2025-11-10, 15:51
Medlem
Superhjälten slår till igen.

Citat:
– Att sexköparna traumatiserar kvinnorna de utnyttjar, det är ganska enkelt att förstå, men man ska ha med sig att de också traumatiserar sina anhöriga. Frun, sambon, flickvännen, barnen. Det är ett svek som sätter djupa spår.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...re-i-deras-hem

Att han själv traumatiserar kvinnor verkar han dock ha svårt att förstå...
Citera
2025-11-11, 11:12
Medlem
Faltas avatar
Simon häggström är på tapeten igen. Jag tror att jag har skrivit det här förr, men maken till narcissistiska tendenser får man leta efter. Och PK media målar upp honom till en gud.Tack till skinny frog som har skrivit ovanför mig och andra skribenter.

Nu läggs det resurser på att åka hem till köpare och plocka in dom mer än ett år efter köpet. Frågan är, är detta rimligt med dessa resurser!! Det mördas och sprängs varje dag i Sverige och läggs ner utredningar hela tiden. Det här säger mycket om våran samtid 2025.
Citera
2025-11-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Superhjälten slår till igen.

Att han själv traumatiserar kvinnor verkar han dock ha svårt att förstå...
Traumatiserar kvinnor?
Citera
2025-11-11, 20:02
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Samla ihop lite pengar och sätt honom på en lista om han stör er så mycket.
Citera
Igår, 20:23
Medlem
Tycker Simon är juste - han gillar inte när männen fittbitchierar kvinnorna

o han gillar inte heller att kvinnor zuuugeeer av männen bara för att de vill tömma sin pung

Heder åt Simon som jobbar på o gör till karriär o lyft det andra poliser tycker är pest o pina
Citera
Igår, 23:25
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Simon häggström är på tapeten igen. Jag tror att jag har skrivit det här förr, men maken till narcissistiska tendenser får man leta efter. Och PK media målar upp honom till en gud.Tack till skinny frog som har skrivit ovanför mig och andra skribenter.

Nu läggs det resurser på att åka hem till köpare och plocka in dom mer än ett år efter köpet. Frågan är, är detta rimligt med dessa resurser!! Det mördas och sprängs varje dag i Sverige och läggs ner utredningar hela tiden. Det här säger mycket om våran samtid 2025.

Ja svensk media är propagandistiskt blåmesiga som inte berör det övergrepp mot familjer som ett sådant agerande från polisen innebär.
Citera
Igår, 23:25
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Tycker Simon är juste - han gillar inte när männen fittbitchierar kvinnorna

o han gillar inte heller att kvinnor zuuugeeer av männen bara för att de vill tömma sin pung

Heder åt Simon som jobbar på o gör till karriär o lyft det andra poliser tycker är pest o pina

Det är redan konstaterat i tråden att Simon är kapten klänning 2.

Hans perversioner kommer drabba många kvinnor innan han blir avslöjad.

Bästa vore att han åkte tillbaka till indien och fortsatte sitt arbete där.
Citera
Igår, 23:30
Medlem
Faltas avatar
Simon häggström agerar inte polis utan det är hans privata åsikter. Många etniska svenska eskorter som vittnar om trakasserier här i tråden. Polis ledningen älskar pk Simon. Det är faktiskt skrämmande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in