• 1
  • 2
2015-04-11, 15:09
Medlem
Drapåtrissors avatar
En man blev påkommen med att onanera i korridoren. När han blev tillsagd att gå in i ett annat rum tog han strupgrepp på en kvinnlig anställd så kraftigt att hon lättade från golvet. Är väl att betrakta som mordförsök eller åtminstone misshandel?
http://www.arbetarbladet.se/gastrikl...ag-pa-personal
Citera
2015-04-11, 15:18
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
En man blev påkommen med att onanera i korridoren. När han blev tillsagd att gå in i ett annat rum tog han strupgrepp på en kvinnlig anställd så kraftigt att hon lättade från golvet. Är väl att betrakta som mordförsök eller åtminstone misshandel?
Två månaders fängelse bara. Fy fan. Sen då? Inte ens utvisning. Vilken jävla makt dom äckliga blattarna har i dagens Sverige.
Citera
2015-04-11, 15:48
Medlem
TheDarkCats avatar
Om stryptaget var i 3 sek så tror jag inte det klassas som mordförsök. Rätta mig om jag har fel
Citera
2015-04-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Om stryptaget var i 3 sek så tror jag inte det klassas som mordförsök. Rätta mig om jag har fel

Men vilket jävla beteende av snubben.
Nu står det inte vad han blev dömd för, men misshandel av tjänsteman och sexuellt ofredande vore väl nära till hands.

Om han någonsin kommer bli en hederlig skattebetalande samhällsmedborgare återstår väl att se, men jag skulle inte satsa några pengar på det.
Senast redigerad av lindome 2015-04-11 kl. 16:11.
Citera
2015-04-11, 16:38
Medlem
Det är ju personalen som spårat ur. Ska asylsökande inte få runka eller?
Citera
2015-04-11, 16:40
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Men vilket jävla beteende av snubben.
Nu står det inte vad han blev dömd för, men misshandel av tjänsteman och sexuellt ofredande vore väl nära till hands.

Om han någonsin kommer bli en hederlig skattebetalande samhällsmedborgare återstår väl att se, men jag skulle inte satsa några pengar på det.
Absolut jag håller med dig det borde han verkligen bli dömd för.
Citera
2015-04-11, 16:41
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Det är ju personalen som spårat ur. Ska asylsökande inte få runka eller?
Klart man får runka men inte i en korridor.
Citera
2015-04-11, 18:32
Medlem
AttCzas avatar
Sådana individer som runkar i en offentlig plats kan inte behärska sina impulser. Beteende som exempelvis runkande i en offentlig plats kan indikera tendenser till våldtäkt. 48 % av dem som dömdes till fängelse efter att ha begått våldsbrott är invandrare. Man kan konstatera att nära hälften av den anmälda våldtäkten är importerad.
Citera
2015-04-11, 18:34
Medlem
ResidentUnknowns avatar
Sånt som händer när man vilt blandar "kulturer" utan några regler eller restriktioner att respektera.

När fixar migrationsverket ett runkrum bredvid bönerummet?
Citera
2015-04-11, 19:02
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Beror ju på varför det varade i tre sekunder, jag antar att de runt omkring inte stod och tittade på utan hindrade honom från att döda kvinnan. Jag kan absolut se situationen där detta är ett mordförsök.
Citera
2015-04-11, 19:03
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor

Tack för länken! Härlig bild från migrationsverket, komplett med info från deras verklighet. Denne herre är snart utsläppt i samhället igen. Kanske en plats på en förskola skulle passa hans känsliga natur?
Citera
2015-04-11, 19:34
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Detta torde utgöra en klar grund för PUT i sjuka PK-Sverige - Efter två månader på lokal så har han "naturlig" anknytning till Riket Sverige...

Hur kan man vara så sjuk att man i publika lokaler börjar runka och när man blir tagen med byxorna nere, hotar och tar stryptag på någon som kanske har ens framtid i sin hand? Ut med skiten, eller kastrera fanskapet...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in