2015-10-23, 02:10
Medlem
JerryCottons avatar
Sara och den andra lillflickan, Anna-Lisa har inte fattat att ens handlingar får konsekvenser. -Ja, nu hittar vi på en tävling. Men de tänkte inte speciellt långt då de visste att de inte kunde få över priset till andra sidan. -Tänkte inte på det...

Äkta fjortisbeteende och resonemang från Sara i övrigt också. Allt är kul så länge det är på hennes villkor.

Saras, Anna-Lisas och Debbies samlade IQ kommer kanske upp i en normalmänniskas. Kanske därför de hänger ihop?
2015-10-23, 02:15
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
hoppas

Har försökt analysera Elin så mycket det går nu, rätt säker på att hon är skådespelare/joker och tillsagd att inte vara med på något folket frågar, enbart tävlingar.

Nu har jag inte följt live så mycket dom första dagarna hon varit inne, men hon verkar ju väldigt social och pratar nonstop nu?

Vad är det folk uppfattar som konstigt med henne?

Hon pratar inte monotont längre helt plötsligt och verkar kunna diskutera allt möjligt.

Det är mest på sättet hur hon försöker vara inne genom att snacka engelska ibland (Hannah Widerstedt host host)

Vilken politiker snackar sådär på fritiden?

Teater/Estet 100%

Hon är dock riktig politiker. Mitt inlägg från sida 221:
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Gjorde de nu när jag läste ditt inlägg och ja hon är politiker på riktigt.
http://www.moderat.se/sundsvall/foretradare/2961

Här är även en hemsk video där hon förklara varför hon valt att gå in i huset. Är det bara jag som tycker hennes åsikter känns lite missanpassade för M? Snackar sjukt mycket om kvinnorätt osv. Ibland känns de som hon passar bättre i F!.
Lite andra länkar rörande henne:
Twitter
Instagram
Facebooksida - Elin Nilsson till riksdagen 2018
Någon annan Moderatkärring vill utesluta henne ur partiet
2015-10-23, 03:01
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Saras, Anna-Lisas och Debbies samlade IQ kommer kanske upp i en normalmänniskas. Kanske därför de hänger ihop?
Hahah, ouch
förmodligen har du rätt
2015-10-23, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
Haha, såg avsnittet från ikväll. Uppenbart hur Alexander försöker provocera Elin med anti-feministiska one-liners.

"Tjejer ska ju inte rapa"

Och Elin som går på det rakt av.
Fast jag tror inte han medvetet provocerade,han tycker uppriktigt det är fult när tjejer rapar.

Nån som vet om det blir utröstning på söndag? Har väl inte varit nån nominering,eller ha jag missat?
2015-10-23, 10:34
Medlem
Usch, nu kommer Saras mobbarpersonlighet fram igen som man såg i ex on the beach. Hon går på den som är svagast och hon går bara på när hon har folk bakom sig. Jag blir så förbannad, jag önskar verkligen att någon tar ner henne på jorden ordentligt.
2015-10-23, 11:39
Medlem
femmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Sara och den andra lillflickan, Anna-Lisa har inte fattat att ens handlingar får konsekvenser. -Ja, nu hittar vi på en tävling. Men de tänkte inte speciellt långt då de visste att de inte kunde få över priset till andra sidan. -Tänkte inte på det...

Äkta fjortisbeteende och resonemang från Sara i övrigt också. Allt är kul så länge det är på hennes villkor.

Vad har Debbie med saken att göra nu då? Ingenting.
2015-10-23, 12:41
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femma
Vad har Debbie med saken att göra nu då? Ingenting.
Eh jo, hon är på samma nivå som de andra. Bör tilläggas att hennes tunga börja byta färg nu. Den blir brunare och brunare för varje dag som går på lyxsidan.
2015-10-23, 13:06
Medlem
EasyJoes avatar
Vad gör dom i huset nu? Varför klunkar han vatten hela tiden och dom har plast folie runt benen och magen
2015-10-23, 13:15
Medlem
Elin skämmer bara ut sig i sin YouTube video där hon förklarar varför hon går in i Big Brother. Är förvånad att hon inte står bakom Vänsterpartiet. Förövrigt nån som vet hur Sasa har det nu?
2015-10-23, 13:16
Medlem
elpirros avatar
När Sara och Anna-Lisa tjötade om ALs dildo så undrade debbie vilket hål klitorisvibratorn skulle in i hahahahahahahahhaha
2015-10-23, 13:30
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Elin skämmer bara ut sig i sin YouTube video där hon förklarar varför hon går in i Big Brother. Är förvånad att hon inte står bakom Vänsterpartiet. Förövrigt nån som vet hur Sasa har det nu?

De unga feministerna förstår inte att sättet de vill genomföra sin feminism handlar mer om kulturmarxism än de partier de förespråkar. De bara apar efter och har inget konsekvent tänk. Jämna ut påstådda skillnader mellan olika grupper av människor. Jämna ut dom till varje pris.

Jag tycker lite synd om henne. Hon beter sig som en sektledare.

Vet nån vad Sasa har för ursprung?
2015-10-23, 13:51
Medlem
EasyJoes avatar
Serbien och Norge

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här