2015-05-27, 14:00
Medlem
Bajenjeppes avatar
Det här med att det bara kommer vara i 2 månader kan nog ha och göra med att det är en ny version och att man då vill testa och se hur väl konceptet fungerar.
2015-05-27, 15:07
Medlem
EasyJoes avatar
2 månader är ju inget ! Rena semesterresa ju , slängt in i ett hus med fina brudar och gratis drick och mat..

Dom måste få in lite blandat folk dock, inte bara 20+ bloggar wannabies. Måste vara lite dynamik i gruppen. Några Peter och Tobber feks från bb 2011 osv
Senast redigerad av EasyJoe 2015-05-27 kl. 15:51.
2015-05-27, 15:33
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Vadå är det bara två månader med en fotboja nu, man brukar ju glömma bort snabbt vem som vann.Vem fan var det som vann förra året? Jag orkar inte googla på detta.Men jag jag minns att Carolina Gynning vann för något år sen och Linda Rosing också
2015-05-27, 15:33
Medlem
Naiths avatar
Lite tankar jag har kring detta:

1. Castingen. Jag hoppas verkligen att årets produktion tar in random folk, dvs folk som inte är "kända" från olika tidigare sammanhang och som inte känner varandra sen tidigare. Tidigare år har det ofta varit en- eller flera personer som känner- eller iallafall känner till varandra sen tidigare. Redan där tycker jag att programmet har tappat sitt koncept.

2. Planering. Jag hoppas att uppdragen m.m är ordentligt planerade. Förra året var ren katastrof. Uppdragen var korta, ogenomtänkta och kändes ihopslängda på 10 minuter. Jag minns särskilt väl ett tillfälle där produktionen skickade in en lapp där det stod något i stil med att dem (dvs produktionen) inte hade något uppdrag för den här veckan och att deltagarna fick hitta på ett eget uppdrag. Kan man bli en mer less produktion?

3. Censur. Återigen kommer förra årets produktion på tal. När jag tänker tillbaka på förra årets Big Brother så är det första jag kommer att tänka på censuren. Helt ärligt känns det som att hälften av Big Brother-säsongen gick ut på att visa censur-loggan istället för programmet i sig.

Lyckas dem bra med allt detta så kommer iallafall jag gärna att titta på programmet, även om man självklart kommer att störa sig på en- eller flera deltagare i programmet. Men det hör väl till kan jag tro.
2015-05-27, 15:38
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
Vadå är det bara två månader med en fotboja nu, man brukar ju glömma bort snabbt vem som vann.Vem fan var det som vann förra året? Jag orkar inte googla på detta.Men jag jag minns att Carolina Gynning vann för något år sen och Linda Rosing också
Förra året vann Anders Olsson, från Karlstad.
http://www.bigbrother.se/deltagare/anders/
2015-05-27, 15:40
Medlem
kanelipullas avatar
oooh.. va kul.. den e tillbaka. Och i år är det enbart Svenskar.. jippii..

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20864067.ab
2015-05-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Jävligt nice!

Jag undrar vad den här nya versionen har för skillnader.

Spela spelet är väl inget man gör i vanliga Big Brother? Där är det väl bara att vara så underhållande som möjligt och hoppas att man inte blir utröstad. Kan det vara så att man i nya versionen får prata taktik, pakta och liknande?
Möjligt att det blir som amerikanska versionen tyvärr. Om jag inte har fel så är det dom i huset som röstar ut varann och det är mycket mer spel. Har inte sett den versionen själv men att publiken får rösta är ändå grejen med Big brother
2015-05-27, 16:10
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naith
Förra året vann Anders Olsson, från Karlstad.
http://www.bigbrother.se/deltagare/anders/

Tack han var det ju, tänk att man såg lite då och då, men att man redan hade glömt bort förra årets vinnare, Anders var ju solklart bäst förra året.Kul att Adam Allsing leder igen och att det är bara Svenska deltagare också nu.
Senast redigerad av WorldTradeCenter 2015-05-27 kl. 16:12.
2015-05-27, 16:28
Medlem
Fishyyyys avatar
Ny version, vad kan det innebära? Hoppas dom inte ändrar för mycket..
2015-05-27, 17:09
Medlem
Undrar varför det står att säsongen endast kommer vara 2 månader. Samt så undrar jag vad "helt ny version av Big Brother" innebär.
2015-05-27, 17:14
Medlem
Hunden007s avatar
bara Svenskar? hur skall då Stalker d*lan kunna hitta nytt par att stalkat
2015-05-27, 17:20
Medlem
Tyckte att programmet var mycket bättre när det gick under TV4. Bättre upplägg, finare hus, roligare tävlingar och uppdrag osv. Förra årets säsong var verkligen tråkig att kolla på..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in