2015-09-14, 21:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Tjena allihopa.
Känner igen många namn i denna tråd

Men.. Är det liksom en spin-off av BB? Det är ju inte riktiga riktiga..

Om du ser till att det blandas åldrar, så nog är det riktiga riktiga. Det är ju så det var i början.

Att enbart fylla huset med tatuerade idioter mellan 20 och 25 har tillkommit senare.
2015-09-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Om du ser till att det blandas åldrar, så nog är det riktiga riktiga. Det är ju så det var i början.

Att enbart fylla huset med tatuerade idioter mellan 20 och 25 har tillkommit senare.
Handlar inte om att de blandar åldrar utan att det ska vara något nytt koncept. Oklart än så länge hur det kommer se ut men mer inriktat på spelet
2015-09-15, 19:33
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Varför "brusa upp" redan innan det börjat? All denna oro, helt utan någon nytta. Det som händer, det händer, varför inte bara gå in helt utan förväntningar istället?

Skiter det sig, så stänger man bara av

Vad kan jag säga, jag är en arg och bitter person som inte gillar förändringar.
2015-09-15, 19:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel

du har en poäng dock varför bara inte göra ett nytt program med ett nytt namn? Big brother är Fylla,Supa och göra bort sig. sen tar någon självmord från varje säsong.
2015-09-15, 19:59
Medlem
Giggsys avatar
Hoppas dom skickar in Coffe
2015-09-16, 16:18
Medlem
Enligt http://bbhg.se/2015/09/16/norsksvensk-i-ar-igen/ så kommer denna säsong vara med norska och svenska deltagare..

Hur fan tänker produktionen när dom först säger att norrmännen portas men sen bjuds dom in ändå.?...Så kasst
2015-09-16, 19:55
Medlem
RashanBashans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
du har en poäng dock varför bara inte göra ett nytt program med ett nytt namn? Big brother är Fylla,Supa och göra bort sig. sen tar någon självmord från varje säsong.

Amen!
2015-09-17, 00:56
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Enligt http://bbhg.se/2015/09/16/norsksvensk-i-ar-igen/ så kommer denna säsong vara med norska och svenska deltagare..

Hur fan tänker produktionen när dom först säger att norrmännen portas men sen bjuds dom in ändå.?...Så kasst

ungefär som förra året. även fall man kunde räkna ut det skulle bli svensk norsk bb. dock är detta mer en överraskning.
2015-09-18, 16:29
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel

Mår du bättre av att jag säger att Big Brother kommer sändas varje dag hela veckan?
2015-09-19, 16:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Kanske bra med en förnying av konceptet. Ser att man kan se BB 2005 på kanal 11. Första gången svenskar och norrmän gjorde BB tillsammans. Riktigt bra säsong.
2015-09-20, 10:59
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Kanske bra med en förnying av konceptet. Ser att man kan se BB 2005 på kanal 11. Första gången svenskar och norrmän gjorde BB tillsammans. Riktigt bra säsong.

Säsongen var dessutom bra för att sociala medier inte var inblandade då, man kunde diskutera i lugn och ro på forum som inte hade beroenden i Facebook. Det gjorde stor skillnad i både kvalitet och tillgänglighet. Tyvärr är det inget man kommer satsa på några fler gånger - 2006 var absolut sista året då den här typen av kommunikation fungerade.
2015-09-22, 15:10
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq

svårt att veta vad man ska tro.
enligt denna sida så låter det som om norge är inblandat men att det bara är svenska deltagare ändå
http://bbhg.se/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in