Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-22, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det blev väl för mycket kritik.
Finns inte en chans att tusen personer sett det. Nu är alla kommentarer borta.
Så jobbar en sekt
Det raderas friskt under nuvarande inlägg också, vilket åtminstone en i tråden fått erfara trots vettig formulering. Men den som inte ropar halleluja göre sig inte besvär.
Kjell Samuelson har fått lite uppmärksamhet eftersom han är bundis med pastor Klänning, inte för att det fanns så mycket av förtroende för honom innan men det lilla som fanns försvann all världens väg.
Citera
2022-01-22, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Han måste ju vara helt galen.... solklart förtal. Har hon ett enda sms kvar med hot eller liknande har hon solklar grund för anmälan....

Det värsta är att nu backas Tommy upp av en del i den frikyrkliga världen.... Samuelsson går i strid för Tommy....
Tror jag ger upp.... ni som är frikyrkliga är fan helt dum i huvudet.
Han känner som sagt pastor Klänning sedan länge, och en snabb titt på hans inlägg visar hur korkad han är. Punkt.
Citera
2022-01-22, 12:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Herregud vilket svin.... givetvis köper tanterna det rakt av....

Hur många gånger ska han gå ut och ursäkta sig innan de förstår?

Men i sak:

Stämmer något av detta som han säger?

Om inte kan Lza, milfen, stämma HONOM för förtal.... rejält.
Det är väl helt enkelt så att han är skriven hos morsan och då han verkar bo på hotell (för vilka pengar då?) har man inte kunnat delge honom. Det ligger väl ett rekommenderat brev hemma hos morsan?
På så sätt finns det ju en sanning i att han inte har sett beslutet. Men för att överklaga måste han hämta ut det. Så att han pratat med en ”åklagare” är en lögn. Möjligen känner han en åklagare han pratat med om att kunna överklaga? Så han snackar skit.
Vad gäller allt dravel lindar han in lögner och svepande formuleringar som en psykopat brukar. Till sist är det honom det är synd om och inte kvinnan han bevisligen trakasserat. Verkligen en kvinnors riddare…
Citera
2022-01-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är väl helt enkelt så att han är skriven hos morsan och då han verkar bo på hotell (för vilka pengar då?) har man inte kunnat delge honom. Det ligger väl ett rekommenderat brev hemma hos morsan?
På så sätt finns det ju en sanning i att han inte har sett beslutet. Men för att överklaga måste han hämta ut det. Så att han pratat med en ”åklagare” är en lögn. Möjligen känner han en åklagare han pratat med om att kunna överklaga? Så han snackar skit.
Vad gäller allt dravel lindar han in lögner och svepande formuleringar som en psykopat brukar. Till sist är det honom det är synd om och inte kvinnan han bevisligen trakasserat. Verkligen en kvinnors riddare…
Just det där med pengar är ju intressant i sammanhanget:
  • Vem betalar hotellrummet?
  • Vem fixade fram 700.000 till en kåk?
  • Vem fixade fram pengarna till bilen han svamlar om?
  • Vem skulle betala bröllopet?
Antingen sitter pastor Klänning eller profitören på pengar utomlands, eller så har han lyckats få morsan att pantsätta kåken som han gav henne som gåva. Inte minst det senare skulle kunna tyda på att det fanns en plan för det.
Citera
2022-01-22, 12:46
Medlem
Jag tycker ändå inte att Dagen ska skriva om enskilda personer på det sättet eftersom han är så marginaliserad nu och "alla" känner till hans karaktär nu.
Citera
2022-01-22, 13:08
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Han känner som sagt pastor Klänning sedan länge, och en snabb titt på hans inlägg visar hur korkad han är. Punkt.

Ja jag tog i kanske, kände att det verkar hopplöst. ,men självfallet är de flesta frikyrkliga vettiga, min mamma är ju pingstvänn tex. Ber om ursäkt om jag sårade någon.
Citera
2022-01-22, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Jag tycker ändå inte att Dagen ska skriva om enskilda personer på det sättet eftersom han är så marginaliserad nu och "alla" känner till hans karaktär nu.
Så länge han har en offentlig position så ska han hängas ut när han gör bort sig, den dagen han kliver av blir situationen en helt annan.
Citat:
Ja jag tog i kanske, kände att det verkar hopplöst. ,men självfallet är de flesta frikyrkliga vettiga, min mamma är ju pingstvänn tex. Ber om ursäkt om jag sårade någon.
Inte mig i vart fall, jag tål det.
Citera
2022-01-22, 13:16
Medlem
Citat:
Så länge han har en offentlig position så ska han hängas ut när han gör bort sig, den dagen han kliver av blir situationen en helt annan.

Inte mig i vart fall, jag tål det.
Håller inte med dig att det är Dagens uppgift. Det drabbar även hans ex och barn.
Citera
2022-01-22, 13:23
Medlem
Citat:
Håller inte med dig att det är Dagens uppgift. Det drabbar även hans ex och barn.
Hans ex och hans barn drabbas oavsett, men du tycker det är okej att andra drabbas av hans framfart med hänsyn till folk som redan vänt honom ryggen?
Citera
2022-01-22, 13:30
Medlem
Citat:
Hans ex och hans barn drabbas oavsett, men du tycker det är okej att andra drabbas av hans framfart med hänsyn till folk som redan vänt honom ryggen?
Frågan är vem som har blivit drabbad?
Citera
2022-01-22, 13:33
Medlem
Citat:
Pastor klänning skapar nya dimridåer.

"Jag känner en skyldighet att gentemot DFM bryta med mina egna principer genom att offentligt ta bladet från munnen.”

Tillåt mig att skratta högt och länge!! HAHAHAHAHAHA. Att Terror-Tommy kan känna skyldighet gentemot någon annan är ett enda stort skämt! ALLA Terror-Tommys relationer handlar enbart och uteslutande om honom själv.

Tillåt mig att skratta högt och länge igen!!! HAHAHAHAHA!HAHAHAHA. Principer?!? Hur har Terror-Tommy ens fått in ett så för honom främmande och obegripligt ord i sin vokabulär? Vilken av de tre grundläggande principerna syftar han på i så fall?

Tillåt mig att skratta högt och länge ännu en gång!!! HAHAHAHAHAHAHA. Terror-Tommy gör ju inget annat än låter käften glappa, helst ska det ske så offentligt som möjligt och dokumenteras till hans fördel.

Terror-Tommy är juridiskt verkligen ute på djupt vatten när han lämnar ut en människa på det här sättet. Och det blir som en tydlig förklaring till varför kvinnan behövde söka kontaktförbud. För Terror-Tommy fattar ju ingenting, fortfarande. Om man på riktigt i sitt hjärta inte vill hålla någon annan ansvarig för något så räcker det med ETT samtal eller med ETT sms eller med ETT mail för att berätta att det förhåller sig på det viset. Man förklarar tydligt en gång och lämnar sedan den andra personen ifred utan att förvänta sig något i retur.

Jag tycker att det i det här sammanhanget behöver framhållas att det finns en person som får alldeles för lite uppmärksamhet här på FB. Det är Terror-Tommys och Profitörens juridiska ombud och rådgivare ERIK WAHLBERG som assisterar Profitören i hans bedrägerier med bl a tavlor, och som jag är övertygad om har varit behjälplig med de juridiska delarna och begreppen i denna Terror-Tommys text. ERIK WAHLBERG vet saker, har sett saker, möjliggör saker och medverkar på olika sätt till att lura människor.
Citera
2022-01-22, 13:38
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Frågan är vem som har blivit drabbad?

-Kvinnan han förföljt och nu fått kontaktförbud mot genom åklagarbeslut.

-Den rumänska flickan han köpte sex av.

-Alla vi som befunnit oss på samma väg när han kört full, med fara för våra liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in