen ignorera, men jag tycker att den bör finnas. I vissa forumdelar är det nästan oläsbart p g a allt trams som försiggår. Vissa trådar väljer jag bort helt bara för att det inte fungerar. Annars vill jag gärna se allt även om jag inte läser det. Vissa användare hoppar man ju bara över.
Mitt intryck är: Att de som önskar en sån här ”hård” ignorera-funktion, är i en stor majoritet gentemot de som inte önskar det…
Utifrån det känns det väldigt märkligt att forumet vägrar att ha en sådan, när de till och med haft det, tidigare.
Själv önskar jag verkligen också en sån här ”hård” ignorera-funktion. Dvs att kunna helt blocka en användare, så att man slipper se dennes inlägg. Helt enkelt för att allting skulle bli mkt mer trevlig läsning, utan några få forumförstörande användare.
Det vore faktiskt bra om det kunde ske nån slags omröstning om vad användarna önskar, i den här frågan. Min gissning är att typ 80 procent skulle önska en sån här förändring.. så då kanske det är värt att överväga….