2015-10-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Puffen rakar sig =o
Jo, men bara på halsen. Hade varit intressant att se hur han ser ut utan allt skägg.

Kommer de fån ngn fest i dag tro eller det kanske sparas till söndag efter Liven?
Jag vill gärna se fler uppdrag också. Hoppas de kör igång ordentligt nästa vecka med svårare uppdrag som gör att deltagarna får kämpa lite och mister lite av bekvämligheten de har där inne nu.
2015-10-16, 14:27
Medlem
gato12s avatar
Är Puffen nån slags uteliggare...?
2015-10-16, 14:29
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Miljö/vänster/Hippie
2015-10-16, 14:29
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Jo, men bara på halsen. Hade varit intressant att se hur han ser ut utan allt skägg.

Kommer de fån ngn fest i dag tro eller det kanske sparas till söndag efter Liven?
Jag vill gärna se fler uppdrag också. Hoppas de kör igång ordentligt nästa vecka med svårare uppdrag som gör att deltagarna får kämpa lite och mister lite av bekvämligheten de har där inne nu.

kan säkert komma denna casten hanterar alkohol bättre än förra året. Men jag tycker det är tråkigt vill se spårade fester.
2015-10-16, 14:33
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:

Nja han har väl ett hem, men som jag förstår har han själv valt en livsstil där han ibland tar mat från soptunnor och liknande. Han verkar gå till matbutiker och frågar om dom har slängd mat som han kan ge till sina getter, men som egentligen är till sig själv.

Han har ingen dusch, så han minns inte när han duschade innan han klev in i huset. Han tvättar sina kläder i sjön. Har bara något enstaka par kallingar med in i huset osv.

Han snackade något om att han har som mål att vara självförsörjande eller liknande.
2015-10-16, 14:34
Medlem
Citat:
Han bor i skogen i Norge utan rinnande vatten och "dumpstar"
Han köper inte kläder heller, tvättar i sjön.. ibland! Kommer inte ihåg när han senast duschade (innan han kom in i huset alltså) och är väldigt enkel som person enligt sig själv.
2015-10-16, 14:37
Medlem
Bajenjeppes avatar
Puffen har för övrigt inte sökt till Big Brother och han har ingen aning om hur produktionen fick tag på honom och dom svarade heller inte när han frågade det innan han gick in
2015-10-16, 14:42
Medlem
Puffen, Nyduschad, nyrakad, kostym och tejpade dojor

Och nu står han och väljer slips.
2015-10-16, 14:43
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Puffen har för övrigt inte sökt till Big Brother och han har ingen aning om hur produktionen fick tag på honom och dom svarade heller inte när han frågade det innan han gick in
En levnadskonstnär helt enkelt!

En sån kille vore en värdig vinnare.
2015-10-16, 14:47
Medlem
Hur kan inte Debbie veta vad ordet manipulativ betyder? :s
Medlem
Citat:
En levnadskonstnär helt enkelt!

En sån kille vore en värdig vinnare.

Håller med dig. Puffen är en favorit och en sån person jag vill se vinna BB.

Han skulle berätta häromdagen vad han skall göra med vinstpengarna ifall han tar hem BB men blev avbruten innan han han säga vad.
Är himla nyfiken på av faktiskt.
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Puffen, Nyduschad, nyrakad, kostym och tejpade dojor

Och nu står han och väljer slips.

Var det något uppdrag som gjorde att han var tvungen att vara såhär fin? fattar inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in