2015-10-16, 14:48
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur kan inte Debbie veta vad ordet manipulativ betyder? :s
Det är inte Mensamedlemmar som söker till programmet direkt.
2015-10-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Var det något uppdrag som gjorde att han var tvungen att vara såhär fin? fattar inte

Han fick väl feeling helt enkelt Jävla skön människa tycker jag. Långt ifrån hur jag själv är på alla sätt och vis men intressant och spännande!
2015-10-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det är inte Mensamedlemmar som söker till programmet direkt.
Sasa, Patricia, Christian och Linnea verkar vara de enda som verkar ha en utbildning och vara lite påläst. Debbie verkar ju vara väldigt blåst, eller är det bara jag?
2015-10-16, 14:55
Medlem
Citat:
Sasa, Patricia, Christian och Linnea verkar vara de enda som verkar ha en utbildning och vara lite påläst. Debbie verkar ju vara väldigt blåst, eller är det bara jag?
Debbie verkar inte vara A-sidan på singeln nej, men jag uppfattar det som att en hel del av de andra där inne också är hyfsat pålästa. Undantag är väl Debbie (redan nämnd), Alex och Lina.

Troyoch Sergio har jag ingen aning om men nog är de steetsmarta dock och det är inte att förakta. Puffen är väldigt lågutbildad sa han själv men är kunnig inom sina specialintressen och verkar åtminstone allmänbildad.
2015-10-16, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Debbie verkar inte vara A-sidan på singeln nej, men jag uppfattar det som att en hel del av de andra där inne också är hyfsat pålästa. Undantag är väl Debbie (redan nämnd), Alex och Lina.

Troyoch Sergio har jag ingen aning om men nog är de steetsmarta dock och det är inte att förakta. Puffen är väldigt lågutbildad sa han själv men är kunnig inom sina specialintressen och verkar åtminstone allmänbildad.
Vad betyder A sidan på singeln? Sedan fann jag det konstigt att hon säger negerboll i tv-sänt program. Visst det är väl OK om hon kallar dom för det och inget man behöver snacka om. Men det är rätt korkat och osmidigt att använda det ordet i direktsänt program. Jag bara uppfattar henne som väldigt osmart. Och det är ju anmärkningsvärt då hon är 27 år.
2015-10-16, 15:01
Medlem
Sedan måste man inte direkt anses som smart för att man har en examen eller inte.
2015-10-16, 15:08
Medlem
Citat:
Vad betyder A sidan på singeln? Sedan fann jag det konstigt att hon säger negerboll i tv-sänt program. Visst det är väl OK om hon kallar dom för det och inget man behöver snacka om. Men det är rätt korkat och osmidigt att använda det ordet i direktsänt program. Jag bara uppfattar henne som väldigt osmart. Och det är ju anmärkningsvärt då hon är 27 år.
Hahaha, jag är i en äldre generation än dig. Ett annat uttryck än A-sidan på singeln är "nte den vassaste kniven i lådan", det betyder samma sak i sammanhanget.

Att använda ordet "negerboll är korkat punkt!
2015-10-16, 15:09
Medlem
Citat:
Hahaha, jag är i en äldre generation än dig. Ett annat uttryck än A-sidan på singeln är "nte den vassaste kniven i lådan", det betyder samma sak i sammanhanget.

Att använda ordet "negerboll är korkat punkt!
Fast varför använder vissa ordet negerboll?
2015-10-16, 15:17
Medlem
Hunden007s avatar
överlevde linneas familj i tsunamin?
2015-10-16, 15:18
Medlem
Citat:
Fast varför använder vissa ordet negerboll?
Det där får du diskutera i en annan tråd.

Har de fått reda på om de klarat veckans uppdrag och vet de i så fall vad det innebär?
2015-10-16, 15:20
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
överlevde linneas familj i tsunamin?

Hon pratar som att dom gjorde de och inte hört henne säga att dom inte gjorde det, men är inte helt säker.
2015-10-16, 15:20
Medlem
Citat:
Det där får du diskutera i en annan tråd.

Har de fått reda på om de klarat veckans uppdrag och vet de i så fall vad det innebär?
Jag trodde de var korkade människor som använde det ordet bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in