2015-07-15, 22:40
Medlem
Ryktas om att Porto tar tillbaka Moutinho på lån från Monaco. Tunga värvningar man levererar efter tappet av Jackson Martinez.

Hur ser det ut med övriga tongivande spelare i Porto. Casemiro, som jag förstår var på lång från Real Madrid säsongen som var, blir han kvar? Alex Sandro?
Citera
2015-07-15, 23:06
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Konstig värvning i så fall. Jag ser inte alls att han skulle vara kompatibel i ett Pep-system, tvärtom står han för hårresande många tekniska misstag för att vara så bra i övrigt i sin mittfältsroll. Hans absolut största svaghet.

€40m ska det vara tydligen. Ganska bra egentligen med tanke på att man fick ca. €25 för en väldigt skadedrabbad Schwensteiger på 31 år.

Rakt av är han väl ganska lik Schweinsteiger, något mer fysisk spelare, men med samma kämparinställning och spelartyp i stort.

Ska väl läggas till att det också ryktas om en lön på ca. €6.5m per år. Det är väl ca hälften av vad Bastian tjänade.
Senast redigerad av Mastodontish 2015-07-15 kl. 23:09.
Citera
2015-07-15, 23:24
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
€40m ska det vara tydligen. Ganska bra egentligen med tanke på att man fick ca. €25 för en väldigt skadedrabbad Schwensteiger på 31 år.

Rakt av är han väl ganska lik Schweinsteiger, något mer fysisk spelare, men med samma kämparinställning och spelartyp i stort.

Ska väl läggas till att det också ryktas om en lön på ca. €6.5m per år. Det är väl ca hälften av vad Bastian tjänade.

Ja, ekonomiskt sett ser det rätt bra ut, och Vidal vinner fler bollar än Svinstigen, men passningsspelet är högst begränsat i förhållande till den Schweinsteiger jag sett. Vidal vänder aldrig ett anfall åt andra kanten, om man säger så.
Citera
2015-07-15, 23:57
Bannlyst
LvG bekräftar att Valdes kommer att säljas. Han följer inte instruktioner och vägrade spela med U21, säger LvG på presskonferensen nyss. På frågan om Di Maria kommer stanna så svarar han: "Vi får se..."

Schweinsteiger kostade snarare €20M. Kring £14M.
Senast redigerad av speedi- 2015-07-16 kl. 00:00.
Citera
2015-07-16, 00:22
Medlem
Saandros avatar
Jaha, Vidal till Bayern. Väldigt sorgliga känslor i en juventino här. Men jag förstår hur ledningen tänker. Tråkigt men sant.. Samma datum som förra året när Conte avgick. 15 juli är en jobbig dag. Vidal kommer alltid förbli en favorit hos mig. Hans spelstil är något som en supporter älskar. En riktig krigare.

Rykten in nu är Alex Sandro, Draxler och Cuadrado för Vidal pengarna. Men det kan mycket väl vara en luring mot median.
Citera
2015-07-16, 00:24
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
LvG bekräftar att Valdes kommer att säljas. Han följer inte instruktioner och vägrade spela med U21, säger LvG på presskonferensen nyss. På frågan om Di Maria kommer stanna så svarar han: "Vi får se..."

Schweinsteiger kostade snarare €20M. Kring £14M.
Man kan ju anta att Valdes nog ångrar sitt beslut att lämna Barcelona
Citera
2015-07-16, 00:24
Medlem
gato12s avatar
Jobbigt för Juve att förlora Pirlo, Pogba och Vidal samtidigt (om det nu blir så) det är ju hela mittfältet. Blir en del för Khedira att täcka upp.
Citera
2015-07-16, 00:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Jaha, Vidal till Bayern. Väldigt sorgliga känslor i en juventino här. Men jag förstår hur ledningen tänker. Tråkigt men sant.. Samma datum som förra året när Conte avgick. 15 juli är en jobbig dag. Vidal kommer alltid förbli en favorit hos mig. Hans spelstil är något som en supporter älskar. En riktig krigare.

Rykten in nu är Alex Sandro, Draxler och Cuadrado för Vidal pengarna. Men det kan mycket väl vara en luring mot median.
Hittar inte på transfermarkt, källa?
Citera
2015-07-16, 00:30
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Jobbigt för Juve att förlora Pirlo, Pogba och Vidal samtidigt (om det nu blir så) det är ju hela mittfältet. Blir en del för Khedira att täcka upp.
Pogba blir kvar ju?
Citera
2015-07-16, 00:32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Pogba blir kvar ju?
Alltid något. Hade för mig att han var på glid till Barcelona.
Citera
2015-07-16, 01:05
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Alltid något. Hade för mig att han var på glid till Barcelona.

Är väl snarare så att:

Drar han i sommar blir det inte Barcelona.
Stannar han så blir det Barcelona nästa sommar.
Citera
2015-07-16, 01:16
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:

Tydligen har man sålt bara för kunna plocka in en 10a, Isco,Oscar och Götze ska alla ligga högt på juves lista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in