2015-11-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Hller med. Fattar inte vad som r s svrt med att frst instruktioner. Patricias frga angende att man skulle svara varannan gng var "Men man fr vl diskutera?"... Vad r d grejen med att svara varannan gng?!
Det vrsta r att dom sjlva (bgi brother) inte ens bryr sig. Varfr ens stta sna instruktioner d...
2015-11-12, 17:44
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceptut
Sara innan dem gick in "det dr mnet r jag bst p".. Hon har ju fan inte kunnat ngonting
Snackade massa utan att tillfra ngonting.
2015-11-12, 17:47
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
men ge dig, sluta va s elak mot honom

Han r i huset, han fr vl vara beredd p att folk har sikter och undrar vem han r. Vilken roll har han tilldelats d? Alla i huset har ju ftt olika roller i maktspelet. Dansare, politiker, punkare, bonde, sngerska, matchmaker och s vidare. Men vad r Andre? Elevassistent r hans yrke.

r ju psykosvibbar frn Andre vldigt ofta. P ntterna nr han berttade sagor blev det i slutet inte sagor utan kunde handla om vad verkligheten var fr ngot. Andre ensam med Sara i ett rum under en fest var det vldigt konstig stmning. Och vldigt ofta gr han ansiktsuttryck som han vore helt borta.

Men han r ju rolig ofta. Man skrattar med honom men mest t honom.
2015-11-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han r i huset, han fr vl vara beredd p att folk har sikter och undrar vem han r. Vilken roll har han tilldelats d? Alla i huset har ju ftt olika roller i maktspelet. Dansare, politiker, punkare, bonde, sngerska, matchmaker och s vidare. Men vad r Andre? Elevassistent r hans yrke.

r ju psykosvibbar frn Andre vldigt ofta. P ntterna nr han berttade sagor blev det i slutet inte sagor utan kunde handla om vad verkligheten var fr ngot. Andre ensam med Sara i ett rum under en fest var det vldigt konstig stmning. Och vldigt ofta gr han ansiktsuttryck som han vore helt borta.

Vill att han stannar i huset tills slutet men som du vet jag inte hur casting-teamet tnkte riktigt. P frhand hade jag aldrig tagit in honom. Pricken ver i:et kanske var att han r adopterad? Dom r ute efter intressanta livshistorier. Vettefan om det r tillrckligt dock, inte vrsta grejen
2015-11-12, 17:55
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Vill att han stannar i huset tills slutet men som du vet jag inte hur casting-teamet tnkte riktigt. P frhand hade jag aldrig tagit in honom. Pricken ver i:et kanske var att han r adopterad? Dom r ute efter intressanta livshistorier. Vettefan om det r tillrckligt dock, inte vrsta grejen

Om Puffen var som Andre hade jag frsttt. Men puffen r ju jvligt smart och egentligen ganska normal kille som valt ett annorlunda liv. Puffens liv skulle man vilja testa. Andre r en intressant kille i sig men har antagligen inte lika intressant ventyrligt liv som Puffen. Men vem vet vad Andre gjort i sitt liv. Hemligstmplat och inte ok prata om i BB huset kanske.
2015-11-12, 17:59
Medlem
Citat:
Om Puffen var som Andre hade jag frsttt. Men puffen r ju jvligt smart och egentligen ganska normal kille som valt ett annorlunda liv. Puffens liv skulle man vilja testa. Andre r en intressant kille i sig men har antagligen inte lika intressant ventyrligt liv som Puffen. Men vem vet vad Andre gjort i sitt liv. Hemligstmplat och inte ok prata om i BB huset kanske.
Han kallar ju sig sjlv fr casanova i sin introduktionsvideo, s det mste nog vara det. Hans roll r att charma tjejerna i huset, han kr fullt ut med Sara och Myrna just nu
2015-11-12, 18:24
Medlem
Fifa16s avatar
Ngon som kan bertta vad som hnde? Fick de svara p frgor? Var et ett nytt uppdrag? Ett nytt tema mitt i veckan? Varfr bytte de drkter?
2015-11-12, 18:30
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Ngon som kan bertta vad som hnde? Fick de svara p frgor? Var et ett nytt uppdrag? Ett nytt tema mitt i veckan? Varfr bytte de drkter?

Puffen och Lilo byttes ut som batteriladdare och nu r Bella och Christian det istllet.

Veckouppdraget brjade nyss. Temat r "Tillbaka till skolbnken" dr deltagarna ska bestmma vilka som ska g in i uppdragsrummet tv och tv och svara p frgor till ett visst mne. Sergio r rektor och lser frgorna, och Bella och Christian fr inte vara med. Frst var det samhllskunskap och d valde man Patricia och Sara som fick svara p 12 frgor och fick alla rtt. Det var frgor som vem som var statsminister frn 1996 till 2006, vilka Sveriges fyra grundlagar r och vad Sveriges statschef heter.

Fr vrigt hoppas jag som fan p skrcknatt imorgon, fredag den 13e!
2015-11-12, 18:51
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:

du skulle ha vart denna ssong som en av husets mobbare
2015-11-12, 18:52
Medlem
naoshs avatar
uppdrag!!
2015-11-12, 18:57
Medlem
Bajenjeppes avatar
Faktiskt jvligt kul att se Bella maniskt dunka huvudet i vattenmelonen gng p gng
2015-11-12, 18:59
Medlem
naoshs avatar
78% har dom lyckas komma upp till. hur mycket kostar en immunitet?

Edit: skert Alex eller Troy som ska in nsta gng och vlja app...
Senast redigerad av naosh 2015-11-12 kl. 19:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in