2015-06-11, 19:05
Medlem
Nåt nytt om programmet än?

Är egentligen helt ointresserad men kommer nog kolla 1 avsnitt eller 2. Samma sak sa jag inför 2011, vilket överträffade mina förväntningar speciellt i första början med glashuset och allt det där. Rolig tid. Fy fan vad snabbt tiden går. Tänk att den säsongen var för 4 år sedan. Fan springer tiden nånstans?!
2015-06-14, 20:13
Medlem
rycketzs avatar
Såg nu att det blir ny säsong. Kul ändå. Ska försöka titta trots förra säsongens praktfiasko.

Men varför kör man höstsäsong och inte vår?
2015-06-16, 19:37
Medlem
Det är faktiskt ganska så tyst i alla kanaler om Big Brother ATM :P
2015-06-18, 00:28
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Det är faktiskt ganska så tyst i alla kanaler om Big Brother ATM :P

jag har hört ett rykte om det inte blir några 24/7. kan dock stämma med tanke på att England,Australien och massa Andra länder ej har det.
2015-06-18, 01:03
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag har hört ett rykte om det inte blir några 24/7. kan dock stämma med tanke på att England,Australien och massa Andra länder ej har det.
Men vafan, vad är då poängen? Katastrof om det visar sig stämma.
2015-06-18, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Ja jag har också tyvärr hört det ryktet. Hur fan kan man då producera Big Brother om det inte ens går live. Hela poängen är ju att det ska vara live!!
2015-06-18, 15:28
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Men vafan, vad är då poängen? Katastrof om det visar sig stämma.

Citat:
Ja jag har också tyvärr hört det ryktet. Hur fan kan man då producera Big Brother om det inte ens går live. Hela poängen är ju att det ska vara live!!

det går ju liven men tydligen blir det mer anpassad för TV-Avsnitten.
2015-06-18, 18:56
Medlem
PingPongZongs avatar
Svenska big brother har alltid vart 24/7 och kommer nog så förbli. Annars kommer folk inte se på det. Folk ser inte avsnitt på tv längre, det är internet.

Hoppas Robinsson Robban och Godzilla kommer med igen. Någon som minns när dom var med i BB?
2015-06-29, 15:15
Medlem
Har varit ganska så tyst från produktionen. Undrar tex om dom kommer köra öppna castingar som förut?
2015-07-02, 04:12
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Har varit ganska så tyst från produktionen. Undrar tex om dom kommer köra öppna castingar som förut?

vet inte aja SBS köpte ju nyligen OS.
så pengar har dom ju, gäller ju bara hosta fram det

dock tråkiga rykten om 24/7 inte kommer finnas
2015-07-08, 01:31
Medlem
Tror ni att detta kan vara ett sätt att lura dit folk för deras succe-såpa "Ex on the beach"? Jag tror att dom vill fortsätta på den serien eftersom den blev rätt stor, men dom måste ha annan beskrivning av programmet i denna ansökning för att lura dom.
2015-07-08, 15:04
Medlem
Såg detta på facebook:

NYA BIG BROTHER KOMMER TILL BORLÄNGE! Hej! Vi letar efter härliga Borlänge-bor som har en stark livshistoria och budskap. Du ska vara mellan 25-35 år gammal! I år kommer programmet se annorlunda ut, då vi kommer fokusera mer på gemenskap, samtal och tävlingar än alkohol som det varit tidigare. Samt att vi nu söker en äldre målgrupp. Hör av dig på mail om du är intresserad eller om du känner någon i Borlänge som du kan tipsa om! madeleine.kack@meter.tv Bästa hälsningar, Madeleine

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in