2015-10-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naith
Precis. Fattar inte att han orkar glida runt i kostym.
It's a lifestyle, bruh!
2015-10-21, 23:30
Medlem
Bajenjeppes avatar
Tror för övrigt att Linnea hade kunnat gå utan sin mikrofon en hel dag, hon hade ändå inte fått någon varning Det är verkligen inte mycket hon säger alltså... Tror kanske inte att hon är så "där ute" också, men i huset känns det som hon är lite obekväm.
2015-10-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Tror för övrigt att Linnea hade kunnat gå utan sin mikrofon en hel dag, hon hade ändå inte fått någon varning Det är verkligen inte mycket hon säger alltså... Tror kanske inte att hon är så "där ute" också, men i huset känns det som hon är lite obekväm.
Hon är väl blyg? Och sedan är väl man inte tråkig bara för att man inte säger så mycket?
2015-10-21, 23:38
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon är väl blyg? Och sedan är väl man inte tråkig bara för att man inte säger så mycket?

Om vi vänder på frågan, hur rolig kan man vara utan att säga något?
2015-10-21, 23:39
Medlem
Citat:
Men varför kan inte andra prata med henne? Varför måste en börja prata?
2015-10-21, 23:49
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Har nån orkat googla "politikern" är hon politiker på riktigt eller mullvad?
Gjorde de nu när jag läste ditt inlägg och ja hon är politiker på riktigt.
http://www.moderat.se/sundsvall/foretradare/2961

Här är även en hemsk video där hon förklara varför hon valt att gå in i huset. Är det bara jag som tycker hennes åsikter känns lite missanpassade för M? Snackar sjukt mycket om kvinnorätt osv. Ibland känns de som hon passar bättre i F!.
Lite andra länkar rörande henne:
Twitter
Instagram
Facebooksida - Elin Nilsson till riksdagen 2018
Någon annan Moderatkärring vill utesluta henne ur partiet
2015-10-21, 23:51
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
När Troy och Sergio gjorde en stereotypisk indisk dialekt så försökte hon också, det var det som krävdes.

Vad bra att DC följde den totalt ointressanta diskussionen i sunkrummet som redan har en dedikerad kamera när Elin och Sara pratade i sovrummet, nu fick man bara se slutet på det.

Och nu bytte de tillbaka igen när alla flyttat ut av någon anledning. Helt värdelös producent som censurerar allt.

Elin.. suck. Så pratar hon om sig själv i tredje person när de är henne det handlar om. Så fånigt och fegt.
Senast redigerad av Placeholder 2015-10-22 kl. 00:04.
2015-10-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
När Troy och Sergio gjorde en stereotypisk indisk dialekt så försökte hon också, det var det som krävdes.

Vad bra att DC följde den totalt ointressanta diskussionen i sunkrummet som redan har en dedikerad kamera när Elin och Sara pratade i sovrummet, nu fick man bara se slutet på det.

Och nu bytte de tillbaka igen när alla flyttat ut av någon anledning. Helt värdelös producent som censurerar allt.
Hur lät hennes indiska dialekt?
2015-10-22, 00:06
Medlem
Bockstensmannens avatar
Jag stör mig på Elin men alltså fan... Det känns nästa lite som mobbing mot henne det de andra sysslar med, herregud låt människan vara konstig och tråkig och inte leka lekar om hon inte vill what's the big deal
Och förresten Debbie är sjukt falsk och hennes dialekt är fan outhärdlig
Senast redigerad av Bockstensmannen 2015-10-22 kl. 00:09.
2015-10-22, 00:09
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Jag stör mig på Elin men alltså fan... Det känns nästa lite som mobbing mot henne det de andra sysslar med, herregud låt människan vara konstig och tråkig och inte leka lekar om hon inte vill what's the big deal

Håller med dig. Dock får man ju säga att det känns som att Elin säger nej till allt utan att ens veta vad hon säger nej till. Som att oavsett vad som föreslås kommer hon säga nej. Det är helt okej, men väldigt märkligt.
2015-10-22, 00:12
Medlem
TokyoBarns avatar
Varför måste hon vara med på lekarna och dricka? fattar inte, dom tar det som det hänger på liv och död ju

Hon är söt dock, men är hon lika tråkig i bingen så är det ingen kul tjej.

Helvete vad mobbning det sker nu, varna Debbie förfan, hon har ingen rätt att bestämma.

''Vill du inte vara kvar i huset eller?!'' som något hot.

Vilka är på att hålla kvar Elin så länge som möjligt? skulle vara så jävla nice!

Elin och Puffen tycker jag är skönast, sen Sergio och Patricia därefter
2015-10-22, 00:13
Medlem
Citat:
Håller med dig. Dock får man ju säga att det känns som att Elin säger nej till allt utan att ens veta vad hon säger nej till. Som att oavsett vad som föreslås kommer hon säga nej. Det är helt okej, men väldigt märkligt.
Men hon är väl ändå med de uppdrag som BB ger ut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in