Flashback bygger pepparkakshus!
2021-06-15, 21:30
Medlem
TomasTvivlarens avatar
Misströsta ej på söndag ska profeten och den ödmjuke ge svar på tal. Undrar om de vågar ta emot frågor live eller om det rör sig om utvalda frågor som de påstår är FAQ? https://www.facebook.com/Divine-Favour-Sverige-102117557875276
Citera
2021-06-16, 10:54
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasTvivlaren
Misströsta ej på söndag ska profeten och den ödmjuke ge svar på tal. Undrar om de vågar ta emot frågor live eller om det rör sig om utvalda frågor som de påstår är FAQ? https://www.facebook.com/Divine-Favour-Sverige-102117557875276
Han har börjat kröka igen har jag hört. Någon som såg honom i en bar, ensam med sin telefon. Så behandlingshem kan vi utesluta.
Citera
2021-06-16, 12:43
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Han har börjat kröka igen har jag hört. Någon som såg honom i en bar, ensam med sin telefon. Så behandlingshem kan vi utesluta.

Ett rykte eller tillförlitligt detta? Om han börjat supa igen så tror jag ärligt talat att han inte kommer klara många år till....
Citera
2021-06-16, 14:49
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Ett rykte eller tillförlitligt detta? Om han börjat supa igen så tror jag ärligt talat att han inte kommer klara många år till....
Detta är Flashback och rykten är alltid rykten. Själv tror jag aldrig han slutat dricka unde någon längre period i alla fall.

Kolla på hans Insta idag och se världens sämsta skämmigaste bakisbortförklaring. "Mitt konto har blivit hackat!" Han har väl lagt ut sig på diverse dejtingsidor på fyllan. Annas hittar man ju inte sig själv om man inte söker andra män. Men det kanske han gör? Jesustanter går nog inte in på Tinder. Och om någon gör det så är det väl inget konstigt att hitta Tommy där. Nä, det där har han hittat på. Det också. Undrar hur många fylle-sms han skickat till fel personer? Rockn roll Tommy, Rockn roll!. Det växer ingen mossa på rullande stenar. Nu väntar vi bara på att tumör-fejken ska bortförklaras.
Citera
2021-06-16, 16:55
Medlem
Citat:
Om det stämmer så lär profeten få det svettigt, men prestigen väger nog väldigt tungt just nu. Det kan mycket väl vara en förklaring till hans utbrott häromdagen, men det är enbart spekulationer.
Citat:
Detta är Flashback och rykten är alltid rykten. Själv tror jag aldrig han slutat dricka unde någon längre period i alla fall.

Kolla på hans Insta idag och se världens sämsta skämmigaste bakisbortförklaring. "Mitt konto har blivit hackat!" Han har väl lagt ut sig på diverse dejtingsidor på fyllan. Annas hittar man ju inte sig själv om man inte söker andra män. Men det kanske han gör? Jesustanter går nog inte in på Tinder. Och om någon gör det så är det väl inget konstigt att hitta Tommy där. Nä, det där har han hittat på. Det också. Undrar hur många fylle-sms han skickat till fel personer? Rockn roll Tommy, Rockn roll!. Det växer ingen mossa på rullande stenar. Nu väntar vi bara på att tumör-fejken ska bortförklaras.
Så kan det vara, men återigen enbart spekulationer så här långt. Han har gjort två försök (det ena med hjälp av pastor delfin och det andra som "Tommy Fredholm") att gå i svaromål på inlägget som milfen gjorde om lögner, det senare kontot bytte senare namn till det rätta men är nu borta efter endast två dagar.
Citera
2021-06-16, 18:13
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Om det stämmer så lär profeten få det svettigt, men prestigen väger nog väldigt tungt just nu. Det kan mycket väl vara en förklaring till hans utbrott häromdagen, men det är enbart spekulationer.

Så kan det vara, men återigen enbart spekulationer så här långt. Han har gjort två försök (det ena med hjälp av pastor delfin och det andra som "Tommy Fredholm") att gå i svaromål på inlägget som milfen gjorde om lögner, det senare kontot bytte senare namn till det rätta men är nu borta efter endast två dagar.

Var vad det han gick i svarsmål? På facebook? Vet du eller någon vad han sa? Skulle vara skoj att höra hans förklaring....
Citera
2021-06-16, 20:36
Medlem
Citat:
Var vad det han gick i svarsmål? På facebook? Vet du eller någon vad han sa? Skulle vara skoj att höra hans förklaring....
Den första kommentaren gick ut på att alla konspiratörer inte hade något att vinna, då "allt är bra mellan oss".
Den andra handlade om vems "sanning" hon beskriver, underförstått att hans version är den enda rätta. Han försökte påskina att orsaken till inlägget handlade om rädsla, för vad framgår inte men man kan ju gissa.
Citera
2021-06-16, 21:35
Medlem
De har målat in sig i ett hörn, och det börjar nog gå upp för dem med. Dessa clowner trodde nog att det bara är att köra samma stil som på 90-talet och lura skjortan av folk.. men det är andra tider nu. Om det kommit något bra ur Knutby-härvan så är det att folk nog är mer tveksamma till människor som säger sig ha en direktlinje med Gud.

Det vore väldigt enkelt för dem att lägga fram bevisning för påstodda tumörer och insatser i Afrika osv.. men efterson det handlar om lögner så får vi fortsätta att förnedra dem så gott vi kan tills de kastar in handduken. De ska få må som de förtjänar helt enkelt, Jabba och Torsken.
Citera
2021-06-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyondnudity
De har målat in sig i ett hörn, och det börjar nog gå upp för dem med. Dessa clowner trodde nog att det bara är att köra samma stil som på 90-talet och lura skjortan av folk.. men det är andra tider nu. Om det kommit något bra ur Knutby-härvan så är det att folk nog är mer tveksamma till människor som säger sig ha en direktlinje med Gud.

Det vore väldigt enkelt för dem att lägga fram bevisning för påstodda tumörer och insatser i Afrika osv.. men efterson det handlar om lögner så får vi fortsätta att förnedra dem så gott vi kan tills de kastar in handduken. De ska få må som de förtjänar helt enkelt, Jabba och Torsken.
Det är vi rörande eniga om, såväl här som på annat håll (uppenbarligen).
Idén om att lansera den ödmjuke på dejtingsidor var lysande, om än lite elak, men mest sörjer jag att någon annan kom på det och inte jag! 😜😂
Citera
2021-06-17, 12:28
Medlem
HomoHitlers avatar
Skulle vara roligt att se vilken datingsida och hur profilen ser ut.....
Citera
2021-06-17, 13:01
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Skulle vara roligt att se vilken datingsida och hur profilen ser ut.....
Jag vet inte hur korkad han är, men det finns väl inga dejtingappar som skickar eventuella svar på mail? Svaren får man direkt i appen. Han vill väl bara låtsas att han är eftersökt?

Om någon lagt upp en bild på honom så kan han bara hitta den om han söker på män. Men det kanske han gjort? Om någon ensam Jesustant hade sett honom på Tinder hade hon väl gillat honom? Inte tänker man att det är hackat? Så det finns ingen anledning att ringa Tommy och fråga. Själv såg jag Carola på Tinder häromdagen. Inte tänkte väl jag ringa och fråga om det var äkta innan jag gillade henne. Men jag tror inte hon gillar blonderade män med för mycket foundation längre,,,

Jag tror han har skickat en massa sms på fyllan och nu vill låtsas att han blivit hackad. Men det verkar inte som han förstår riktigt hur saker fungerar. Jävla amatör är vad han är.
Citera
2021-06-17, 16:29
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Jag vet inte hur korkad han är, men det finns väl inga dejtingappar som skickar eventuella svar på mail? Svaren får man direkt i appen. Han vill väl bara låtsas att han är eftersökt?
.

Ja sant vad gäller appar, men falsk vid registrering på web. Jag använde några cupidsidor förut när jag reste mycket, för att hitta brudar i olika länder, där kunde man få notifiering via mejl.

Men ovanligt korkat om det är någon annan än Tommy själv. går ju att spåra folk enkelt.... Undrar vilka sidor det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in