Citat:
Ursprungligen postat av
Murvelkott
Pastor klänning skapar nya
dimridåer.
"Jag känner en skyldighet att gentemot DFM bryta med mina egna principer genom att offentligt ta bladet från munnen.”
Tillåt mig att skratta högt och länge!! HAHAHAHAHAHA. Att Terror-Tommy kan känna skyldighet gentemot någon annan är ett enda stort skämt! ALLA Terror-Tommys relationer handlar enbart och uteslutande om honom själv.
Tillåt mig att skratta högt och länge igen!!! HAHAHAHAHA!HAHAHAHA. Principer?!? Hur har Terror-Tommy ens fått in ett så för honom främmande och obegripligt ord i sin vokabulär? Vilken av de tre grundläggande principerna syftar han på i så fall?
Tillåt mig att skratta högt och länge ännu en gång!!! HAHAHAHAHAHAHA. Terror-Tommy gör ju inget annat än låter käften glappa, helst ska det ske så offentligt som möjligt och dokumenteras till hans fördel.
Terror-Tommy är juridiskt verkligen ute på djupt vatten när han lämnar ut en människa på det här sättet. Och det blir som en tydlig förklaring till varför kvinnan behövde söka kontaktförbud. För Terror-Tommy fattar ju ingenting, fortfarande. Om man på riktigt i sitt hjärta inte vill hålla någon annan ansvarig för något så räcker det med ETT samtal eller med ETT sms eller med ETT mail för att berätta att det förhåller sig på det viset. Man förklarar tydligt en gång och lämnar sedan den andra personen ifred utan att förvänta sig något i retur.
Jag tycker att det i det här sammanhanget behöver framhållas att det finns en person som får alldeles för lite uppmärksamhet här på FB. Det är Terror-Tommys och Profitörens juridiska ombud och rådgivare ERIK WAHLBERG som assisterar Profitören i hans bedrägerier med bl a tavlor, och som jag är övertygad om har varit behjälplig med de juridiska delarna och begreppen i denna Terror-Tommys text. ERIK WAHLBERG vet saker, har sett saker, möjliggör saker och medverkar på olika sätt till att lura människor.