Citat:
Detta bevisar ju bara att det är helt meningslöst att ta bort ignore-funktionen? Användare som postar fullkomligt ointressanta inlägg i parti och minut, det blir ju knappast mindre av den skiten för att funktionen försvinner. Detta är faktiskt ett bra exempel på varför det är bra att ignore togs bort. Visserligen använder inte du det, men du kunde inte låta bli att framföra några exempel på vilka du anser vara idioter, vilket är fullkomligt ointressant i denna tråd, och i alla andra trådar. Vi skiter väl i vilka du anser vara idioter.
Tänk då att det inte är ovanligt att det postas inlägg med det enda innehållet att "nu har jag satt idioten NitsiK72 på ignore".
(inget illa menat mot dig)
Tänk då att det inte är ovanligt att det postas inlägg med det enda innehållet att "nu har jag satt idioten NitsiK72 på ignore".
(inget illa menat mot dig)
Hur stor andel av allt som raderas är ignore-meddelanden, om du nu påstår att det "inte är ovanligt"?
Nej, det är bra mycket bättre att låta oss användare själva bestämma om vi inte vill se en persons inlägg. Om diskussionen blir oläslig pga ignorerade inlägg så kollar man ju vad det står, om man är intresserad.
Använd KFK lite mer frekvent istället, så vi slipper posthoror och troll. Nu straffar ni bara användare som tröttnat på den skiten. Ignore är ju vår privata KFK.
Citat:
Öh? Det är ju precis så Ignore-funktionen fungerar? Det står "du kan inte se detta inlägg pga **** är på din ignore-lista" sen finns det en knapp man kan klicka på för att visa inlägget ändå.
Jag skall först och främst säga att jag tycket det är bra och passande att funktionen för att ignorera användare försvinner. Jag tycker det är principiellt fel sätt att man på FB kan välja att inte vissa vissa användares poster och därmed åsikter.
Jag hade gillar om man istället för att ta bort funktionen helt hade infört en funktion som gjorde att man kunde markera användare vars inlägg man inte är intresserade av att läsa - med resultatet att deras inläggspost istället minimeras (likt man kan göra med forumsdelar) och visas bara en header . Det skulle göra att man säg att det fanns ett inlägg, som man enkelt kunde maximera för att läsa, men att man tvingades samtidigt inte att läsa de användare som man uppenbarligen finner forumsförstörande.
Jag hade gillar om man istället för att ta bort funktionen helt hade infört en funktion som gjorde att man kunde markera användare vars inlägg man inte är intresserade av att läsa - med resultatet att deras inläggspost istället minimeras (likt man kan göra med forumsdelar) och visas bara en header . Det skulle göra att man säg att det fanns ett inlägg, som man enkelt kunde maximera för att läsa, men att man tvingades samtidigt inte att läsa de användare som man uppenbarligen finner forumsförstörande.
Senast redigerad av Nirp 2015-05-28 kl. 22:14.
Senast redigerad av Nirp 2015-05-28 kl. 22:14.