2024-12-03, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Självklart är det inte helt riskfritt, men det är inte så farligt som förbudsivrarna säger.
Som sagt, hur många prostituerade har påträffats döda sen år 2000?
Vad jag vet inte en enda, pressen skulle ju skriva om det som om tredje världskriget bröt ut...

Eftersom inga prostituerade påstås göra det frivilligt utan tvingas till det så blir det ju ännu mera märkligt att ingen har mist livet.
Dessa "arma" kvinnor måste ju vara lydiga som få eftersom ingen har hittats död i en kanal nära dig...

Nej jag har inte hört talas om någon sexarbetare som dödats i Sverige under min aktiva tid. Simon hade helt säkert fyllt alla sina sociala medier om det och skrivit ett gäng nya böcker. Vi hade aldrig kunnat missa det. Dock har läst om många andra människor som mist livet i andra yrken..
Citera
2024-12-04, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Väller och väller..Men idag annonserar 7 svenskor och 14 colombianska kvinnor på RE. Med tanke på att det är längre resväg för dessa så är det ganska många....

Att det är så få svenska kvinnor som annonsera just nu är inget konstigt, då de kan läsa media och varnar varandra och vet vilken satsning svensk polis gör just nu och jaga dem och deras kunder. För att skydda sig själva och sina kunder så undviks annonser och många tar endast emot stammisar.
Citera
2024-12-04, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkNails
Nej jag har inte hört talas om någon sexarbetare som dödats i Sverige under min aktiva tid. Simon hade helt säkert fyllt alla sina sociala medier om det och skrivit ett gäng nya böcker. Vi hade aldrig kunnat missa det. Dock har läst om många andra människor som mist livet i andra yrken..
Hur många sexarbetare har tagit livet av sig? Det lär vara desto fler och självmord ses av många som mord.

Hur många snutar har mördats? Folk kackar jämt om att det är farligt att vara snut men det är det ju inte. När mördades en snut i Sverige senast?
Citera
2024-12-04, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Hur många sexarbetare har tagit livet av sig? Det lär vara desto fler och självmord ses av många som mord.

Hur många snutar har mördats? Folk kackar jämt om att det är farligt att vara snut men det är det ju inte. När mördades en snut i Sverige senast?

Har du statistik på och att sexarbetare tar mer självmord än andra yrken i Sverige? Vill gärna se den.. Jag har haft endel självmord i min närhet i livet och ingen var sexarbetare..
Citera
2024-12-04, 11:14
Avslutad
Citat:

Och poliser får ju använda säkerhet när de jobbar, som vapen, kollegor osv… det får inte vi..
Citera
2024-12-04, 11:34
Medlem
Citat:
Har du statistik på och att sexarbetare tar mer självmord än andra yrken i Sverige? Vill gärna se den.. Jag har haft endel självmord i min närhet i livet och ingen var sexarbetare..
Nä, har ingen statistik men det lär vara fler som begår självmord än att de blir mördade av nån annan. I Sverige begår väl ca 1300 personer självmord varje år. Såg nåt clip på YT om att många porrskådisar begår självmord så kan tänka mig att många inte mår bra.
Citera
2024-12-04, 11:53
Avslutad
Citat:
Nä, har ingen statistik men det lär vara fler som begår självmord än att de blir mördade av nån annan. I Sverige begår väl ca 1300 personer självmord varje år. Såg nåt clip på YT om att många porrskådisar begår självmord så kan tänka mig att många inte mår bra.

Först och främst är det mest män som tar självmord i Sverige, ca 70 %. Grovarbetare inom bygg och anläggning, vaktmästare, lokalvårdare, montörer och köksbiträden är de mest drabbade yrkena. Inom prostitution är det mest kvinnor. Vad är många porrskådisar? Människor mår dåligt överlag i vårt land med hög självmordsstatistik. Och säkert mår många dåligt i även porrbranchen också, precis som i vilket yrke som helst. Min åsikt är att det är nån hysteri nu och försöka visa att alla vi inom sexindustrin mår dåligt. Att vi är offer. Nån slags moral panik. Det är inte sanningen.
Citera
2024-12-04, 18:19
Medlem
Citat:
Först och främst är det mest män som tar självmord i Sverige, ca 70 %. Grovarbetare inom bygg och anläggning, vaktmästare, lokalvårdare, montörer och köksbiträden är de mest drabbade yrkena. Inom prostitution är det mest kvinnor. Vad är många porrskådisar? Människor mår dåligt överlag i vårt land med hög självmordsstatistik. Och säkert mår många dåligt i även porrbranchen också, precis som i vilket yrke som helst. Min åsikt är att det är nån hysteri nu och försöka visa att alla vi inom sexindustrin mår dåligt. Att vi är offer. Nån slags moral panik. Det är inte sanningen.
Har fått den uppfattningen men vad vet jag.

https://www.youtube.com/watch?v=rxyNmg_2vZ8
https://www.youtube.com/watch?v=CrOdvWUNgbw
https://www.youtube.com/watch?v=kFKk968GKCE
Citera
2024-12-04, 18:23
Medlem
Citat:
Och poliser får ju använda säkerhet när de jobbar, som vapen, kollegor osv… det får inte vi..
Ja, och det är helt sjukt med tanke på vilka risker sexarbetare tar. Bland de mest sjuka jävlar träffar väl just de på och skulle därför ha rätten att få ha nåt för att skydda sig.
Citera
2024-12-04, 19:45
Avslutad
Citat:
Ja, och det är helt sjukt med tanke på vilka risker sexarbetare tar. Bland de mest sjuka jävlar träffar väl just de på och skulle därför ha rätten att få ha nåt för att skydda sig.

Hur vet du att de träffar på sjuka jävlar? Har du också jobbat som sexarbetare? Eller läser du bara vad media sprider? Jag har funnits i den världen länge och konstigt nog har jag aldrig träffat dessa monster ni pratar om..
Citera
2024-12-04, 20:03
Avslutad
Citat:
Har fått den uppfattningen men vad vet jag.

https://www.youtube.com/watch?v=rxyNmg_2vZ8
https://www.youtube.com/watch?v=CrOdvWUNgbw
https://www.youtube.com/watch?v=kFKk968GKCE

Jag diskuterar Sverige 💕 Skicka gärna länkar om en pandemi av svenska porrstjärnor som tar livet av sig om det ska bli rätt. För annars kan jag skicka hur många länkar som helst med yrken i världen där det sker fler självmord och dödsfall än i porrindustrin som tex i Japan..
Citera
2024-12-05, 16:31
Medlem
Kurt1s avatar
Den här tråden borde kanske byta namn till: Moralpolis (Simon Häggström) skryter om att förstöra sexköpares och sexsäljares liv.

Citat:
Som sagt jag har mött Simon i min yrkesroll och det var en fruktansvärd upplevelse och det fick mig och må otroligt dåligt som kvinna. Ingen man har nånsin fått mig och må så dåligt som han. Jag har fortfarande mardrömmar idag och jag är tyvärr inte ensam. Vi är många kvinnor som kan berätta om liknade upplevelse. Så om du tycker det är ett utmärkt arbete.. är du lika hemsk som han…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in