2025-03-17, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfrog
Ja..jag läste en artikel när han sa det. Har inte sett någon media som skriver om dessa kvinnor i buskar, borde vara ett stort problem och ha i samhället. Sen är det ju lite intressant att just Simon alltid hittar dessa buskar.

Kan det vara så att vi faktiskt inte har ett trafficking problem i Sverige. Kanske går alla som ”främjer sexuella tjänster” faktiskt under koppleri lagen och där handlar det inte om tvång överhuvudtaget, utan mer som en hjälp till oss sexarbetare. En hjälp som vi inte får använda oss av enligt lag för att hålla oss säkra. Tror media blandar ihop allt i en stor sörja faktiskt..
ja du slår nog huvudet på spiken här, media slår alltid upp sexsäljande/köpande till en stor sörja utom när det gäller snygga killar som ger kändistjejer massage med sköna orgasmer som följd, då är det plötsligt jättebra och härligt.
Citera
2025-03-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ja det är tröttsamt och se hur han får föra sin vinklade propaganda helt fritt utan att någon ifrågasätter i tex media. Trots att en polis ska jobba neutralt och inte själv dra vinning av sitt yrke.

Och ifrågasätter man honom själv på hans sociala medier får man först hat i kommentarerna av alla hans följare och sen blir man blockerad. Alla kritiska kommentarer tas även bort. Han svarar inte på något. Ser det hela tiden.

Hans fan club består av medelålders kvinnor som är otroligt naiva och tror på allt han än säger. Han är ju en författare och har talets gåva. Och dessa kvinnor skriver så hemska saker ibland, t.o.m. att de önskar se människor dö, men de blockeras inte.

Ingen vill lyssna på en som faktiskt är sexarbetare av nån konstig anledning…
De där medelålders kvinnorna skulle förmodligen svimma eller rent av avlida om de orkade sätta sig in i ämnet bara en liten aning, därför får bara trasiga sexarbetare och de som blåljuger om att de varit det komma till tals. Tar exempelvis inte många minuter för att konstatera att det inte är bara äckliga gamla gubbar som är köpare eller reser till Thailand ensamma för att köpa sex, om det skulle gå upp för dem att en stor grupp är mellan 20-30 så skulle de få en hjärnblödning, och en del skulle få en hjärtattack när de inser att det inte bara är vita män som köper, andra skulle förmodligen ta självmord när de får reda på att även tjejer springer på oseriösa thaisalonger men konstigt nog åker aldrig dessa fast i härvorna, trots att polis spanat från fiket mitt emot i flera månader, man kan ju säga som så att de är inte direkt tysta på rummen heller.
Citera
2025-03-17, 16:29
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
ja du slår nog huvudet på spiken här, media slår alltid upp sexsäljande/köpande till en stor sörja utom när det gäller snygga killar som ger kändistjejer massage med sköna orgasmer som följd, då är det plötsligt jättebra och härligt.

Ja av någon sjuk anledning får tex Bianca Ingrosso öppet skryta om yoni massage, som är helt klart ett sexköp vad än folk säger, och samtidigt blir Niclas Wahlgren dömd! Lite kul faktiskt!! 🤣 Varför griper inte Simon Bianca? Och varför ”räddar”
han inte dessa kändis sexarbetare och förstör deras liv? Varför är det för skillnad på folk och kön?
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-03-17 kl. 16:38.
Citera
2025-03-17, 16:38
Medlem
Citat:
Ja av någon sjuk anledning får tex Bianca Ingrosso öppet skryta om yoni massage, som är helt klart ett sexköp vad än folk säger, och samtidigt blir Niclas Wahlgren dömd! Lite kul faktiskt!! 🤣 Varför griper inte Simon Bianca? Varför är det för skillnad på kön?
Simon fick faktiskt frågan om detta i en tv intervju, hur han ställde sig till detta om inte det också var ett sexköp.
Hans svar- först blev han tyst alldeles för länge, sedan sa han att han inte kunde svara på det för det finns ingen prejudicerande dom om det.... Tja Simon kanske dags att du gör ett grip på ett sådant ställe då för att få det, ett riktigt klappmongo är vad han är.
Citera
2025-03-17, 16:43
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Simon fick faktiskt frågan om detta i en tv intervju, hur han ställde sig till detta om inte det också var ett sexköp.
Hans svar- först blev han tyst alldeles för länge, sedan sa han att han inte kunde svara på det för det finns ingen prejudicerande dom om det.... Tja Simon kanske dags att du gör ett grip på ett sådant ställe då för att få det, ett riktigt klappmongo är vad han är.

Det är så sjukt att jag mår illa faktiskt..

Kvinnor som öppet köper sexuella tjänster och ingen gör något åt det.. Då är det plötsligt nåt fint och vackert och kvinnorna är starka och modiga som gör detta. Idioti…
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-03-17 kl. 16:54.
Citera
2025-03-17, 18:07
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Jag har faktiskt bara bra erfarenheter med poliser innan detta. Även när jag var yngre och var sambo till en bankrånare och biltjuv och polisen var hemma hos oss stup i kvarten, blev jag behandlad med respekt och ett öppet sinne. Trots att min fd sambo var tungt kriminell.

Jag såg upp till polisen och kände trygghet och att de fanns där för oss medborgare. Så denna erfarenhet blev som en kalldusch för mig och jag fick vakna upp ur min bubbla…
För länge sedan var jag tillsammans med en kvinnlig polis, och hon avslöjade verkligen min tes.
Citera
2025-04-14, 22:20
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Över hundra torskar fast i polisens jätteinsats: ”Väldigt mörk verklighet”

Under november har polisen genomfört insatsen Torsk 2.0 i Stockholm. Resultatet? 136 utredningar som rör sexköp.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ns-jatteinsats

Han verkar vara äcklig.

Det är något med hans ögon som skrämmer mig. Mörka. Otäcka. Hårda.Inte ögonen på en fin kille.🕺

Och det värsta; han talar om "dålig kvinnosyn". Här i tråden, och även i andra trådar, har talats om hur han hotat, skuldbelagt och uppträtt dåligt mot just kvinnor. Klingar såå falskt.🎭

Jösses, vilka ögon!!😱😱
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-04-14 kl. 22:24.
Citera
2025-04-15, 06:18
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Det är något med hans ögon som skrämmer mig. Mörka. Otäcka. Hårda.Inte ögonen på en fin kille.🕺

Och det värsta; han talar om "dålig kvinnosyn". Här i tråden, och även i andra trådar, har talats om hur han hotat, skuldbelagt och uppträtt dåligt mot just kvinnor. Klingar såå falskt.🎭

Jösses, vilka ögon!!😱😱

Han harr nog väldigt dålig kvinnosyn ja. Det verkar så.
Citera
2025-04-15, 08:16
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Han harr nog väldigt dålig kvinnosyn ja. Det verkar så.

Skulle jag inte i förväg vetat att han var polis, skulle jag tro att han var kriminell av utanpåskriften med ful keps och allt att döma.
Citera
2025-04-15, 08:28
Medlem
Citat:
Skulle jag inte i förväg vetat att han var polis, skulle jag tro att han var kriminell av utanpåskriften med ful keps och allt att döma.
Hundra procent Kapten Klänning känning på honom, riktigt dålig känsla..

Det kommer nog komma fram en hel del om honom om ett par år, mest troligt.

Ingen rök utan eld, eller som Shakespeare?..

"The lady does protest too much"
Kan det vara som man känner sig själv, känner man andra det handlar om?
Eller projicering bara från hans sida, om detta spånar de vise

Dock måste jag säga att han.. personligen för mig iaf?
Är urtypen, utseendemässigt iaf..av Svensk sk polis av idag. Om jag föreställer mig en modern civilpolis så prickar han hundra rätt
Senast redigerad av LupesVulpus 2025-04-15 kl. 08:33.
Citera
2025-04-15, 08:38
Medlem
Skinnyfrogs avatar
Citat:

Jösses, vilka ögon!!😱😱

Jag läste en artikel om Simon där han berättade att han har konsumerat porr ända upp i vuxen ålder, även när han börjat jobba som polis. Sen träffade han en kvinna som hade lämnat porrindustrin och börjat med prostitution istället och det var tydligen vändpunkten för Simon och han slutade titta på porr. Så bara för han har haft problem med porr, så verkar han tro att alla andra det också tydligen.

Är väl liknande fenomen som med endel fd rökare, de hatar allt med rökare och göra när de väl slutat och skyller allt på dem.
Senast redigerad av Skinnyfrog 2025-04-15 kl. 08:47.
Citera
2025-04-15, 08:51
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Jag läste en artikel om Simon där han berättade att han har konsumerat porr ända upp i vuxen ålder, även när han börjat jobba som polis. Sen träffade han en kvinna som hade lämnat porrindustrin och börjat med prostitution istället och det var tydligen vändpunkten för Simon och han slutade titta på porr. Så bara för han har haft problem med porr, så verkar han tro att alla andra det också tydligen.

Är väl liknande fenomen som med fd rökare, de hatar allt med rökare och göra när de väl slutat och skyller allt på dem.

Oavsett bakgrund köper jag inte att han behandlar kvinnor illa, ingen ursäkt att fara fram som en ångvält av vad som framkommit här och i andra trådar. Syftet blir bara att sådana som han ska må bättre inombords. Projicering kallas det med fint ord.

Hursomhelst. Då sådana där killar som SH har raggat mig på krogen har jag frusit till is och blivit extremt tillknäppt.

Cooler than a drink on ice.🏔️
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-04-15 kl. 08:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in