2015-10-16, 13:02
Medlem
Bajenjeppes avatar
Fan jag missade, hur gick maktskiftet till? Brev, röst, eller via bikten?
2015-10-16, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Fan jag missade, hur gick maktskiftet till? Brev, röst, eller via bikten?
Samling i soffan och ett meddelande som Sergio läste upp.
Som jag förstått det så hade Lina fått frågor om övriga deltagare och b l a frågan om vem som spelade spelet mest därinne.. vem som tänkte mest osv (hon hade svarat Troy) Hon hade ingen aning om att hon skulle bli avsatt och att dessa frågor skulle avgöra att Troy fick makten istället.
2015-10-16, 13:06
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Samling i soffan och ett meddelande som Sergio läste upp.
Som jag förstått det så hade Lina fått frågor om övriga deltagare och b l a frågan om vem som spelade spelet mest därinne.. vem som tänkte mest osv (hon hade svarat Troy) Hon hade ingen aning om att hon skulle bli avsatt och att dessa frågor skulle avgöra att Troy fick makten istället.

Åh fan, det där gillar jag!
2015-10-16, 13:14
Medlem
Bajenjeppes avatar
Igår sågs programmet på TV av 52 000 personer. Hur kan det egentligen skifta från 21 000 till 52 000 på en dag?
2015-10-16, 13:28
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Igår sågs programmet på TV av 52 000 personer. Hur kan det egentligen skifta från 21 000 till 52 000 på en dag?
Är det bara TV-visningar inräknat och inte webben?
2015-10-16, 13:34
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Är det bara TV-visningar inräknat och inte webben?

Exakt. Vill se mätningarna för webben också men vet inte var man ser det.
2015-10-16, 13:36
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Det lär hon få göra, men bara vetskapen om att hon är avsatt och att hon inte tillhör den gruppering där Troy ingår (gröna rummet) såg ut att göra henne ordentligt skrämd och det räcker långt för mig iallafall. Hahaha hennes reaktion gick inte att ta miste på.

Fast hon ligger och är sjuk så vet inte hur mycket av hennes "reaktion" va för brevet, men visst blev hon nog förvånad för hon visste ju inte om att hon hade valt en ny maktspelare utan hon skulle bara välja någon.
2015-10-16, 13:42
Medlem
Alltså jag måste faktisk säga att jag gillar årets koncept av BB. Mognare människor (nåja,med vissa undantag då) mer djupa samtal och större livserfarenhet från deltagarna.

Gillar hur BB helt plötsligt vänder spelet med en twist. Vi lär få se fler konflikter och mer drama men på en måttlig nivå och inte pga att folk blir apfulla och fulknullar till höger och vänster.
Vill jag se sex så surfar jag porr. Bryr mig inte alls om ifall det liggs i BB eller inte.
Det intressanta för mig är att se grupperingarna som uppstår och dess förändringar. Jag vill se hur folk hanterar att inte kunna styra själv och hur deras verklighet endast är för stunden..det de upplever just där och då.

Sen gillar jag intriger och fulspel också, när folk gör bort sig på fyllan och människor som stör sig på varandra men inte bara, vill ha djupet också.

Tror faktiskt att detta kan bli en bra säsong med alla färgstarka människor som det faktiskt är där inne.
Det har inte ens gått en vecka och många gnäller om hur trist det är. Herregud! Se på PH om ni vill se supa och knulla eller gå ut på valfri wt/fjortiskrog nu till helgen så kan ni bevittna detta från första parkett.
Senast redigerad av Erzulie 2015-10-16 kl. 13:58.
2015-10-16, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krustov
Fast hon ligger och är sjuk så vet inte hur mycket av hennes "reaktion" va för brevet, men visst blev hon nog förvånad för hon visste ju inte om att hon hade valt en ny maktspelare utan hon skulle bara välja någon.
Tyckte det var rätt tydligt att hon blev tillplattad pga nyheten, sjuk eller ej.
Bara kommentaren om att "Det gör ingenting, det hade ju inte blivit bra ändå om jag skulle vara maktspelare under hela tiden i BB" avslöjar ju att hon inte hade riktigt koll på att hon faktiskt kunde bli avsatt av BB själv.
2015-10-16, 13:53
Bannlyst
Haft mycket jobb så har fått läsa ikapp 108 sidor, men nu checkar jag in för i år.

Är som ni säger ett väldigt annorlunda upplägg i år, med en annan sorts deltagare.
Kräktes på det under första avsnittet och tänkte ge upp redan där, då jag normalt gillar deltagare som Philip och Christoffer (2014).
Men efter att ha följt 24/7 all ledig tid så lär jag säga att jag gillar årets BB rätt mycket ändå!

De enda som jag fattat gott tycke för och har som "favoriter" redan är dock Christian och Sasa.

Missade liven en stund nu, men inget är bekräftat kring om Troy nu inte går att rösta ut pga att han nu blivit maktspelare?
2015-10-16, 14:00
Medlem
Wtf! Ser hur Alex duschar nu på Liven och har hen löskuk eller vad är det som bullar upp sig i shortsen? Hahaha
Varför har hen en sån isåfall? Alltså alla vet ju att det inte finns ngt där så verkar väldigt konstigt och onödigt.
2015-10-16, 14:18
Medlem
TokyoBarns avatar
Puffen rakar sig =o

Urkass är han på det med, gör helt fel.
Senast redigerad av TokyoBarn 2015-10-16 kl. 14:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in