Citat:
Ursprungligen postat av
HomoHitler
Ett rykte eller tillförlitligt detta? Om han börjat supa igen så tror jag ärligt talat att han inte kommer klara många år till....
Om det stämmer så lär
profeten få det svettigt, men prestigen väger nog
väldigt tungt just nu. Det kan mycket väl vara en förklaring till hans utbrott häromdagen, men det är enbart spekulationer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Coolvid19
Detta är Flashback och rykten är alltid rykten. Själv tror jag aldrig han slutat dricka unde någon längre period i alla fall.
Kolla på hans Insta idag och se världens sämsta skämmigaste bakisbortförklaring. "Mitt konto har blivit hackat!" Han har väl lagt ut sig på diverse dejtingsidor på fyllan. Annas hittar man ju inte sig själv om man inte söker andra män. Men det kanske han gör? Jesustanter går nog inte in på Tinder. Och om någon gör det så är det väl inget konstigt att hitta Tommy där. Nä, det där har han hittat på. Det också. Undrar hur många fylle-sms han skickat till fel personer? Rockn roll Tommy, Rockn roll!. Det växer ingen mossa på rullande stenar. Nu väntar vi bara på att tumör-fejken ska bortförklaras.
Så kan det vara, men återigen enbart spekulationer så här långt. Han har gjort två försök (det ena med hjälp av
pastor delfin och det andra som
"Tommy Fredholm") att gå i svaromål på inlägget som
milfen gjorde om lögner, det senare kontot bytte senare namn till det rätta men är nu borta efter endast två dagar.