2015-10-18, 23:41
Medlem
Smirmats avatar
Andy pratar som en blandning mellan blatte och bonde.
2015-10-18, 23:42
Medlem
Det hade varit roligare om de nya inte delade med sig av alkoholen. Det hade blivit en sämre stämning.
Sara: jah ska ge dom öl så att jag kan komma in i gruppen" vart är hennes gamla jag? Där hon ska slåss kasta drinkar och pissa på folk för att hon anser sig själv vara gudomlig.

Här har ju BB chans att skapa lite drama .
2015-10-18, 23:43
Medlem
harems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Dom är ju förbannade eftersom dom blev övertalade av produktionen att det inte skulle bli som förr. Kan förstå att Sasa blir förbannad, snubben har ju barn som kollar på detta. Tror detta var ett desperat drag av produktionen eftersom tv-tittarna svek. Kokar dock sönder i Sasas huvud, blir inte förvånad om han lämnar när sm helst

Kan du informera mig som lite mer sporadisk tittare vad produktionen lovat?
Låter ju jävligt intressant, gulddrag av produktionen isåfall haha.
2015-10-18, 23:44
Medlem
Placeholders avatar
Sasa är nog mest sur över att det kommit in fler, tror att det där "ex on the beach" är nog bara en ursäkt. Jag menar Sasa pratar ju nästan bara om kroglivet i Stockholm, han måste ju ha träffat på sådana här deltagare och kanske tom satt på någon om han är ute så mycket.

Undrar också om någon av de nya skvallrar om tittarsiffror och hur de kommer att reagera på det.
2015-10-18, 23:45
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Dom är ju förbannade eftersom dom blev övertalade av produktionen att det inte skulle bli som förr. Kan förstå att Sasa blir förbannad, snubben har ju barn som kollar på detta. Tror detta var ett desperat drag av produktionen eftersom tv-tittarna svek. Kokar dock sönder i Sasas huvud, blir inte förvånad om han lämnar när sm helst

Jo de kan jag också förstå men vafan, är väl bättre att spela spelet å få chansen att göra något åt de då än att bara grina å bli förbannad. Men jo jag förstår att han inte vill bli förknippad med Sara för hon är en riktigt vidrig människa.
2015-10-18, 23:47
Medlem
Fermatrons avatar
Varför grinar Myrna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Kan du informera mig som lite mer sporadisk tittare vad produktionen lovat?
Låter ju jävligt intressant, gulddrag av produktionen isåfall haha.
Dom har försökt att få bort trash-tv ryktet från Big Brother. Dvs, inge mer sex- och fyllaTV. Därför tog dom in deltagare med intressanta livshistorier, t.ex. en som överlevt tsunami och en annan som har barn som överlevt cancer. Inga deltagare som skulle passat in i gamla säsonger av big brother.

Dessa deltagare, Sasa bland annat, blev övertalade av produktionen. Många av dagens deltagare har sagt rakt ut att dom tvekade länge. I media har dom gått ut med "NYA Big brother" hela tiden, försöker få bort smutsiga ryktet hela tiden. Dock märkte dom att detta konceptet inte fungerade. Tredje avsnittet hade 21000(!) tusen tittare vilket är skandal. Nu försöker dom nå en yngre målgrupp genom att ta in dessa deltagare.
Medlem
neqers avatar
Kul hur 6 nya personer kan skapa konflikt inom den gamla gruppen. Myrna lipar...
2015-10-18, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Kul hur 6 nya personer kan skapa konflikt inom den gamla gruppen. Myrna lipar...
varför?
2015-10-18, 23:52
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
varför?
Det blev jobbigt tyckte hon, kände sig typ attackerad av troy eller något
2015-10-18, 23:52
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
varför?
För att hon vill inte ha "negativ energi" runt sig eller nåt sånt.
2015-10-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Det blev jobbigt tyckte hon, kände sig typ attackerad av troy eller något
haha vad gjorde Troy?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in