2015-10-12, 22:21
Bannlyst
Christian ser ut som en gammal tant i den frisyren. Han är så hållningslös så androgyn.
2015-10-12, 22:26
Medlem
Orkar fan inte sitta och lyssna på att de ska köra allsång nonstop hela säsongen...

Troy är dock behaglig att lyssna på, Sergio är sjukt jobbig när han sjunger.
2015-10-12, 22:26
Medlem
Smirmats avatar
Dom kommer ju bråla sönder dom där jävla mickarna så som dom ska hålla på.
2015-10-12, 22:28
Medlem
Bajenjeppes avatar
Hur många veckor in i förra säsongen hade man skräcknatten och vilket tema hade man under den veckan? Jag hoppas på att det är tydliga teman varje vecka och inte som förra där man ibland avslutade veckorna efter 2 dagar(i förtid) och nån gång en vecka där deltagarna fick välja "tema" själva(vilket gjorde att inget hände).
2015-10-12, 22:30
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Hur många veckor in i förra säsongen hade man skräcknatten och vilket tema hade man under den veckan? Jag hoppas på att det är tydliga teman varje vecka och inte som förra där man ibland avslutade veckorna efter 2 dagar(i förtid) och nån gång en vecka där deltagarna fick välja "tema" själva(vilket gjorde att inget hände).

Om det blir en skräcknatt lär det nog bli under halloween, vilket är sista oktober tror jag.
2015-10-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleggfaN
Jag blir fan galen. Sergio och Troy. Finns det människor som håller på så? Hela tiden kastar de in engelska i sina meningar, ibland hela meningar, ibland bara ord. Varför gör människor så? Helt vardagliga ord bara byts ut. Vafan.

Klart det händer. Men Troy är ju half amerikan också. Men det händer, även bland svennar.
2015-10-12, 22:42
Medlem
Bara 115 tusen tittare enligt mms.se som kollade ankomsten igår via TV (alltså webb-play ej inkluderat). Förra året var det 210 tusen som kollade ankomsten på kanal9 och säsongen räknades som en stor flopp. Många som kanske saknar kanal11 eller helt enkelt föredrog se via webben dock. Får se när dom siffrorna kommer upp.
2015-10-12, 22:46
Medlem
Hunden007s avatar
avgå Christian går och lägger sig nu wtf

och skicka in något som de kan göra orkar inte höra Troy och Myran sjunga. skicka in kondomer dom kommer ha sex.
2015-10-12, 22:48
Medlem
Sergio driver mig till vansinne.
Kommer bli så drygt att se på detta så länge han är kvar. Huvvaligen!
2015-10-12, 22:54
Medlem
jag fick reda på att det startade igår. jag hörde mig för bland polare och familj och de hade inte heller en aning. bådar inte gott då syrran nördar allt SOB och PH RL och allt vad det nu kan vara...PR-fail?
2015-10-12, 22:59
Medlem
Varför har man bara med en massa förvirrade 30-plussare som fastnat i någon sorts tonårsrevolt med i årets program?

Skämskudde när Patricia 32 år gammal kommer in som en förvirrad liten 15-åring och när Sacha använder sin sons leukemi som en anledning att gå in i huset för att "han vill göra något för sig själv".
2015-10-12, 23:15
Medlem
Quaser4.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Alex - Definitivt en kopia av Paradise Hotel Samir, både i klädstil och personlighet (SORGLIGT)

Myrna - Amy Winehouse

Sasa - Colin Farrell

Lina - Ser ut som en lågklass vänster"trash"

Troy - Dennis Rodman

Sergio - En gay version av Super Mario

Skrattade riktigt högt åt denna.

Alla känns jävligt framknystade. Som första dagarna på gymnasiet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in