Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-18, 12:40
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Ja sant vad gäller appar, men falsk vid registrering på web. Jag använde några cupidsidor förut när jag reste mycket, för att hitta brudar i olika länder, där kunde man få notifiering via mejl.

Men ovanligt korkat om det är någon annan än Tommy själv. går ju att spåra folk enkelt.... Undrar vilka sidor det är?
Ja, du kanske har rätt. Trodde inte det fanns några webbsidor kvar med sån verksamhet. I vilket fall som helst har han ropat varg några gånger för ofta för att vara trovärdig. Misstänker ändå att han skickat fylle-sms som han ångrar och skyller ifrån sig att han varit hackad.
Citera
2021-06-18, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ja, du kanske har rätt. Trodde inte det fanns några webbsidor kvar med sån verksamhet. I vilket fall som helst har han ropat varg några gånger för ofta för att vara trovärdig. Misstänker ändå att han skickat fylle-sms som han ångrar och skyller ifrån sig att han varit hackad.
Tommy Dahlman och trovärdighet i samma mening - det går inte ihop alls!
Citera
2021-06-18, 14:46
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:

Får intrycket av att Tommy inte riktigt kan hantera moderna media... data och mobil är lite magiskt för honom lol.... för de undanflykter han kör med är patetiska och lurar ingen under 60 år...
Citera
2021-06-18, 15:01
Medlem
Som lite kuriosa, och lätt lyteskomik, så finns en brottsligt lojal supporter till den ödmjuke: Conny Claesson.
Att läsa hans inlägg är lika roligt som Christer Åberg (apg29), inte minst med tanke på det faktum att med något enstaka undantag så går hans inlägg fullständigt obemärkt förbi. Ingen kommenterar eller reagerar, men han fortsätter ändå oförtröttligt. Det sägs att trägen vinner, men här är det nog mycket tveksamt vad vinsten i så fall skulle bestå av.
Jo det här är aningen off topic, men tycker ändå det platsar här i tråden som en liten parentes.
Citera
2021-06-18, 16:02
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Som lite kuriosa, och lätt lyteskomik, så finns en brottsligt lojal supporter till den ödmjuke: Conny Claesson.
Att läsa hans inlägg är lika roligt som Christer Åberg (apg29), inte minst med tanke på det faktum att med något enstaka undantag så går hans inlägg fullständigt obemärkt förbi. Ingen kommenterar eller reagerar, men han fortsätter ändå oförtröttligt. Det sägs att trägen vinner, men här är det nog mycket tveksamt vad vinsten i så fall skulle bestå av.
Jo det här är aningen off topic, men tycker ändå det platsar här i tråden som en liten parentes.

Stor humor det där! "Hangarounds", kring dessa predikanter är oftast människor som i omvärldens ögon är lite misslyckade eller socialt utstötta.... De kan inte se något fel på sina idoler....
Citera
2021-06-18, 21:39
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Stor humor det där! "Hangarounds", kring dessa predikanter är oftast människor som i omvärldens ögon är lite misslyckade eller socialt utstötta.... De kan inte se något fel på sina idoler....

Här kommer ett citat från den gode Conny: "Kom nyss in i sändningen när några svarta sjöng. "Negro spitituals" (negersång) skulle man kunna kalla det utan att vara nedlåtande."
Citera
2021-06-20, 13:14
Medlem
HomoHitlers avatar
Spännande att se vad som händer ikväll.... tror knappast det blir syndabekännelser, snarare försök till bortförklaringar osv....
Citera
2021-06-20, 16:08
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Spännande att se vad som händer ikväll.... tror knappast det blir syndabekännelser, snarare försök till bortförklaringar osv....
Om man kollar på deras FB-sida så ointresset för denna sändning monumentalt. Knappt några likes och bara en kommentar. Det verkar som "församlingen" flytt. Kan man hoppas. Smart att sända mitt i fotbollen också. Men de är nog inte medvetna om att EM pågår?
Citera
2021-06-20, 16:51
Medlem
Citat:
Bagdad Bob och hans chef, vad annat att vänta?
Citat:
Om man kollar på deras FB-sida så ointresset för denna sändning monumentalt. Knappt några likes och bara en kommentar. Det verkar som "församlingen" flytt. Kan man hoppas. Smart att sända mitt i fotbollen också. Men de är nog inte medvetna om att EM pågår?
Frågan är om de ens vet vad fotboll är, men kan ju vara så att tidpunkten är vald med omsorg också.
Citera
2021-06-20, 17:52
Medlem
HomoHitlers avatar
Ni som inte hört Jabbas "Nu räcker det nu räääääcker det" predikan måste göra det... tror de är desperata nu....

Jobbar tyvärr så kan vare sig se pengapredikanterna eller fotboll.... om någon kan återge lite vore det kanon...
Citera
2021-06-20, 19:38
Medlem
HomoHitlers avatar
Ojdå... Någon säger sanningen på dfmsida.... hur bifogar man skärmbild?

Lyckades kopiera...

"Lena Jademyr Lars-Uno Åkesson ,det undrar jag med,och jag har mina tvivel angående Tommys "sjukdomar".
Kan verkligen inte förstå alla dessa utsagor,eller tyvärr gör jag nog det,,,.
Tycker att både Tommy Dahlman och Mattias Lekardal har visat upp en väldigt märklig sida det sista som jag tycker är långt ifrån hur kristna människor skall leva och verka i sitt dagliga liv.
En kristen människa som inte har något att dölja,redovisar så klart vad alla insamlade pengar går till,inte genom att visa upp några papperskvitton som inte går att verifiera för utomstående.
Mina frågor och undringar är:
Det har samlats in pengar till bl a teknisk utrustning som skulle förbättra liveinspelningarna,men så verkar inte ha skett?
Varför bor Tommy på hotell?
Vem står för den kostnaden?
Mattias har köpt en ny mercedes-benz,en sådan kostar mycket i inköp och i löpande utgifter,vem står för den utgiften?
Är ni en enad församling i DFM?
Tror i mångt och mycket att Tommy och Mattias förbrukat sitt förtroende,så varför inte ansluta till en mer seriös församling?
Kanske det inte är menat att Tommy och Mattias skall driva en egen församling eller ens vara företrädare för en sådan?
Är det inte väldigt förmätet att kalla sig profet?
Ger mig lite "Knutbyvibbar" och sektvarning.
Antar att det här inlägget kommer att plockas bort snabbt,men jag tror att många skulle vilja ha svar på just dessa frågorna.
Transparens är väldigt viktig när man blir ifrågasatt.så nu har ni,Tommy och Mattias en chans att "rentvå"er bara ni inte kommer med nya lögner."

Hur länge får det stå kvar?

Tillägg, oj fler kritiska röster! Rent uppror, rasar dfmmuren nu?
Senast redigerad av HomoHitler 2021-06-20 kl. 20:23.
Citera
2021-06-20, 20:46
Medlem
Om Tommy och Mattias sänder ikväll,kan någon snäll människa kanske spela in?
Verkar vara lite turbulent hos duon och inte omöjligt att de blockar lyssnare som inte är medlemmar i DFM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in